Gmina Kłaj ogłasza przetarg
- Adres: 32-015 Kłaj, 655
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 012 2841100 w. 36 , fax. 012 2841133
- Data zamieszczenia: 2014-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kłaj
655 655
32-015 Kłaj, woj. małopolskie
tel. 012 2841100 w. 36, fax. 012 2841133
REGON: 00054034000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.klaj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KOORDYNATOR PROJEKTU PN. BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA OBYWATELSKIEGO W GMINIE KŁAJ- ETAP 2 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu pn. Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie Kłaj- etap 2 w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu- eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne- zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013 Projekt obejmuje spełnienie następujących wskaźników produktu: -Liczba gospodarstw domowych, które otrzymały dofinansowanie dostępu do Internetu: 45 szt. -Liczba zakupionych zestawów komputerowych: 80 szt. -Liczba przeprowadzonych szkoleń, warsztatów, treningów, wizyt studyjnych: 9 szt. -Liczba jednostek sektora publicznego podległych Wnioskodawcy, które otrzymały dofinansowanie dostępu do Internetu: 5 szt. Projekt obejmuje spełnienie następujących wskaźników rezultatu: -Liczba osób, które uzyskały możliwość dostępu do Internetu: 180 szt. -Liczba szkół, która uzyskała możliwość dostępu do Internetu: 5 szt, -Liczba uczniów korzystających z infrastruktury wspartej w wyniku realizacji projektu: 600 szt. -Liczba przeszkolonych osób: 90 szt. -Liczba osób korzystających z usług on-line: 90 szt. -Liczba jednostek sektora publicznego podległych Wnioskodawcy, które uzyskały możliwość dostępu do Internetu: 5 szt. Opis projektu: W ramach projektu planuje się następujące działania: 1. Usługi doradcze; 2. Zakup i amortyzacja środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych: planuje się zakup 80 zestawów komputerowych wraz z podstawowym oprogramowaniem wg. specyfikacji - 45 szt. komputerów dla BO oraz 35 szt. komputerów dla jednostek podległych. Dla BO i jednostek podległych zaplanowano aktualizację oprogramowania oraz zakup licencji praw najmu dla oprogramowania w ilościach odpowiadających nabywanym komputerom. Niezbędnym dla jednostek podległych jest nabycie 2 szt. drukarek kolorowych wg specyfikacji. W celu zachowania bezpieczeństwa użytkowania powyższego sprzętu planuje się również zakup i instalację w pomieszczeniach (1 pracownia, 2 świetlice, 3 biblioteki) w jednostkach podległych niezbędnego sprzętu sieciowego związanego bezpośrednio z udostępnianiem internetu i bezpieczeństwem przesyłanych danych. Aby utrzymać jakość i niezawodność nabywanych sprzętów wśród kategorii wydatków planuje się także koszty modernizacji i serwisu sprzętu komputerowego. 3. Usługi inne: Przyłączenie do sieci użytkowników końcowych- jednostki podległe- 5 kpl. Przyłączenie do sieci użytkowników końcowych- uczestnicy projektu- 45 szt., Dostarczenie łącza internetowego przez okres 24 miesięcy. 4. Koszt ubezpieczenia: przewidziano ubezpieczenie zakupionego sprzętu na 2 lata (dla BO i jednostek podległych)- 80 szt. 5. Szkolenia: planuje się przeprowadzenie 9 szkoleń z zakresu obsługi komputera dla 90 osób (grupy 10 os. po 2 osoby z gospodarstwa domowego, 3 dni, 12 h na osobę). 6. Promocja projektu: zaplanowano zakup 5 szt. tablic informacyjnych i 2 standy promujące projekt, 3 ogłoszenia w mediach i komplet materiałów informacyjno- promocyjnych. Informacja o projekcie, warunki uczestnictwa będą zamieszczane na stronie internetowej Wnioskodawcy. 7. Koszty ogólne: wynagrodzenie dla Koordynatora projektu; wynagrodzenie dla podmiotu zewnętrznego odpowiedzialnego za finansowe zarządzanie projektem oraz dodatki specjalne dla personelu wsparcia projektu (pracowników UG zaangażowanych w projekt). Dostęp do internetu otrzymają: 45 gospodarstwa domowe spełniające kryteria GOPS, w tym 20 dzieci i młodzieży uczącej się uprawnionej do uzyskania stypendium socjalnego oraz z dobrymi wynikami w nauce oraz 20 gospodarstwa domowe upoważnione do wsparcia z pomoc społeczną i świadczenia oraz dla 5 osób niepełnosprawnych lub samotnych rodziców. Działania koordynacyjne obejmą 5 jednostek podległych Beneficjentowi. W projekcie założono przetargi na: 1- dostawę sprzętu PC, szkolenia BO z zakresu obsługi komputera, usługi serwisowe i modernizację sprzętu, 2- na wykonanie przyłączy dla BO i jednostek podległych i usługi dostępu do internetu i serwis sieci, 3- wykonanie materiałów promocyjnych. Zakres zamówienia: Do obowiązków koordynatora projektu będzie należało: Nadzór nad prawidłową i terminową realizacją projektu: Budowa społeczeństwa obywatelskiego w Gminie- Kłaj- etap 2 prowadzący do osiągnięcia jego celu oraz wskaźników określonych we wniosku oraz w umowie, a także zapewnienie trwałości projektu zgodnie z umową o dofinansowanie projektu wraz z załącznikami, z obowiązującymi przepisami prawa krajowego i wspólnotowego, a w szczególności zasadami polityk wspólnotowych, w tym przepisami dotyczącymi konkurencji, udzielania zamówień publicznych, ochrony środowiska oraz równouprawnienia kobiet i mężczyzn; z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego obowiązującymi na dzień dokonania odpowiedniej czynności oraz z wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach POIG. Prowadzenie wszystkich działań w ramach projektu, w tym w szczególności: Wsparcie Beneficjenta środków (Gmina Kłaj) zwanym w niniejszej SIWZ Zamawiającym w : - przygotowanie przetargu na dostawę sprzętu PC, szkolenia BO z zakresu obsługi komputerów, szkolenia BO z zakresu obsługi komputerów, usługi serwisowe i modernizację sprzętu, - przygotowanie przetargu na wykonanie przyłączy dla BO i jednostek podległych i usługi dostępu do internetu i serwis sieci, - przygotowanie przetargu na wykonanie materiałów promocyjnych. - przygotowanie zamówień publicznych poniżej kwoty 30 000 euro -sprawowanie nadzoru nad prawidłową i terminową dostawą i instalacją sprzętu, realizacją szkoleń, promocji nad jakością internetu oraz wszelkich czynnościach objętych umową o dofinansowanie, -raportowanie Zamawiającemu postępów z realizacji wszystkich etapów projektu, -bieżące monitorowanie wskaźników projektu, -bieżące aneksowanie harmonogramów rzeczowo- finansowych projektu; sporządzanie aneksów do umowy o dofinansowanie na potrzebę Beneficjenta. -przygotowywanie wszelkiego rodzaju odwołań, odpowiedzi na pisma od Władzy Wdrażającej Programy Europejskie, -uczestniczenie w odbiorach prac oraz kontrolach Władzy Wdrażającej, -wsparcie przy rekrutacji BO, -opracowanie regulaminu wykorzystania sprzętu komputerowego i internetu, -kontrola wykonawców w zakresie świadczonego serwisu i utrzymanie sprzętu oraz usług internetowych, -wsparcie Wnioskodawcy przy procedurze odzyskania sprzętu w razie nieprawidłowego użytkowania.Koordynator projektu - ponosi odpowiedzialność za realizację projektu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający rezygnuje z pobierania wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klaj.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- wykonywanie obowiązków koordynatora zadania Wybór optymalnej technologii monitoringu mikrosejsmicznego w procesach szczelinowania hydraulicznego. Optymalizacja przetwarzania i interpretacji danych pomiarowych dla WGGiOŚ
Dodano: 2015-03-27 - obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz zamknięcia projektu pt Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych w ramach programu POIG - KC-zp.272-53/15
Dodano: 2015-02-04 - wyłonienie Kierownika Projektu oraz koordynatorów merytorycznych w projekcie Opracowanie wytycznych do zaprojektowania innowacyjnej technologii wydobycia gazu z łupków przy użyciu ciekłego CO2 na drodze analiz numerycznych i badań eksperymentalnych - KC-zp.272-21/15
Dodano: 2015-01-27 - Wykonywanie funkcji koordynatora projektu promocja zdrowia poprzez wdrożenie programów profilaktycznych w tym badań przesiewowych i diagnostyki oraz działań edukacyjnych o tematyce zdrowotnej w celu zmniejszenia poziomu zachorowalności i śmiertelności z powodu nowotworów płuc i oskrzeli w powiecie proszowickim. Program PL13 Ograniczenie społecznych nierówności w zdrowiu
Dodano: 2015-01-22 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu: Cybernetyczna wieś - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Wieprz
Dodano: 2014-10-14 - wyłonienie zespołu zarządzającego do projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy Acronim: Muse
Dodano: 2014-09-04 - wyłonienie koordynatora merytorycznego projektu Multifield CO2 Storage for Environment and Energy ACRONIM: MUSE - KC-zp.272-490/14.
Dodano: 2014-07-21 - Pełnienie funkcji koordynatora projektu pn. Budowanie sieci współpracy na rzecz promocji Odnawialnych Źródeł Energii-BUSOZE, w ramach MRPO na lata 2007-2013
Dodano: 2014-06-06 - Obsługa administracyjna do bieżącej realizacji projektu oraz do zamknięcia projektu pt. Wykorzystanie materiałów i konstrukcji inteligentnych , do opracowania koncepcji i wykonania innowacyjnego systemu łożyskowania wirników mikroturbin energetycznych, w ramach programu PO IG w okresie 01.06.2014-31.05.2015 r.
Dodano: 2014-05-02 - wykonywanie zadań specjalisty ds. administracyjnych oraz specjalisty ds finansowych w ramach projektu UDA-POIG.01.03.01-00-024/08-05 pn. spiekane materiały narzędziowe przeznaczone na ostrza narzędzi do obróbki z wysokimi prędkościami skrawania
Dodano: 2014-04-24