Przetargi.pl
Kurs przyuczający do wykonywania zawodu malarza dla osób odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Łowiczu

Zakład Karny w Łowiczu ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Wiejska 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8309740
  • Data zamieszczenia: 2013-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Łowiczu
    ul. Wiejska 3 3
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 046 8309740
    REGON: 00078294200015
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kurs przyuczający do wykonywania zawodu malarza dla osób odbywających karę pozbawienia wolności w Zakładzie Karnym w Łowiczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na przeprowadzeniu kursu przyuczającego do wykonywania zawodu malarza dla dwóch grup po 12 osób pozbawionych wolności. Wymiar godzinowy kursu wynosi: 20 godzin zajęć teoretycznych oraz 100 godzin zajęć praktycznych. Program winien obejmować m.in. Przepisy bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisy przeciwpożarowe oraz ochrona środowiska w zakresie dotyczącym robót malarskich oraz przy obsłudze maszyn, narzędzi i sprzętu wykorzystywanego do pracy, Prawa i obowiązki dotyczące pracownika i pracodawcy, Elementy dokumentacji technicznej, Posługiwanie się dokumentacją techniczną przez malarza oraz organizacja robót zgodnie z dokumentacją, Technologie i materiałoznawstwo, wykonywanie rysunków roboczych i drobnych aranżacji, Organizacja miejsca pracy i dróg transportowych materiałów, Dobór oraz nauka posługiwania się odpowiednimi maszynami, narzędziami i sprzętem do wykonywania robót malarskich, Ocena jakości materiałów malarskich, Wykonywanie prostych robót tynkarskich, w tym gładzi, Usuwanie starych powłok olejnych metodą ługowania lub odpalania, Gruntowanie ręczne i mechaniczne podłoży, Przygotowywanie podłoża ścian i sufitów pod malowanie, Przygotowywanie materiałów malarskich, Zastosowanie różnych barwników przy dobieraniu kolorów, Malowanie różnego rodzaju nawierzchni przy użyciu farb wodnych, malowanie farbami olejnymi powierzchni metalowych, drewnianych i tynkowych, Nanoszenie lakierów i emalii na powierzchnie metalowe, drewniane i tynkowe, Dekoracja powierzchni malowanych, Sposoby unikania wad robót malarskich oraz usuwanie usterek tych robót, Przygotowanie podłoża i malowanie elementów stolarki budowlanej. Zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności oraz warunki odbioru zawarte są we wzorze umowy załącznik nr 4. Zmianie mogą ulec postanowienia umowy dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy: Zmniejszenie wynagrodzenia w przypadku nieprzystąpienia przez osadzonego odbywającego karę pozbawienia wolności do kursu, z przyczyn leżących po stronie ZAMAWIAJĄCEGO. Wykonawca zobowiązany jest do zmniejszenia wysokości wynagrodzenia w przypadku nie przystąpienia lub nie ukończenia kursu przez Beneficjenta Ostatecznego. Wynagrodzenie w takim przypadku zostanie pomniejszone o kwotę stanowiącą iloczyn osobogodzin i liczby godzin niezrealizowanych, a przypadających na danego uczestnika. Wyliczenie dotyczące obniżenia wynagrodzenia wraz z wyjaśnieniem jego przyczyn Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wraz z fakturą VAT. Organizacja i realizacja kursu 1.Miejsce prowadzenia zajęć a. Zakład Karny w Łowiczu - miejsca wskazane przez administrację jednostki. b. Zajęcia odbywać się będą codziennie od poniedziałku do piątku, nie powinny się rozpoczynać wcześniej niż o 8.30 i nie powinny trwać dłużej niż 7 godzin zajęć dydaktycznych dziennie. 1 godz. zajęć dydaktycznych 45 minut c. Instytucja szkoląca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących na terenie jednostki (w szczególności instytucja zobowiązuje się do każdorazowego poinformowania drogą faksową lub mailową o ilości wchodzących osób na teren jednostki przedstawiając dane tych osób na co najmniej dzień przed planowanym wejściem do godz.13:00 a także poinformowania o wnoszonych przedmiotach - laptopy, płyty CD, pendrivy itp.). 2.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia na swój koszt: a. Przeprowadzenia badań lekarskich dopuszczających do udziału w szkoleniu również dla uczestników z listy rezerwowej. Badania lekarskie odbywać się będą na terenie jednostki. b. Ubezpieczenia uczestników kursu od następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z uczestnictwem w kursie. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem polisę ubezpieczeniową Wykonawca przedstawi Zamawiającemu. c. Materiałów dydaktycznych tj. podręczniki, skrypty oraz inne opracowania, które otrzymają na własność uczestnicy szkolenia. Na ww. materiałach instytucja szkoleniowa zawrze informację o źródłach finansowania oraz opatrzy obowiązującymi logotypami Kapitał Ludzki i Unia Europejska. Podręczniki, skrypty powinny być tematycznie zgodne z programem kursu. Instytucja szkoleniowa sporządzi protokół z odbioru materiałów dydaktycznych ze szczegółowym uwzględnieniem w nim informacji: ilość przekazywanych materiałów dydaktycznych, tytuł i autor podręcznik skryptu, wydawnictwo, numer ISBN oraz przekaże jeden egzemplarz potwierdzonej za zgodność z oryginałem kserokopii materiałów dydaktycznych Zamawiającemu celem dołączenia do dokumentacji projektowej. d. W ramach zajęć praktycznych: Wykonawca zapewnia uprawnionych instruktorów praktycznej nauki zawodu; Wykonawca zapewni w trakcie trwania kursu warunki pracy zgodne z przepisami BHP - odpowiednią odzież roboczą i ochronna zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, w tym m. in. Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (rękawice, kombinezon, obuwie, okulary ochronne itp.), dostosowaną do pory roku oraz wykonywanej pracy. Wykonawca zapewni w trakcie trwania kursu komplet narzędzi potrzebnych do nauki zawodu oraz zapewni taką ilość materiałów budowlanych (w wysokości nie przekraczającej 40 ogólnej ceny wykonania usługi), która pozwoli na prawidłowe przeprowadzenie zajęć praktycznych na każdym z kursów, a także wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia. Ze względów organizacyjnych Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia materiałów budowlanych przeznaczonych do praktycznej nauki zawodu na 3 dni przed rozpoczęciem kursu. e. Sprawdzenie efektów kształcenia - czas trwania nie wlicza się do wymiaru ogólnego kursu f. Instytucja szkoleniowa będzie prowadzić listę obecności każdego dnia zajęć kursowych, którą popisywać będą uczestnicy długopisem koloru niebieskiego lub zielonego, a po zakończeniu szkolenia przeprowadzi pisemną ankietę oceny szkolenia wśród uczestników kursu. g. Instytucja szkoleniowa przeprowadzi kurs zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi w szczególności z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (DZ. U. nr 0 poz. 186) oraz z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 13 lutego 2004 r. w sprawie szczegółowych zasad i trybu prowadzenia nauczania w zakładach karnych (DZ. U. nr 37 poz. 337). h. Instytucja szkoleniowa zobowiązuje się do prowadzenia dokumentacji szkoleniowej, którą stanowić będą: program nauczania, dziennik zajęć edukacyjnych zawierający: imienną listę obecności podpisywaną przez kursantów długopisem koloru niebieskiego lub zielonego; wymiar godzin zajęć edukacyjnych, tematy zajęć edukacyjnych protokół z przeprowadzonego zaliczenia, ewidencja wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu i uzyskanie kwalifikacji, ankiet oceny szkolenia i wykładowcy dla uczestników i absolwentów kursu. Ww dokumentacja prowadzona będzie zgodnie z § 75 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 roku w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz. U nr 177 poz. 1193). i. Instytucja szkoleniowa wyda osobom, które ukończą kurs stosowne zaświadczenie potwierdzające ukończenie szkolenia zgodne z załącznikiem 5 do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012 r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych (Dz. U nr 0 poz. 186). Zaświadczenia potwierdzają obecność uczestnika szkolenia w co najmniej 80 proc godzin lekcyjnych objętych szkoleniem. j. Wykonawca uzyskuje wszelkie dane osobowe niezbędne do prawidłowego przeprowadzenia kursu od osadzonych z chwilą rozpoczęcia kursu. 3.Zamawiający zapewnia miejsce do przeprowadzenia zajęć teoretycznych i praktycznych oraz sprzęt zakupiony ze środków Europejskiego Fundusz Społecznego w związku z realizacją projektu Cykl szkoleniowo-aktywizacyjny służący podniesieniu kwalifikacji zawodowych osób pozbawionych wolności oraz przygotowaniu ich do powrotu na rynek pracy po zakończeniu odbywania kary pozbawienia wolności realizowanego w ramach Poddziałania 1.3.4. Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki (tj. betoniarka, młot udarowy, przecinarka do glazury, wkrętarka, wiertarka, mieszadła, szlifierka kątowa). Zamawiający w ramach części praktycznej dla kursu malarza udostępni elewacje wewnętrzne (sufity i ściany o pow. 700 m, lamperie o pow. 400 m, kraty w ilości 24 szt.). Wskazana przez Zamawiającego powierzchnia prac - jak wynika z jego doświadczenia - określona została w ilości umożliwiającej jak najlepsze praktyczne przyswojenie wiedzy praktycznej przez kursantów, a w konsekwencji jak najlepsze praktyczne przygotowanie uczestników do wykonywania zawodu malarza.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach