Przetargi.pl
Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135

Sadecki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Węgierska 146
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4429110 , fax. 018 4429984
  • Data zamieszczenia: 2012-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sadecki Urząd Pracy
    ul. Węgierska 146 146
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 018 4429110, fax. 018 4429984
    REGON: 49202507100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sup.nowysacz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 10 osób bezrobotnych pn. Kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG 135 w ramach jednej edycji kursowej wraz z egzaminem. 2. Celem szkolenia jest przygotowanie kursantów do uzyskania uprawnień spawacza w metodzie MAG 135. 3. Poprzez przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia rozumie się w szczególności obowiązki Wykonawcy w zakresie: a) Opracowania programu szkolenia zgodnego z wytycznymi Instytutu Spawalnictwa w Gliwicach. Program musi być sporządzony zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U. z 2010 r. nr 177, poz. 1193z późn. zm) według wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ. b) Wskazania miejsca szkolenia. c) Zapewnienia sali dydaktycznej przystosowanej do wielkości 10 osobowej grupy (wykłady) oraz pracowni spawalniczej wyposażonej w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie oraz przygotowanie do egzaminu. d) Zapewnienia niezbędnego sprzętu umożliwiającego sprawne prowadzenie szkolenia (rzutnika, notebook/komputera, flipcharta itp.), niezbędnych mebli biurowych (stoły, krzesła) oraz minimum 10 stanowisk spawalniczych do przeprowadzenia części praktycznej. e) Przeprowadzenia szkolenia zgodnie z programem oraz wydanie dla absolwentów szkolenia zaświadczenia lub innego dokumentu potwierdzającego ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji a także po zdaniu egzaminu książki spawacza z uprawnieniami 135, Świadectwa Egzaminu Kwalifikacyjnego Spawacza metodą 135- wersja europejska. f) Prowadzenia dokumentacji kursu tj. : dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych oraz listę obecności zawierającą : imię nazwisko i podpis uczestnika szkolenia, protokołu i karty ocen z okresowych sprawdzianów kształcenia oraz egzaminu końcowego, jeżeli zostały przeprowadzone, rejestru wydawanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego: numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia, a w przypadku cudzoziemca numer dokumentu stwierdzającego tożsamość oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, ankiet oceny szkolenia dla uczestników i absolwentów szkolenia. g) Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem osób, które: w okresie szkolenia nie posiadają ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków z tytułu posiadania prawa do stypendium szkoleniowego (przewidywane 2 osoby) kontynuują szkolenie po podjęciu zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej. h) Zapewnienia dwóch przerw kawowych (zimne i gorące napoje, poczęstunek). 4. Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia: a) Miejsce realizacji szkolenia: Miasto Nowy Sącz lub powiat Nowosądecki. W przypadku szkolenia poza miastem Nowy Sącz w cenie szkolenia należy uwzględnić koszty przejazdu uczestników szkolenia. b) Czas trwania szkolenia - maksymalnie 23 dni robocze. c) Liczba godzin szkoleniowych wynosi 145 godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia w tym zajęcia teoretyczne 25 godzin, zajęcia praktyczne 120 godzin. W ostatnim dniu szkolenia musi być przeprowadzony egzamin w obecności Egzaminatora Instytutu Spawalnictwa. Liczba godzin zajęć w tygodniu obejmuje przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych, dziennie nie może przekraczać 8 godzin zegarowych. Godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 minut oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut (długość przerw może być ustalona elastycznie). Zajęcia teoretyczne i praktyczne trwają w układzie poniedziałek - piątek w godzinach od 8.00 maksymalnie do 18.00. d) Wykonawca musi zapewnić materiały dydaktyczne dla każdego uczestnika szkolenia (obowiązkowo w formie papierowej, a w przypadku posiadania materiałów w formie elektronicznej również w tej formie) oraz przekazać komplet materiałów wydawanych kursantom dla SUP (forma papierowa lub CD). e) Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi przestrzegać przepisów BHP i p. poż. f) Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101 poz. 926 z późn. zm.) Wykonawca może przetwarzać dane osobowe uczestników szkolenia wyłącznie w zakresie i celu niezbędnym do realizacji niniejszego zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 23 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w realizacji szkoleń z zakresu objętego przedmiotem zamówienia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.nowysacz.ibip.pl/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach