Przetargi.pl
Kryta pływalnia przy Zespole Obiektów Sportowych - osiedle Górne w Pile

Gmina Piła ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Pl. Staszica 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2126210 , fax. 067 2123566
  • Data zamieszczenia: 2009-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła
    Pl. Staszica 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2126210, fax. 067 2123566
    REGON: 00063833000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pila.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kryta pływalnia przy Zespole Obiektów Sportowych - osiedle Górne w Pile
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kryta pływalnia przy Zespole Obiektów Sportowych - osiedle Górne w Pile W ramach realizacji przedmiotu zamówienia przewiduje się: 1. wykonanie, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy oraz posiadaną przez Zamawiającego decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektu budowlanego i wykonawczego oraz projektu aranżacji wnętrz krytej pływalni przy Zespole Obiektów Sportowych (ZSO) w Pile na osiedlu Górnym (rejon ul. Żeromskiego i ul. Sportowej) w zakresie: ? budynku krytej pływalni z niecką sportową o wymiarach 25*16 m wraz z niezbędnymi sieciami i przyłączami , ? zagospodarowania terenu, polegającego na budowie, przebudowie oraz rozbudowie wewnętrznego układu komunikacyjnego wraz z parkingami, zielenią, nasadzeniami (krzewy i drzewa) oraz z niezbędnymi sieciami, odwodnieniem, oświetleniem terenu ? przebudowie istniejącego parkingu w rejonie ulicy Sportowej oraz zjazdu z ul. Sportowej na teren ZOS ? rozbiórki budynku magazynowego na działce nr 236/6 (tylko w zakresie projektu budowlanego) ? usunięcie wszelkich kolizji Szczegółowy zakres określa Program funkcjonalno-użytkowy. 2. Uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę oraz wszelkich niezbędnych uzgodnień na zakres wyszczególnionym w pkt. 1. 3. wykonanie krytej pływalni wraz z zagospodarowaniem i infrastrukturą wraz z rozbiórką budynku magazynowego na podstawie zatwierdzonej dokumentacji i w oparciu o uzyskane pozwolenie na budowę. Szczegółowy zakres przedstawiony jest w programie funkcjonalno - użytkowym, stanowiącym załącznik do SIWZ. 4. uzyskanie pozwolenia na użytkowanie dla wszystkich obiektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122125
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 130 000,00 zł (sto trzydzieści tysięcy złotych - na etapie składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5) Wykonawca posiada polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Wykonawca, którego oferta wybrana zostanie jako najkorzystniejsza, przed podpisaniem umowy winien przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 5 mln. (pięć milionów ) PLN. 6) Wykonawca wykaże, że jego średnioroczne przychody netto ze sprzedaży w latach obrotowych 2006, 2007 i 2008 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) wynoszą co najmniej 10 milionów PLN. 7) Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi - (dopuszczalne jest wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) w wysokości nie mniejszej niż 3 miliony PLN (słownie: trzy miliony złotych.), 8) Wykonawca dysponuje następującymi osobami posiadającymi doświadczenie i kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną tym osobom powierzone, spełniającymi poniższe wymagania: a) Kierownik budowy- posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi (po uzyskaniu uprawnień budowlanych), posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz pełnił funkcję kierownika budowy na co najmniej jednej budowie obiektu kubaturowego, którego wartość wynosiła minimum 6 mln. zł. netto; b) projektant - posiada minimum 5 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień budowlanych), posiada uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej; c) członkowie zespołu projektowego - projektanci posiadający minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu (po uzyskaniu uprawnień budowlanych) oraz właściwe uprawnienia budowlane do projektowania w następujących specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej; - drogowej; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 9) W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) zaprojektowali co najmniej trzy obiekty kubaturowe o kategorii złożoności robót budowlanych V lub wyższej każdy, w tym co najmniej jeden obiekt o powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1500 m2 (kategoria złożoności robót budowlanych wg pkt. 1.4 oraz Tabeli 2 Załącznika do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. Dz. U. Nr 130 z 2004 r., poz. 1389); b) wykonali co najmniej trzy obiekty kubaturowe o V lub wyższej kategorii złożoności robót budowlanych i kubaturze nie mniejszej niż 5 tys. m3 każdy ( kategoria złożoności robót budowlanych wg pkt. 1.4 oraz Tabeli 2 Załącznika do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. Dz. U. Nr 130 z 2004 r., poz. 1389); c) wykonali co najmniej trzy obiekty kubaturowe o V lub wyższej kategorii złożoności robót budowlanych oraz o wartości nie mniejszej niż 6 mln. PLN netto każdy ( kategoria złożoności robót budowlanych wg pkt. 1.4 oraz Tabeli 2 Załącznika do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. Dz. U. Nr 130 z 2004 r., poz. 1389). W przypadku złożenia oferty wspólnej warunki wyszczególnione w pkt. 1 i 2 muszą spełniać wszyscy Wykonawcy, zaś warunki wyszczególnione w pozostałych punktach Wykonawcy muszą spełniać łącznie. Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał warunki udziału w postępowaniu według kryterium spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach, jakie mają załączyć Wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Dodatkowo Zamawiający będzie przyznawał następującą ocenę punktową: 1) 1 pkt za każdy zaprojektowany obiekt kubaturowy o kategorii złożoności robót budowlanych V lub wyższej; 2) 1 pkt za każdy zaprojektowany obiekt kubaturowy o kategorii złożoności robót budowlanych V lub wyższej i powierzchni całkowitej nie mniejszej niż 1500 m2; 3) 1 pkt. za każdy zrealizowany obiekt kubaturowy o kategorii złożoności robót budowlanych V lub wyższej o kubaturze nie mniejszej niż 5 tys. m3; 4) 1 pkt. za każdy zrealizowany obiekt kubaturowy o V lub wyższej kategorii złożoności robót budowlanych oraz o wartości nie mniejszej niż 6 mln PLN netto. Końcowa ocena punktowa będzie sumą punktów uzyskanych przez Wykonawców. W razie złożenia wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu przez więcej niż 7 (siedmiu) wykonawców, do negocjacji zostanie zaproszonych 7 (siedmiu) wykonawców, którzy uzyskają najwyższą liczbę punktów. W przypadku uzyskania przez Wykonawców, którzy zostaną sklasyfikowani na 7 i 8 pozycji równej ilości punktów o zakwalifikowaniu jednego z nich zadecyduje liczba punktów za zrealizowane obiekty kubaturowe o kategorii złożoności robót budowlanych V lub wyższej oraz o wartości nie mniejszej niż 6 mln PLN netto. I
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu ) zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzy manie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 5) Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6) Aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotycząca osób fizycznych starających się o zamówienie publiczne lub w przypadku osób prawnych - wszystkich urzędujących członków ich władz, świadcząca o tym, że nie byli oni prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego. 7) Aktualną (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.) informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotycząca podmiotów zbiorowych wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary. 8) Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe) - wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 9) Informację o osobach odpowiedzialnych za realizację zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji i doświadczenia wskazanych osób w kierowaniu budową oraz projektowaniu. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane) i dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). 10) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 9 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11) Część sprawozdania finansowego - rachunek zysków i strat, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających przychody netto ze sprzedaży za lata obrotowe 2006, 2007 i 2008, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres. 12) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 3 mln. PLN wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 13) Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z zastrzeżeniem pkt. 5 warunków udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2),3), 4), 6) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - uprawniony do występowania w obrocie prawnym; - nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej oraz w pkt. 5), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawcy dostarczą dokumenty wymienione w pkt 3-12 zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja .2006 r. Poz. 605 z późn. zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach