Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie ogłasza przetarg
- Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Kopernika 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 7433500 , fax. 089 7433501
- Data zamieszczenia: 2012-08-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
ul. Kopernika 1 1
11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 7433500, fax. 089 7433501
REGON: 51092871800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupmragowo.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kurs - Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie usługi szkolenia p.n.: Opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym. 2. Kod CPV: 80530000-8 Usługi szkolenia zawodowego. 3. Cel kursu : Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników kursu do pracy w charakterze opiekuna nad dziećmi do lat 3 w żłobku lub klubie dziecięcym, zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 (Dz.U. Nr 45 poz. 235). 4. Ilość osób objętych szkoleniem - 8 osób /zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mrągowie oraz Filii w Mikołajkach/. 5. Termin i warunki realizacji szkolenia: 5.1. Termin realizacji szkolenia: 3 miesiące od dnia podpisania umowy. 5.2. Miejsce realizacji szkolenia: teoria - Mrągowo, staż u pracodawcy - teren powiatu mrągowskiego. 5.3. Szkolenie powinno odbywać się w formie kursu, realizowanego według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 25 godzin zegarowych w tygodniu, godzina zegarowa kursu liczy 60 minut i obejmuje zajęcia edukacyjne liczące 45 min oraz przerwę, liczącą średnio 15 minut, gdyż długość przerw może być ustalona w sposób elastyczny (nie dotyczy ostatniej godziny zajęć edukacyjnych w danym dniu). 5.4. Kadra dydaktyczna kursu zgodna z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Rozdziale VI SIWZ. 5.5. Godziny dydaktyczne stażu u pracodawcy powinny być równe godzinom zegarowym, przerwy zgodnie z wymaganiami stanowiska pracy. 5.6. Zajęcia szkoleniowe odbywają się w godzinach między godz. 8 a 16, w przypadkach szczególnie uzasadnionych harmonogramem szkolenia mogą trwać do godziny 18. 5.7. Staż u pracodawcy powinien być realizowany w godzinach 7.00 - 18.00. 5.8. Liczba godzin szkolenia nie może przekroczyć: 8 godzin zegarowych dziennie. 5.9. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie poniedziałek - piątek, w przypadkach szczególnie uzasadnionych harmonogramem szkolenia zajęcia praktyczne mogą odbywać się w sobotę (maksymalnie łącznie 5 dni w tygodniu). 5.10. Liczba godzin szkoleniowych: 288 godz.. 5.11. Program szkolenia powinien być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r. , poz. 1193) oraz Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie zakresu programów szkoleń dla opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym, wolontariusza oraz dziennego opiekuna i obejmować: 5.11.1. aktywne poszukiwanie pracy /2x4 h/ 5.11.2. opiekun w żłobku lub klubie dziecięcym - teoria /200 h/ 5.11.3. staż u pracodawcy /80 h/ 5.12. Wykonawca zapewnia warunki szkolenia zgodne z przepisami BHP. 5.13. Wykonawca wyposaży kursantów w ubrania robocze zgodnie z wymaganiami BHP i wykonawcy stażu. 5.14. Wykonawca zapewnia wszelkie niezbędne materiały szkoleniowe i dydaktyczne związane z przeprowadzeniem kursu tj. materiały i sprzęt, podręczniki na własność, zeszyty, długopisy, teczki na materiały szkoleniowe itp. oraz poczęstunek na przerwy kawowe (kawa, herbata, ciastka itp.) 5.15. Wykonawca dokona zwrotu kosztów dojazdu na szkolenie uczestników kursu z miejsca zamieszkania do miejsca odbywania szkolenia, a Zamawiający zrefunduje je na podstawie przedłożonych dokumentów. 6. Szkolenie powinno zakończyć się uzyskaniem co najmniej następujących certyfikatów : 6.1. Zaświadczeniem o ukończeniu kursu zgodnym § 75 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14.09.2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy (Dz.U. Nr 177 z 2010 r. , poz. 1193 z późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 03.02.2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. 2006 r. Nr 31 poz. 216). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki lokalowe i wyposażenie techniczno-dydaktyczne szkolenia
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupmragowo.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Szkolenie Spawanie metodami TIG-141 i MAG-135 dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-2/RPO/MJ/16
Dodano: 2016-06-01 - Szkolenie Eksploatacja urządzeń elektroenergetycznych do 1 kV dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-1/RPO/MJ/16
Dodano: 2016-05-11 - Przedmiotem postępowania jest przeprowadzenie usług szkoleniowych na rzecz Zamawiającego przeznaczonych dla bezrobotnych zarejestrowanych w Miejskim Urzędzie Pracy w Olsztynie. Usługi stanowią część całości zamówienia, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania. Cz I - Kurs Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG 141 i MAG 135. Cz II - Kurs Operator koparko - ładowarki kl. III. Cz III - Kurs Pracownik magazynowy z obsługą wózka jezdniowego. Cz IV - Kurs Uprawnienia elektroenergetyczne do 1 kV. POSTĘPOWANIE OBJĘTE JEST KLAUZULĄ SPOŁECZNĄ.
Dodano: 2016-05-10 - Szkolenie Spawanie metodami TIG-141 i MIG-131 dla 10 osób bezrobotnych DPI.5523-1/POWER/MJ/16
Dodano: 2016-04-22 - Szkolenie Prowadzenie działalności gospodarczej z elementem doradczym dla 10 osób bezrobotnych DPI.5522-1/MJ/16
Dodano: 2016-02-02 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Technolog robót wykończeniowych w budownictwie
Dodano: 2015-10-09 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia pod nazwą Kierowca wózków jezdniowych z napędem silnikowym oraz obsługą maszyn do obróbki drewna
Dodano: 2015-10-09 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator walca drogowego klasa III o masie walca do 18t. - dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa osób w wieku powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie węgorzewskim (I) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2015
Dodano: 2015-09-29 - Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia Operator koparko-ładowarki klasa III wszystkie typy - dla 10 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Węgorzewie w ramach Projektu Aktywizacja zawodowa osób w wieku powyżej 29 roku życia pozostających bez pracy w powiecie węgorzewskim (I) współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2015.
Dodano: 2015-09-23 - Szkolenie Tapicer dla 10 osób bezrobotnych DPI.5522-4/MS/15
Dodano: 2015-09-21