Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, oświetlenia parkowego oraz oświetlenia Miejsc Pamięci Narodowej na terenie miasta Sulejówek, łączna ilość opraw oświetleniowych 3444 szt. wraz z materiałami.

Urząd Miasta Sulejówek ogłasza przetarg

  • Adres: 05-070 Sulejówek, ul. Dworcowa 55
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 022 7606201 , fax. 022 7606213
  • Data zamieszczenia: 2009-11-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Sulejówek
    ul. Dworcowa 55 55
    05-070 Sulejówek
    tel. 022 7606201, fax. 022 7606213
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, oświetlenia parkowego oraz oświetlenia Miejsc Pamięci Narodowej na terenie miasta Sulejówek, łączna ilość opraw oświetleniowych 3444 szt. wraz z materiałami.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, oświetlenia parkowego oraz oświetlenia Miejsc Pamięci Narodowej na terenie miasta Sulejówek, łączna ilość opraw oświetleniowych 3444 szt. wraz z materiałami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy, tj.: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem zamówienia, jeżeli umowy obejmowały okres realizacji minimum 6 miesięcy, w tym dwa zamówienia o wartości minimum 100.000 zł brutto każde lub jedno o wartości minimum 200.000 zł brutto.; 3) posiadają decyzję zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi w postaci źródeł światła, a także zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) 4) spełniają i przyjmują warunki określone w niniejszej SIWZ. 5. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana w/g formularza spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców wymaganych warunków udziału w postępowaniu, wykonawcy winny złożyć następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie: 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr 2 do SIWZ; 2) dowód wpłacenia/wniesienia wadium; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku złożenia wspólnej oferty przez więcej niż jeden podmiot należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - podpisane przez upełnomocnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych podmiotów; 4) zaświadczenia właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświad- czeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez wykonawcę wymagań określonych w art. 22 ust. 1ustawy - załącznik nr 3 do SIWZ; 6) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej 2 zamówienia o charakterze zgodnym z przedmiotem Zamówienia, jeżeli umowy obejmowały okres realizacji minimum 6 miesięcy, w tym dwa zamówienia o wartości minimum 100.000 zł brutto każde lub jedno o wartości minimum 200.000 zł brutto, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - załącznik nr 4 oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 7) decyzję zatwierdzająca program gospodarki odpadami niebezpiecznymi w postaci źródeł światła, a także zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz.U. z 2001 r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) 8) uprawnienia właściwe dla przedmiotu zamówienia wraz z zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulejowek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach