Przetargi.pl
Kontrola wnoszenia opłat w strefie płatnego parkowania w Bolesławcu

GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Rynek 41
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-10-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MIEJSKA BOLESŁAWIEC
    Rynek 41
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    REGON: 230821405
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola wnoszenia opłat w strefie płatnego parkowania w Bolesławcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1) kontrola wnoszonych opłat za parkowanie (postój) w Strefie Płatnego Parkowania w Bolesławcu,2) czynności wybierania gotówki z parkometrów,3) wpłata na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego gotówki wybranej z parkometrów,4) czyszczenie zewnętrze obudów parkometrów,5) wymiana rolek papieru termicznego (papier zapewnia Zamawiający),6) wymiana kaset z monetami w związku ich napełnieniem.Kontrola Strefy Płatnego Parkowania, która musi odbywać się w sposób ciągły w dniach i godzinach zobowiązujących do opłaty za postój tj. w dniach i godzinach obowiązywania Strefy Płatnego Parkowania, zgodnie z uchwałą Rady Miasta Bolesławiec Nr XIX/205/2020 z dnia 20 maja 2020 r., zmienionej Uchwałą nr XXIV/279/2020 Rady Miasta Bolesławiec z dnia 25 listopada 2020 r. oraz Zarządzenia nr 210/2021 Prezydenta Miasta Bolesławiec z dnia 23 lipca 2021 r. w sprawie ustalenia opłat za korzystanie z parkingów stanowiących własność Gminy Miejskiej Bolesławiec zlokalizowanych poza pasami drogowymi dróg publicznych wraz z jego zmianami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79941000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 17.1 Zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, tj.:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o zamówienie wykaże posiadanie doświadczenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. - wykonanie lub wykonywanie w sposób należyty, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jednej usługi polegającej na kontroli wnoszenia opłat w strefie płatnego parkowania, co najmniej u jednego zamawiającego, przez okres co najmniej sześciu miesięcy następujących po sobie miesięcy.Wymieniony warunek udziału w postępowaniu odnosi się do jednej usługi co najmniej u jednego zamawiającego przez okres co najmniej sześciu miesięcy następujących po sobie miesięcy, którą wykonano – tj.: zakontraktowano, odebrano (potwierdzono jego należyte wykonanie) i rozliczono w ramach jednego stosunku umownego/jednej umowy lub, która jest wykonywana co najmniej u jednego zamawiającego przez okres co najmniej sześciu miesięcy następujących po sobie miesięcy.17.2 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie dysponowania osobami, tj.:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca ubiegający się o zamówienia dysponuje co najmniej 6 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu/umowy co najmniej sześciomiesięczny staż pracy następujących po sobie miesięcy, polegający na kontroli wnoszenia opłat w strefie płatnego parkowania, nabyty w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-11-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach