Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa ogłasza przetarg
- Adres: 01-248 Warszawa, ul. Jana Kazimierza 62
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-22 8368103, 8773874 , fax. 8368061
- Data zamieszczenia: 2009-12-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Mienia m. st. Warszawy, jednostka budżetowa
ul. Jana Kazimierza 62 62
01-248 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 0-22 8368103, 8773874, fax. 8368061
REGON: 01095607300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zmp.internetdsl.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa m. st. Warszawy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja plaż w centralnym odcinku Wisły w Warszawie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja ogólnodostępnych plaż na praskim brzegu Wisły w dzielnicach Praga Południe i Praga Północ miedzy mostem Łazienkowskim i Gdańskim. Zakres prac obejmuje: Karczowanie i wycinanie krzewów oraz usuwanie podrostu drzew klonu jesionolistnego oraz wywóz powstałej po wycince biomasy - pędów i korzeni krzewów, plantowanie i wyrównywanie terenu, plaż, ścieżek i dróg, transport i rozścielenie piasku na plażach - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452360000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2. posiadają aktualne zezwolenie, na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z rozdziałem 4 art. 7 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dn. 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. (Dz. U. nr 132 poz. 622 z późn. zm.). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty, wymienionych w pkt. 7 SIWZ. 3. posiadają aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane w związku z art. 28 ust. 1 ustawy z dn. 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (Dz. U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z poźn. zm.) uwzględniające odpady zaklasyfikowane zgodnie rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. Nr 112, poz. 1206). Spełnienie ww. warunku oceniane będzie na podstawie dokumentów wchodzących w skład oferty, wymienionych w pkt. 7 SIWZ. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Ponadto od wykonawcy wymagane jest spełnienie i przyjęcie warunków określonych w SIWZ oraz załączonym wzorze umowy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następują-ce dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany kosztorys ofertowy (zgodnie z wymaganiami określonymi w poz. 10.2 SIWZ) - załącznik nr 2 do SIWZ 3. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnianiu przez oferenta warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwo dla reprezentanta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółek cywilnych). 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zmp.internetdsl.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zamknięcie i rekultywacja składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w miejscowości Wierzbno
Dodano: 2016-07-07 - Remont obiektu sportowo-rekreacyjnego w Błędostowie gmina Winnica
Dodano: 2012-01-20 - Remont obiektu sportowo-rekreacyjnego w Błędostowie gmina Winnica
Dodano: 2011-09-02 - Remont obiektu sportowo-rekreacyjnego w Błędostowie.
Dodano: 2011-06-08 - Realizacja prac polegających na plantowaniu (wyrównywaniu) terenu, oraz utwardzeniu i wyrównaniu ścieżek rekreacyjnych
Dodano: 2011-01-17 - Mechaniczne profilowanie dróg gruntowych równiarką
Dodano: 2010-01-14