Przetargi.pl
Kontrola, monitoring i ewaluacja dla projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN

Gmina Lubin ogłasza przetarg

  • Adres: 59-300 Lubin, ul. Łokietka 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (076) 8403100 , fax. (076) 8403140
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubin
    ul. Łokietka 6 6
    59-300 Lubin, woj. dolnośląskie
    tel. (076) 8403100, fax. (076) 8403140
    REGON: 39064754100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola, monitoring i ewaluacja dla projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bieżącej kontroli, monitoringu i ewaluacji dla projektu pn.: RÓWNE SZANSE EDUKACYJNE UCZNIÓW WIEJSKIEJ GMINY LUBIN realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. Niniejsze zamówienie obejmuje pełnienie funkcji: Specjalisty ds. kontroli, monitoringu i ewaluacji, który wykonywać będzie czynności w zakresie prowadzenia przedmiotowego projektu, w tym w szczególności: W zakresie monitoringu projektu: bieżący monitoring działań w zakresie jakości, zgodności z zasadami i zapisami umowy w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, monitoring dokumentacji zajęć dokonywany na miejscu u Zamawiającego, monitoring rezultatów zajęć, nadzór nad realizacją wskaźników założonych w projekcie. W zakresie kontroli projektu: bieżące doradztwo w czasie trwania projektu, weryfikacja przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej pod względem jej poprawności, kwalifikowalności kosztów i zgodności z zapisami umowy. W zakresie ewaluacji projektu: sporządzenie programu ewaluacji, przeprowadzenie ewaluacji, sporządzenie raportów: początkowego i końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest wymagane wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w przetargu: o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi związane z kontrolą, monitoringiem i ewaluacją projektów dofinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym co najmniej jedna usługa dotycząca współpracy z JST przy realizacji projektów miękkich w zakresie kontroli, monitoringu i ewaluacji; dysponują przynajmniej dwoma specjalistami ds. kontroli, monitoringu i ewaluacji, których wyznaczą do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającymi: - wykształcenie wyższe, - doświadczenie zawodowe w zakresie kontroli, monitoringu i ewaluacji projektów. Powyższe warunki zostaną spełnione po złożeniu wymaganych i aktualnych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z treścią specyfikacji i przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; oświadczenie złożone zgodnie z treścią art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług związanych z kontrolą, monitoringiem i ewaluacją projektów dofinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w tym co najmniej jedna usługa dotycząca współpracy z JST przy realizacji projektów miękkich w zakresie kontroli, monitoringu i ewaluacji wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług (np. listy referencyjne); wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia z podaniem informacji na temat ich wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ug-lubin.dolnyslask.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach