Przetargi.pl
Kształcenie praktyczne wraz z usługami z nim związanymi w Andaluzji dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy

ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 W ŁĘCZYCY ogłasza przetarg

  • Adres: 99-100 Łęczyca, ul. Ozorkowskie Przedmieście 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZESPÓŁ SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 1 W ŁĘCZYCY
    ul. Ozorkowskie Przedmieście 2
    99-100 Łęczyca, woj. łódzkie
    REGON: 000989488
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp1.oswiata.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kształcenie praktyczne wraz z usługami z nim związanymi w Andaluzji dla uczniów Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1 Przedmiotem zamówienia są usługi obejmujące zorganizowanie kształcenia praktycznego u pracodawców w Hiszpanii wraz zapewnieniem usług z tym związanych dla uczniów i uczennic Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 1 w Łęczycy ul. Ozorkowskie Przedmieście 2, 99-100 Łęczyca, wraz z usługami związanymi. Wykonawca w celu potwierdzenia prawidłowego sposobu realizacji zamówienia składa przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w pkt 7.26.7 SWZ.2.2 Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 80212000-3 - Usługi edukacji zawodowej na poziomie szkoły średniej,55110000-4 - Hotelarskie usługi noclegowe, 55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków,63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej,2.3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia.Zamówienie musi być zrealizowane w termiach wskazanych w Załączniku Nr 1 - Opisie Przedmiotu Zamówienia tj. od dnia podpisania umowy, z tym zastrzeżeniem iż termin realizacji planuje się na od 10 kwietnia 2024 r. do 09 maja 2024 r., nie dłużej niż do dnia 01.09.2024 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80212000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 112 ust. 2 Ustawy, o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące4.1.2.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;4.1.2.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;4.1.2.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej - Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż równowartość 500.000,00 euro.4.1.2.4. zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca:4.1.2.4.1. wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał, co najmniej 6 usług, z których każda polegała na świadczeniu usług kształcenia praktycznego i usług z tym związanych (obejmujących co najmniej zakres opisany w Załączniku nr 1 Opis Przedmiotu Zamówienia) w Andaluzji dla minimum 20 osób każda i trwający minimum 20 dni robocze stażu,4.1.2.4.2. wykaże, że z pracodawcami wskazanymi w Ofercie do realizacji staży łączy pisemna umowa dotycząca organizacji staży,4.1.2.4.3. wskaże sposób transportu dla uczniów/uczennic i ich opiekunów, w tym niepełnosprawnych, w zakresie zgodnym z wymaganiami Załącznika Nr 1 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia,4.1.2.4.4. wskaże miejsce stałego wykonywania usług dla Zamawiającego (biuro Wykonawcy) w odległości nie większej niż 3 kilometry od miejsca zakwaterowania uczniów/uczennic i opiekunów, gdzie istnieje bezpośrednia i dogodna komunikacja z miejscem zakwaterowania uczniów/uczennic, centrum miasta i miejscami stażu.4.1.2.4.5. wskaże osoby, którymi posłuży się do realizacji zamówienia i będą dostępne dla uczniów/uczennic oraz ich opiekunów:4.1.2.4.5.1. przedstawiciel Wykonawcy - osoba z doświadczeniem w realizacji podobnych projektów (minimum 3) oraz znajomością języka polskiego.4.1.2.4.5.2. przynajmniej 2 opiekunowie stażu - osoby z doświadczeniem w realizacji podobnych projektów (minimum 3). Zamawiający, biorąc pod uwagę ich rolę, bezpieczeństwo młodzieży oraz to, że opiekunowie stażu będą w stałym kontakcie z uczniami i uczennicami, wymaga by opiekunowie stażu byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465) lub umowę równoważną dla Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i zatrudniającej zgodnie ze swoim prawem pracy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach