Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń oświetlenia dróg i ulic na terenie gminy Sędziejowice w latach 2017 - 2018

Gmina Sędziejowice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-160 Sędziejowice, ul. Wieluńska 6
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6771002 , fax. 043 6771006
  • Data zamieszczenia: 2016-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sędziejowice
    ul. Wieluńska 6 6
    98-160 Sędziejowice, woj. łódzkie
    tel. 043 6771002, fax. 043 6771006
    REGON: 73093459400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminasedziejowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń oświetlenia dróg i ulic na terenie gminy Sędziejowice w latach 2017 - 2018
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na: Konserwacja urządzeń oświetlenia dróg i ulic na terenie gminy Sędziejowice w latach 2017 - 2018, nazywane w dalszej treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia /przedmiotem zamówienia/. 2. Zestawienie punktów i urządzeń oświetlenia na terenie gminy Sędziejowice: Oprawy: - OUR 125W - 197 szt., - OUR 250W - 69 szt., - WLS 70W - 530 szt., - WLS 100W - 30 szt., - WLS 150W - 159 szt., - WLS 250W - 31 szt., - WLS 400W - 2 szt. Razem: - 977 szt. Urządzenia i linie zasilające oświetlenie uliczne / pomiary, sterowanie, fotokomórki itp. / - w stacjach trafo - 60 szt., - w skrzynkach - 16 szt. Razem: - 76 szt. Zakres prac: 1 Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności konserwacyjnych i naprawczych: a) oględziny planowe tras obwodów oświetleniowych napowietrznych i kablowych, stan przewodów /głownie ich połączeń i osprzętu/, stan czystości opraw i źródeł światła, stan ubytków źródła światła - co najmniej jeden raz w miesiącu, b) naprawy nieprawidłowości stwierdzonych w wyniku oględzin planowych i kontrolnych, opraw, wysięgników, elementów zasilania i sterowania, dławików, kondensatorów, bezpieczników, drzwiczek wnęk latarń, naprawy i wymiany uszkodzonych kabli i zerowanych przewodów oświetleniowych, osprzętu kablowego i przewodowego tych obwodów / izolatory, mufy kablowe, odgromniki itp. / wymiany uszkodzonych i połamanych słupów, naprawy osłon i zamknięć rozdzielni oświetleniowych nn, wymiany żarówek - niezwłocznie, c) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystencji izolacji i badania kontrolne natężenia oświetlenia - zgodnie z normami, d) przeglądy tablic oświetleniowych i przekaźnikowo-sterowniczych, regulacje i naprawy sterowania - co najmniej jeden raz w miesiącu. 2 Termin dokonania pierwszych przeglądów dla urządzeń przekazanych do eksploatacji zostanie dokonany nie później niż w ciągu dwóch tygodni od daty podpisania umowy. 3 Wykonawca zobowiązuje się prowadzić wymaganą dokumentację eksploatacyjną dla przekazanego do konserwacji oświetlenia, w skład której wchodzą karty oględzin z opisem stwierdzonych nieprawidłowości, karty przeglądów z zakresem wykonanych czynności konserwacyjnych, wykazem materiałów oraz wyniki pomiarów prowadzonych podczas eksploatacji urządzeń oświetlenia. 4 Naprawy szkód, zniszczeń i dewastacji urządzeń oświetlenia powstałych wskutek działania osób postronnych, za wyjątkiem klęsk żywiołowych, dokonywane będą w ramach czynności eksploatacyjnych i konserwacyjnych. 5 Naprawy urządzeń i awarii urządzeń oświetlenia i obwodów oświetleniowych które powodują zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, bezpieczeństwa środowiska i strat w majątku, będą dokonywane bezzwłocznie. Miejsca występowania takich uszkodzeń i awarii zostaną zabezpieczone w przypadku niemożliwości podjęci natychmiastowej naprawy z powodów organizacyjnych i materiałowych. 6 Wykonawca zobowiązuje się do wykonania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością, nie później niż w ciągu 72 godzin od momentu ich zgłoszenia. 7 Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania postanowień Instrukcji Współpracy Ruchowej zwanej dalej /Instrukcją/ i będącej załącznikiem do projektu umowy. Zamawiający żąda aby wykonawca wskazał w ofercie czy w realizacji zamówienia będą uczestniczyć podwykonawcy. Jeżeli tak, to Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, której wykonanie będzie powierzone podwykonawcom, a także podania nazw (firm) proponowanych podwykonawców .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminasedziejowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach