Gmina Lubin ogłasza przetarg
- Adres: 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. (076) 8403100 , fax. (076) 8403140
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
ul. Łokietka 6 6
59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
tel. (076) 8403100, fax. (076) 8403140
REGON: 39064754100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontrola, monitoring i ewaluacja dla projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącej kontroli, monitoringu i ewaluacji dla projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Niniejsze zamówienie obejmuje pełnienie funkcji: Specjalisty ds. kontroli, monitoringu i ewaluacji, który wykonywać będzie czynności w zakresie prowadzenia przedmiotowego projektu, w tym w szczególności: W zakresie monitoringu projektu: bieżący monitoring działań w zakresie jakości, zgodności z zasadami i zapisami umowy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, monitoring dokumentacji zajęć dokonywany na miejscu u Zamawiającego, monitoring rezultatów zajęć, nadzór nad realizacją wskaźników założonych w projekcie. W zakresie kontroli projektu: bieżące doradztwo w czasie trwania projektu, weryfikacja przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej pod względem jej poprawności, kwalifikowalności kosztów i zgodności z zapisami umowy. W zakresie ewaluacji projektu: sporządzenie programu ewaluacji, przeprowadzenie ewaluacji, sporządzenie raportów: początkowego i końcowego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w przetargu: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi związane z kontrolą, monitoringiem i ewaluacją projektów dofinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym co najmniej jedna usługa dotycząca współpracy z JST przy realizacji projektów miękkich w zakresie kontroli, monitoringu i ewaluacji; dysponują przynajmniej dwoma specjalistami ds. kontroli, monitoringu i ewaluacji, których wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającymi: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie zawodowe w zakresie kontroli, monitoringu i ewaluacji projektów. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadzie spełnia / nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług związanych z kontrolą, monitoringiem i ewaluacją projektów dofinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym co najmniej jedna usługa dotycząca współpracy z JST przy realizacji projektów miękkich w zakresie kontroli, monitoringu i ewaluacji wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (np. listy referencyjne); wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia z podaniem informacji na temat ich wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w szkołach i przedszkolach Powiatu Oławskiego (KSW) w ramach realizacji projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oławskim
Dodano: 2014-08-11 - WYBÓR EKSPERTA DS. EWALUACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych - bezpieczne państwo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Sprawa 19/PN/2014 o wartości szacunkowej poniżej 30.000 EURO
Dodano: 2014-04-23 - Wybór i pełnienie funkcji menadżera projektu w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w powiecie kłodzkim. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2014-04-14 - Wybór i pełnienie funkcji menadżera projektu w ramach projektu Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół w powiecie kłodzkim. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
Dodano: 2014-04-02 - WYBÓR EKSPERTA DS. EWALUACJI W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych - bezpieczne państwo współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Sprawa 98/PN/2013 o wartości szacunkowej poniżej 14.000 EURO
Dodano: 2013-12-20 - WYBÓR OPIEKUNÓW MERYTORYCZNYCH W RAMACH REALIZACJI PROJEKTU WZMOCNIENIE POTENCJAŁU DYDAKTYCZNEGO WYŻSZEJ SZKOŁY OFICERSKIEJ WOJSK LĄDOWYCH imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Nr sprawy 97/PN/2013
Dodano: 2013-12-20 - Pełnienie funkcji Koordynatora projektu dla zadania pt. Szkoła na miarę czasów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2013-11-08 - PEŁNIENIE FUNKCJI ASYSTENTA KOORDYNATORA PROJEKTU pn. BEZPOŚREDNIE WSPARCIE ROZWOJU SZKÓŁ POPRZEZ WDROŻENIE ZMODERNIZOWANEGO SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE ŚREDZKIM.
Dodano: 2013-10-22 - Pełnienie funkcji koordynatora sieci współpracy i samokształcenia w szkołach i przedszkolach Powiatu Oławskiego (KSW) w ramach realizacji projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie oławskim
Dodano: 2013-10-15 - Świadczenie usług koordynatora, w ramach projektu Bezpośrednie wsparcie rozwoju szkół poprzez wdrożenie zmodernizowanego systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Oławskim
Dodano: 2013-09-16