Przetargi.pl
Kontynuacja prac związanych z zad.inwest. pn. „Parkuj i Jedź – budowa centrum przesiadkowego w Toszku”- roboty wew. w bud.dworca zagosp. terenu (bud.chodnika) oraz bud. zew.sieci ppoż. dla bud.dworca

Gmina Toszek ogłasza przetarg

  • Adres: 44-180 Toszek, Bolesława Chrobrego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Toszek
    Bolesława Chrobrego 2
    44-180 Toszek, woj. śląskie
    REGON: 276257771
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.toszek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontynuacja prac związanych z zad.inwest. pn. „Parkuj i Jedź – budowa centrum przesiadkowego w Toszku”- roboty wew. w bud.dworca zagosp. terenu (bud.chodnika) oraz bud. zew.sieci ppoż. dla bud.dworca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac robót rozbiórkowych, budowlano-instalacyjnych oraz robót elektrycznych, związanych z realizacją zakończenie prac związanych z zadaniem inwestycyjnym pn. Parkuj i Jedź – budowa centrum przesiadkowego w Toszku”.Zakres i sposób wykonania robót określa dokumentacja projektowa. Zakres prac obejmuje: 1) remont budynku dworca kolejowego wraz z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi, przyłączami oraz urządzeniami towarzyszącymi, polegającą na wykonaniu m.in.:- podłóg i posadzek,- wymiany stolarki drzwiowej,- gipsowanie, kafelkowanie, malowanie pomieszczeń,- instalacji wewnętrznych i zewnętrznych w tym: odwodnienia, elektrycznych, sanitarnych, gazowych, wentylacyjnych, oświetleniowych, teletechnicznych, monitoringu wizyjnego, ppoż., c.o., c.w.u.,- elementów aranżacji i wyposażenia.2) remontu drogi gminnej ul. Dworcowej polegającej na:- wykonaniu chodnika z nawierzchni zgodnie z projektem,- przekładek lub zabezpieczeń urządzeń obcych kolidujących z projektowanym obiektem,- wprowadzenie docelowej organizacji ruchu,- przebudowy istniejących zjazdów,- odtworzenie rowu.3) wykonanie sieci ppoż. w ul. Dworcowej w Toszku- włączenie sieci ppoż. do istniejącego wodociągu w ul. Dworcowej,- budowa zestawu hydroforowego wraz z hydrantem naziemnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 PZP dotyczące1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej i zawodowej:a) Posiadanie wiedzy i doświadczenia:Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonałi prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę polegającą na remoncie lub budowie lub przebudowie budynku o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100 brutto).b) Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:Zamawiający uzna za spełniony w/w warunek, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje (będzie dysponował na podstawie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów) n/w osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych, określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane(t.j. Dz.U. 2023. poz. 682 z późn.zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w stosunku do Wykonawców zagranicznych równoważne kwalifikacje zdobyte w innych państwach na zasadach określonych art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem ustawyz dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytychw państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2023, poz. 334), tj.: konstrukcyjno-budowlanej, bez ograniczeń posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w w/w specjalnościDopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) - dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu określony w ust. 1 powinien spełniać co najmniej jedenz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcyw inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.5. W przypadku złożenia przez wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty opublikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniuw Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, w którym zostanie on opublikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-10-02

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach