Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego ogłasza przetarg
- Adres: 25-516 Kielce, al. IX Wieków Kielc 3
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3443347, 3421549, 3421602 , fax. 041 3445265
- Data zamieszczenia: 2009-09-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego
al. IX Wieków Kielc 3 3
25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3443347, 3421549, 3421602, fax. 041 3445265
REGON: 29101900500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejmik.kielce.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Leasing operacyjny 3 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest leasing operacyjny z opcją wykupu 3 sztuk fabrycznie nowych samochodów osobowych, zwanych dalej samochodami, w tym: a)dwóch sztuk samochodów osobowych typu kombi, b)jednej sztuki samochodu osobowego typu sedan lub hatchback lub liftback Wykonawca zobowiązany będzie do nabycia i oddania do używania zamawiającemu samochody spełniające wymagania określone w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu leasingu. Wszystkie samochody muszą być tej samej marki, kolor - lakier metalizowany: granatowy, szary lub grafitowy. 2.Zamawiający wymaga, aby samochody były wysokiej jakości, fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż w 2009 roku oraz kompletne i gotowe do używania. Zamawiający zakłada minimalny przebieg roczny jednego samochodu 5 000 km, maksymalny przebieg roczny jednego samochodu 50 000 km. 3.Wymagany przez zamawiającego okres gwarancji dla samochodów wynosi: gwarancja mechaniczna bez limitu przebiegu kilometrów- nie mniej niż 2 lata, gwarancja na perforację nadwozia - nie mniej niż 8 lat, gwarancja na powłokę lakierniczą - nie mniej niż 2 lata. 4.Minimalne wymagania dotyczące ubezpieczenia samochodów oddanych do użytku zamawiającemu określone zostały w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Warunki ubezpieczenia. 5.Czas trwania leasingu wynosić będzie 36 miesięcy od dnia dokonania odbioru przez zamawiającego samochodów oddanych mu przez wykonawcę do użytku. 6.Miejscem przekazania zamawiającemu samochodów będzie siedziba zamawiającego: Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, Al. IX Wieków Kielc 3, Kielce. 7.Samochody przedstawione do odbioru zamawiającemu powinny być: a)dopuszczone do ruchu przez właściwy organ administracji, b)z wykonanym przeglądem zerowym i gwarancją określoną w książce gwarancyjnej, c)ubezpieczone w zakresie, o którym mowa w Załączniku Nr 2 do SIWZ, d)zatankowane (min. 10 l paliwa), e)wyposażone w opony letnie. 8.Wraz z każdym z samochodów wykonawca wyda zamawiającemu: a)dowód rejestracyjny, b)polisy potwierdzające zawarcie umów ubezpieczenia i opłacenie składek, c)instrukcję obsługi, d)kartę wozu wraz z numerem homologacji, e)dokument gwarancji wystawiony przez producenta samochodu, 9.Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji. Opcja obejmuje prawo nabycia przez zamawiającego używanych samochodów będących przedmiotem leasingu. W takim przypadku zamawiający zobowiązany będzie do zawiadomienia wykonawcy w formie pisemnej o zamiarze skorzystania z tego prawa w terminie do 15 dni przed upływem 36 miesięcy od dnia wydania samochodów. Nabycie przez zamawiającego samochodów nastąpi na podstawie odpowiednich dokumentów przenoszących własność samochodów podpisanych przez zamawiającego i wykonawcę, za cenę wskazaną w ofercie wykonawcy, w wysokości 1% ceny brutto wybranych samochodów. 10.W przypadku gdy zamawiający nie skorzysta z opcji wykupu wykonawca zobowiązuje się do odebrania samochodów na własny koszt, w terminie 14 dni od dnia zawiadomienia przez zamawiającego o rezygnacji z opcji wykupu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 660000000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, b)spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, tj. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów załączonych do oferty, które zostały wyszczególnione w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 3.Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przez wykonawcę przedmiot zamówienia był zgodny z wymaganiami określonymi przez zamawiającego w SIWZ. 4.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. wykonawcy łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy oraz każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Dla potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa powyżej, każdy wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w rozdziale VI pkt 3 lit. b i lit. c SIWZ, a także łącznie składają pozostałe dokumenty wymienione w rozdziale VI SIWZ. 6.W przypadku gdy oferta złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie uznana przez zamawiającego za najkorzystniejszą, warunkiem zawarcia umowy z zamawiającym jest spełnienie następujących wymagań zamawiającego: a.na żądanie zamawiającego wykonawcy przedłożą umowę regulującą ich współpracę; b.umowa winna być zawarta na okres realizacji całości zamówienia i nie może być rozwiązana przed upływem terminu realizacji zamówienia; c.wykonawcy występujący wspólnie ponosić będą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy przystępujący do postępowania zobowiązani są do złożenia ofert, składających się z: 1.Wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w dodatku nr 1 do SIWZ; 2.Wypełnionego Formularza cenowego - wg wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ; 3.Dokumentów i oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego: a)Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, (art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy) - wg wzoru określonego w dodatku nr 3A do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy; b)Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy) - wg wzoru określonego w dodatku nr 3B do SIWZ, który stanowić będzie kolejny załącznik do oferty wykonawcy; c)Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). W przypadku składania oferty przez wykonawcę prowadzącego działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, powyższy warunek spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, przy obligatoryjnym wymogu potwierdzenia w w/w terminie jego aktualności przez organ wydający; 4.Na potwierdzenie, że samochody będące przedmiotem leasingu spełniają wymagania zamawiającego, wykonawcy zobowiązani są do załączenia opisów modeli samochodów (np. katalogi, specyfikacje techniczne itp.), zawierających informacje, które umożliwią jednoznaczną ocenę zgodności ich parametrów z postawionymi przez zamawiającego wymaganiami. 5.Pełnomocnictwa określającego jego zakres w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby wystawiające pełnomocnictwo). 6.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwa do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał, poświadczona notarialnie kopia lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez osoby wystawiające pełnomocnictwo). Każdy wykonawca oddzielnie składa dokumenty wskazane w pkt 3 lit. b, c niniejszego rozdziału. 7.W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 3 lit. c, zobowiązany jest załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę). Dokumenty powinny być wystawione z zachowaniem wymaganych terminów, odpowiednio wg zasad określonych dla dokumentów wymienionych w pkt 7 niniejszego rozdziału. 9.Zamawiający wymaga, aby załączone do oferty dokumenty sporządzone w języku obcym złożone zostały wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sejmik.kielce.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- LEASING OPERACYJNY FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU VAN
Dodano: 2016-06-29 - Udzielenie pożyczki na spłatę wierzytelności
Dodano: 2016-06-28 - Udzielenie pożyczki na spłatę wierzytelności
Dodano: 2016-05-12 - Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 30.000 euro na bankową obsługę budżetu Powiatu Pińczowskiego
Dodano: 2015-12-31 - Udzielenie kredytu długoterminowego do wysokości 3 300 000 złotych na sfinansowanie planowanego deficytu budżetowego i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań.
Dodano: 2015-12-08 - Przetarg nieograniczony o wartości powyżej 30.000 euro
Dodano: 2015-11-23 - Usługi ubezpieczenia pojazdów samochodowych w latach 2016-2018 r.
Dodano: 2015-11-23 - Usługa finansowa polegająca na przekazywaniu wypłat świadczeń z ubezpieczenia społecznego rolników na indywidualne rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe (ROR) świadczeniobiorców za pośrednictwem systemu bankowości internetowej
Dodano: 2015-11-19 - Usługi ubezpieczenia na rzecz Gminy Morawica
Dodano: 2015-10-01 - USŁUGA UDZIELENIA POŻYCZKI / KREDYTU DLA ZOZ W PIŃCZOWIE W WYSOKOŚCI 450 000,00 ZŁOTYCH. NR SPRAWY : ZOZ/ZP/9/09/2015
Dodano: 2015-09-17