Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli ogłasza przetarg
- Adres: 37-450 Stalowa Wola, ul. Komunalna 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 015 8423411(centrala) wew. 307 , fax. 015 8421950 (centrala)
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Komunalny Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Stalowej Woli
ul. Komunalna 1 1
37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
tel. 015 8423411(centrala) wew. 307, fax. 015 8421950 (centrala)
REGON: 83003621900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzk.stalowa-wola.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Ładowarka kołowa z wysięgnikiem teleskopowym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby zamawiającego fabrycznie nowej ładowarki kołowej z wysięgnikiem teleskopowym, spełniającej poniższe wymagania: 1.Udźwig min. 3000 kG. 2.Wysokość podnoszenia 6 - 7 m. 3.Zasięg do przodu min.4 m. 4.Silnik wysokoprężny o mocy powyżej 80 KM, chłodzony wodą. 5.Napęd na wszystkie cztery koła, wszystkie koła skrętne. 6.Przekładnia automatyczna hydrokinetyczna. 7.Kabina zamknięta, ogrzewana, wyposażona w wentylator. 8.Regulowany fotel operatora. 10.Dwa lusterka wsteczne. 11.Drzwi kabiny dzielone, dół pokryty blachą. 12.Oświetlenie pełne tj. drogowe, tylne, cofania wraz z sygnalizatorem dźwiękowym. 13.Oświetlenie robocze na dachu kabiny. 14.Sygnalizator w kolorze żółtym. 15.Min. 2 szybkozłącza hydrauliczne umożliwiające uzbrojenie maszyny w osprzęt specjalny 16.Widły do palet 2 szt. o długości min. 1200 mm i regulowanej szerokości rozstawu. 17.Zaczep transportowy ( umożliwiający holowanie ) 18. Max prędkość jazdy 25 km/h. Wyposażenie dodatkowe: 1.Łyżka do materiałów sypkich bez zębów o szerokości max 1800 mm i pojemności min. 1 m?. 2.Chwytak ( ścisk ) do sprasowanych bel odpadów z selektywnej zbiórki ( makulatura, PET) szerokości 1 m ( ciężar beli do 400 kG ) Wraz z pojazdem dostawca dostarczy: - instrukcję obsługi w języku polskim - katalog części zamiennych - świadectwo homologacji stwierdzające możliwość poruszania się po drogach publicznych - trójkąt ostrzegawczy maszyn wolnobieżnych - gaśnicę Ładowarka winna posiadać certyfikat CE i być objęta minimum 12-miesięczną gwarancją. Przeglądy gwarancyjne powinny być wykonywane przez mobilny serwis wykonawcy w miejscu stacjonowania przedmiotowego zamówienia (Stalowa Wola, ul. Komunalna 1) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341447108
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Wykonawca winien w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywać minimum trzy dostawy odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, Wykonawca winien dysponować siecią serwisową i magazynem części na terenie Polski, w tym lokalnym punktem serwisu dojazdowego w odległości do 100 km od siedziby zamawiającego. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art.87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. B.4) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie, C.2) Wykaz magazynów części i punktów serwisowych, którymi dysponuje wykonawca z zaznaczeniem ich odległości od siedziby zamawiającego. D Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B i C.1) dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: - dokumentację techniczną ładowarki określającą jej markę, parametry techniczne oraz wyposażenie, G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów G.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. G.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzk.stalowa-wola.pl/bip
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa (leasing operacyjny) koparko-ładowarki kołowej
Dodano: 2015-11-30 - Dostawa samojezdnej ładowarki teleskopowej
Dodano: 2015-07-31 - Dostawa ( leasing operacyjny ) używanej ładowarki teleskopowej
Dodano: 2014-01-04 - Dostawa ( leasing operacyjny ) używanej ładowarki teleskopowej
Dodano: 2013-11-04 - Zakup używanej samojezdnej ładowarki teleskopowej
Dodano: 2013-06-04 - Zakup i dostawa używanej koparko-ładowarki dla potrzeb Jedlickiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Jedliczu
Dodano: 2012-10-25 - Dostawa ( leasing operacyjny) mini koparki gąsienicowej
Dodano: 2012-03-09 - Dostawa używanej ładowarki kołowej po odbudowie w roku 2011 o masie roboczej urządzenia od 18 000 do 20 500 kg oraz mocy silnika nie mniejszej niż 215 KM. Forma finansowania - leasing operacyjny
Dodano: 2011-07-26 - Dostawa używanej samojezdnej ładowarki teleskopowej
Dodano: 2010-08-19 - Zakup używanej koparko-ładowarki, z dostawą do Powiatowego Zarządu Dróg w Krośnie Obwód Drogowo-Mostowy w Dukli
Dodano: 2010-01-22