Przetargi.pl
„Konserwacja oraz stały nadzór nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania autorstwa firmy Rekord”.

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2021-01-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja oraz stały nadzór nad prawidłowością funkcjonowania oprogramowania autorstwa firmy Rekord”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie serwisu i nadzoru autorskiego nad prawidłowością funkcjonowania następującego oprogramowania firmy Rekord Systemy Informatyczne Sp. z o.o. zainstalowanego u Zamawiającego, przedstawionego w układzie: LP /SYSTEM /ILOŚĆ STANOWISK/ 1 /FINANSE – system finansowo-księgowy, wersja budżetowa / 21/ 2 /Dopłata do wersji walutowej systemu FINANSE /5/ 3 /BUDŻET – projekt wraz z analizą wykonania budżetu /9/ 4 /DYSPONENT – rejestr zamówień, umów, dokumentów rozliczeniowych/ 6/ 5 /FAKTURA – program fakturowania/ 14/ 6 /KASA – system rejestracji wpłat i wypłat gotówkowych (z obsługą wersji walutowej systemu) /2/ 7 /PRZELEW – emisja przelewów elektronicznych /8/ 8 /PŁACE – system płacowy, współpraca z Płatnikiem ZUS, moduł Podatnik PIT /4/ 9 /KADRY – system ewidencji pracowników /7/ 10 /PKZP – moduł księgowości kasy zapomogowo-pożyczkowej/ 1/ 11 /RCP2 – system rejestracji czasu pracy /1/ 12 /POJAZD – podatek od środków transportowych fizycznych wraz z emisją danych do systemu Finanse, obsługą płatności masowych, możliwość zapłaty kartą płatniczą – wymiar + księgowość /8/ 13/ FIRMY – podatek od nieruchomości, rolny, leśny osób prawnych – wymiar /3/ 14 /FIRMY – podatek od nieruchomości, rolny, leśny osób prawnych wraz z emisją danych do systemu Finanse, obsługą płatności masowych, możliwość zapłaty kartą płatniczą – księgowość/ 2/ 15 /POSESJA – podatek od nieruchomości, rolny, leśny osób fizycznych – wymiar /14/ 16 /POSESJA – podatek od nieruchomości, rolny, leśny osób fizycznych wraz z emisją danych do systemu Finanse, obsługą płatności masowych, możliwość zapłaty kartą płatniczą – księgowość /10/ 17 /UMOWY DOCHODOWE (dzierżawy, inne) – ewidencja umów /3/ 18 /UZYTKOWANIE WIECZYSTE – ewidencja umów z tytułu wieczystego użytkowania /3/ 19 /REJESTR OPŁAT – księgowość analityczna dochodów niepodatkowych wraz z emisją danych do systemu Finanse, obsługą płatności masowych /21/ 20 /R_SWDE – moduł współpracy z ewidencja gruntów /1/ 21 /KASA DOCHODOWA współpracująca z programami dochodowymi /5/ 22 /KASA DOCHODOWA możliwość zapłaty kartą płatniczą /1/ 23 /WYCIĄG BANKOWY – obsługa masowych płatności elektronicznych dla systemów podatki i opłaty lokalne /1/ 24 /NOTA – emisja danych z systemów podatkowych oraz danych z systemów opłat lokalnych do programu FINANSE /1/ 25 /GOSPODARKA MATERIAŁOWA – system do obsługi stanów magazynowych w urzędzie /2/ 26 /WYPOSAŻENIE – system ewidencji wyposażenia /2/ 27 /ŚRODKI TRWAŁE – system gospodarki środkami trwałymi /3/ 28 /INWENTARYZACJA – system inwentaryzacji /2/ 29 /PORTAL BUDŻETOWY dla jednostek organizacyjnych w zakresie sprawozdawczości, rejestracja VAT – licencja na serwer /1/ 30 /PORTAL BUDŻETOWY dla jednostek organizacyjnych w zakresie rejestracji VAT – licencje dostępowe /75/ 31 /PORTAL BUDŻETOWY dla jednostek organizacyjnych w zakresie sprawozdawczości – licencje dostępowe /80/ 32 /PORTAL BUDŻETOWY dla jednostek organizacyjnych w zakresie wniosków o zmianę w planie – licencje dostępowe /1/ 33 /WYCIĄG BANKOWY dla systemu Finanse /1/ 34 /PRZEKSZTAŁCENIA – ewidencja umów z tytułu przekształcenia wieczystego użytkowania (ustawa 2018) /4/ 35 /REPOZYTORIUM DOKUMENTÓW dla systemów podatkowych /37/ 36 /uZDZ – integracja z zewnętrznym obiegiem dokumentów /1/ 37 /eDOKUMENT 2 – licencja administracyjna systemu zarządzania obiegiem spraw i dokumentów /2/ 38 /REPOZYTORIUM DOKUMENTÓW dla systemów opłat lokalnych /22/ 39 /e-URZĄD (moduł bazowy) /włączone do serwisu od 01.02.2021roku/ 1/ 40 /e-URZĄD (płatności KIR) /włączone do serwisu od 01.02.2021roku/ 1/ 41 /e-URZĄD (moduł podatki) /włączone do serwisu od 01.02.2021roku/ 1/ 42 /SPK – (system powiadamiania klienta) /włączone do serwisu od 01.02.2021 roku/ 1/ 43 /Rdeklaracje,JPK – jednolity plik kontrolny /1/ Do obowiązków wykonawcy będzie należało: 1. W zakresie nadzoru autorskiego: a. Niezwłoczne informowanie o zmianach w programach objętych umową. b. udostępnienie aktualnych wersji programów zwiększających ich funkcjonalność oraz dostosowanych do aktualnie obowiązującego stanu prawnego regulacji ustawowych obowiązujących w Rzeczypospolitej Polskiej, wykorzystywanych lub mających zastosowanie w oprogramowaniu, w terminie nie późniejszym niż 3 dni robocze przed wejściem niniejszych przepisów w życie. c. udzielenie dostępu do elektronicznej wersji dokumentacji systemu RATUSZ® w zakresie oprogramowania wymienionego powyżej poprzez stronę Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia. 2. W zakresie serwisu oprogramowania: a. udzielanie konsultacji telefonicznych w dni robocze w godzinach 8.00 – 16.00. b. udzielanie konsultacji za pomocą systemu zdalnej pomocy TeamViewer w zakresie usterek i awarii. c. usuwanie usterek/błędów i awarii krytycznych systemów objętych umową i wynikających z winy Wykonawcy. - czas reakcji na zgłoszoną awarię krytyczną – do 8 godzin roboczych od momentu zgłoszenia. - czas usunięcia awarii krytycznej lub zapewnienie alternatywnego sposobu pracy na systemie – do 16 godzin roboczych od momentu zgłoszenia. - czas reakcji na zgłoszoną usterkę/błąd – do 24 godzin roboczych od momentu zgłoszenia. - czas usunięcia zgłoszonej usterki – do 80 godzin roboczych od momentu zgłoszenia. Awaria krytyczna rozumiana jest jako niepoprawne działanie oprogramowania, które jest niemożliwe do samodzielnego usunięcia przez Zamawiającego, a uniemożliwia eksploatację lub osiągnięcie celu stosowania systemu, natomiast usterka/błąd to nieprawidłowe lub niezgodne z dokumentacją wykonywanie funkcji systemu, które jednak nie powoduje konieczności wstrzymania eksploatacji systemu. W uzasadnionych przypadkach terminy mogą ulec wydłużeniu po uzgodnieniu z Zamawiającym, chyba że Zamawiający pisemnie – drogą e-mail na adres rekord@rekord.com.pl, nie wyrazi zgody na przedłużenie terminu usunięcia awarii krytycznych lub usterek/błędów. Za godziny robocze uznaje się czas od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 8.00 a 16.00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. d. usuwanie usterek i awarii systemów objętych umową, a nie wynikających z winy Wykonawcy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. e. utrzymanie skutecznego zarządzania bezpieczeństwem aplikacji pakietu RATUSZ® firmy Rekord SI. f. przeprowadzania dodatkowych prac szkoleniowo-wdrożeniowych w zakresie pełnego wykorzystania oprogramowania objętego umową. g. zapewnienia kompatybilności oprogramowania z najnowszą wersją każdego z komponentów programowych niezbędnych do prawidłowego ich działania, w tym w szczególności z ostatnimi bezpiecznymi wersjami przeglądarki internetowej wskazanej przez Wykonawcę. h. W przypadku wykrycia braku wyżej określonej kompatybilności Wykonawca niezwłocznie dostarczy wersję kompatybilną, jednak nie później niż w ciągu 30 dni od czasu wykrycia i zgłoszenia przez Zamawiającego lub pozyskania przez Wykonawcę informacji o ww. niekompatybilności za pomocą ogólnodostępnych źródeł informacji Za zgodą Zamawiającego termin 30 dni może ulec wydłużeniu w przypadku jeśli niekompatybilność ta nie wpływa rażąco na funkcjonalność oprogramowania lub nowsza wersja komponentu, który stracił kompatybilność nie jest konieczna z punktu widzenia bezpieczeństwa systemów Zamawiającego. i. zapewnienie usuwania wad systemu wpływających na obniżenie bezpieczeństwa informacji zawartych w systemie w terminie do 30 dni od daty powiadomienia Wykonawcy o wykryciu wady systemu lub podatności systemu na cyberprzestępstwo, chyba że strony ustalą inaczej. j. Wyznaczenie jednego punktu kontaktu - systemu internetowych zgłoszeń elektronicznych dostępnych na stronie Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia - służący do zgłaszania awarii i usterek. Każde zgłoszenie powinno zostać zarejestrowane, uzyskać numer ewidencyjny oraz zawierać datę i godzinę przyjęcia. System przyjmowania zgłoszeń Wykonawcy powinien automatyczne potwierdzić drogą e-mail fakt ustalenia osoby odpowiedzialnej ze strony Wykonawcy i terminu wykonania zgłoszenia. W przypadku awarii systemu zgłoszeń Wykonawcy Zamawiający prześle zgłoszenie na ogólną skrzynkę pocztową Wykonawcy rekord@rekord.com.pl wraz z potwierdzeniem dostarczenia wiadomości e-mail i czas zgłoszenia się będzie liczył od momentu wygenerowania automatycznego zgłoszenia z serwera poczty e-mail Zamawiającego. k. wykonanie pierwszej instalacji serwera PostgreSQL na sprzęcie Zamawiającego zgodnego co najmniej z minimalnymi wymaganiami sprzętowymi w zakresie pakietu RATUSZ® opublikowanymi na stronie Wykonawcy https://ezgloszenia.rekord.com.pl/ezgloszenia. Prace instalacyjne wykonywane będą zdalnie na podstawienie zamówienia złożonego przez Zamawiającego za pośrednictwem platformy eZgłoszenia. 3. W zakresie asysty technicznej serwera Firebird/ PostgreSQL/ Linux: a. Udzielania konsultacji telefonicznych w dni robocze w godz.8.00-16.00. b. Informowanie o zmianach w oprogramowaniu serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL. c. Zdalnego podnoszenia wersji systemu bazodanowego Firebird/ PostgreSQL na życzenie klienta. d. Diagnostyki, reinstalacji i rekonfiguracji optymalizacji wydajności oprogramowania serwera bazodanowego Firebird/ PostgreSQL. e. Diagnostyki i rekonfiguracji serwera bazodanowego w zakresie systemu operacyjnego Linux Redhat/Centos (inne dystrybucje po uzgodnieniu). f. Zapewnianie zgodności pracy aplikacji w oparciu o wirtualizację VMWare. Konfiguracja i administracja wirtualizacji VMWare jest w obowiązku Zamawiającego. 4. W zakresie dodatkowej współpracy: a. zorganizowania raz w roku na życzenie Zamawiającego w jego siedzibie nieodpłatnego spotkania, w trakcie którego Zamawiający przedstawi wszelkie uwagi i wnioski dotyczące użytkowanych systemów oraz zostanie poinformowany o aktualnym stanie prac nad rozwojem pakietu RATUSZ®. b. bezpłatnego udziału dwóch przedstawicieli Zamawiającego w corocznie organizowanej konferencji FORUM UŻYTKOWNIKÓW. c. nie mniej niż 30% upustu od ceny z cennika na szkolenia pracowników Zamawiającego bez względu na sposób jego przeprowadzenia. d. zapewnienia możliwości skorzystania z 8 godzin prac szkoleniowo – wdrożeniowych realizowanych w siedzibie Wykonawcy w ciągu każdego 6 miesięcznego okresu trwania umowy lub alternatywnie przeprowadzenia jednej wizyty szkoleniowo – wdrożeniowej w siedzibie Zamawiającego. Powyższe prace będą realizowane na wniosek Zamawiającego w okresie od lutego do listopada. e. zapewnienia możliwości bezpłatnego udziału przedstawicieli Zamawiającego w ramach organizowanych przez Wykonawcę webinariów w tym webinariów metodycznych i akcyjnych. 5. W zakresie pakietu szkoleniowego: 1) udziału maksymalnie 2 przedstawicieli Zamawiającego w konferencji Forum Elektronicznej Administracji, 2) udziału maksymalnie 2 przedstawicieli Zamawiającego w organizowanej konferencji Forum Finansów, 3) udziału w stacjonarnych szkoleniach merytorycznych w zakresie: • podatków lokalnych: maksymalnie 3 przedstawicieli Zamawiającego. • opłat lokalnych: maksymalnie 3 przedstawicieli Zamawiającego. • finansów budżetowych: maksymalnie 3 przedstawicieli Zamawiającego. 4) dostęp do bazy wiedzy: nagranych szkoleń i innych materiałów szkoleniowych, 5) zwiększenie liczby przedstawicieli odbywać się będzie po ustaleniu z Wykonawcą, na zasadach ogólnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72267100-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach