Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego, bieżąca kontrola i drobne prace naprawcze na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki

Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
  • Data zamieszczenia: 2017-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
    ul. Kolejowa 2
    05850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7222207 w. 242
    REGON: 53060800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ozarow-mazowiecki.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego, bieżąca kontrola i drobne prace naprawcze na terenie Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest bieżąca kontrola i konserwacja oświetlenia ulicznego oraz drobne prace elektroenergetyczne w okresie 36 miesięcy w latach 2017 – 2020 polegające na: I – Bieżącej kontroli i konserwacji oświetlenia ulicznego, w tym: 1) bieżącej kontroli opraw oświetleniowych w ilości min. – 3550 szt., 2) bieżącej kontroli szafek oświetleniowych w ilości min. – 140 szt. (stan na m-c styczeń 2017 r., po tym terminie nowo wybudowane linie oświetlenia ulicznego będą przyjmowane w konserwację po upływie gwarancji), 3) montażu i demontażu dekoracji świątecznych ( m.in. na słupach oświetlenia ulicznego w ilości 175 szt., oświetlenie choinki, budynku Urzędu Miasta i Gminy ) 4) obsłudze imprez masowych ( planowane 5 imprez w roku ) II – Drobnych pracach elektroenergetycznych, w tym: 1) wymianie szafek oświetleniowych SON z uwagi na zły stan techniczny w ilości – ~25 szt., 2) wymianie istniejących fotokomórek regulujących samoczynnie włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego na zegary sterujące w ilości – ~50 szt., 3) wymianie opraw OUS 70 w ilości – ~75 szt. 4) wymianie opraw OUS 100 w ilości – ~50 szt. 5) wymianie opraw OUS 150 w ilości – ~50 szt. 6) wymianie opraw OUS 250 w ilości – ~50 szt. 7) wymianie uszkodzonych słupów ŻN10 - ~30 szt. 8) wymianie uszkodzonych slupów E10.5 – ~10 szt. 9) wymianie uszkodzonych slupów Walmont 9 m – ~30 szt. 10) wymianie uszkodzonych słupów Fal 9 m – ~30 szt. 11) wymianie uszkodzonych słupów Wz 9 – ~30 szt. 12) wymianie linii oświetleniowej Al. (gołej) na linię izolowaną AsXSn 2x25 – 2000 mb. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie bieżącej kontroli i konserwacji oświetlenia ulicznego, drobnych prac elektroenergetycznych oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ. 3. Wykonawcy powinni uwzględnić także demontaż starych urządzeń, słupów, źródeł światła oraz linii wraz z ich utylizacją. Wykonawca dokona utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Załącznik Nr 1 do SIWZ zawiera przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac ( liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami załącznika Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dowód wpłacenia wadium (15.000,- zł ) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach