Przetargi.pl
Koszenie poboczy i skarp rowów w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego

Zarząd Dróg Powiatowych w Turku ogłasza przetarg

  • Adres: 62-700 Turek, Kolska Szosa 64
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 63 2223 390 , fax. +48 63 2223 390
  • Data zamieszczenia: 2024-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Turku
    Kolska Szosa 64
    62-700 Turek, woj. wielkopolskie
    tel. +48 63 2223 390, fax. +48 63 2223 390
    REGON: 311080366
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zdp.bip.powiat.turek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Koszenie poboczy i skarp rowów w pasie dróg powiatowych na terenie Powiatu Tureckiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia:- przedmiotem zamówienia jest mechaniczne koszenie traw na poboczach i skarpach (bez przeciwskarpy) z ręcznym obkaszaniem miejsc niedostępnych tj. przy słupach oznakowania pionowego, drzewach, wjazdach, poręczach itp. przy drogach na terenie wszystkich gmin powiatu tureckiego, wykonywane trzykrotnie w okresie obowiązywania umowy - usługa będzie realizowana za pomocą narzędzi ręcznych i maszyn spalinowych tj. kosy spalinowe, kosiarki samojezdne i bijakowe.- odpady powstałe w wyniku realizacji zadnia wykonawca usunie wraz z uporządkowaniem terenu wokół na własny koszt.- przy drzewach należy zachować środki ostrożności związane z ochroną drzew. Zanieczyszczenia naniesione na jezdnię w wyniku prowadzenia robót wykonawca winien natychmiast usunąć.Wykaz dróg objętych koszeniem:1. 40,657 km obręb nr I na terenie Gminy Władysławów/Brudzew2. 49,829 km obręb nr II na terenie Gminy Tuliszków,3. 45,021 km obręb nr III na terenie Gminy Malanów4. 54,961 km obręb nr IV na terenie Gminy Przykona/Dobra5. 17,96 km obręb nr V na terenie Gminy Brudzew208,428 km - razem Usługa jest realizowana zgodnie z: Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych, Ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody, Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska, Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach, Rozporządzeniem Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych, Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem, Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracySzczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określa:a) Opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5 do SWZb) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 5a do SWZc) Projektowane postanowienia umowy (projekt umowy) - załącznik4 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77312000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach