Kancelaria Sejmu RP ogłasza przetarg
- Adres: 00-902 Warszawa, ul. Wiejska 4/6/8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 6942098 , fax. 022 6942098
- Data zamieszczenia: 2009-10-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kancelaria Sejmu RP
ul. Wiejska 4/6/8 4/6/8
00-902 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 6942098, fax. 022 6942098
REGON: 00110334000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sejm.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kancelaria Sejmu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja, naprawa i usuwanie awarii dźwigów osobowych i towarowych w budynkach Kancelarii Sejmu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji i serwisu 17 dźwigów w budynkach Kancelarii Sejmu. Wykonawca w ramach świadczonej usługi będzie zobowiązany do wykonywania napraw i usuwania awarii dźwigów - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507400004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 tej ustawy, a także: do realizacji zamówienia skierują co najmniej 5 osób posiadających odpowiednie zaświadczenia kwalifikacyjne UDT. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez Wykonawców. Oświadczenia i dokumenty będą badane pod względem formalnoprawnym, pod względem ich aktualności, a także czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca powinien dołączyć: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a jeżeli Wykonawca nie dysponuje własnym potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - odpowiednie zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) pełnomocnictwa w przypadku podpisywania ofert przez osoby, których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit. b). d)wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia wraz z kopiami odpowiednich zaświadczeń kwalifikacyjnych UDT (do zajmowania się eksploatacją i konserwacją dźwigów osobowych i towarowych).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: stawka 1 roboczogodziny
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.sejm.gov.pl/kancelaria
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja dźwigników śrubowych w obiekcie nr 1 na STP Kabaty
Dodano: 2015-11-12 - KONSERWACJA URZĄDZEŃ PODLEGAJACYCH DOZOROWI TECHNICZNEMU NA TERENIE STP KABATY.
Dodano: 2015-11-09 - KONSERWACJA PODNOŚNIKÓW HAULOTTE TYPU HA 12CJ ORAZ HA 15I NA TERENIE STP KABATY
Dodano: 2015-10-27 - Konserwacja podnośnika HAULOTTE HA12CJ+
Dodano: 2014-11-24 - Konserwacja podnośnika HAULOTTE HA12CJ+
Dodano: 2014-10-17 - Naprawa czterech podestów ruchomych firmy Alimak AB - typ CT/15 Specjal (Szwecja), które zlokalizowane są w pylonach Mostu Siekierkowskiego.
Dodano: 2012-11-07 - Świadczenie usług konserwacji podnośników samochodowych
Dodano: 2011-11-04 - Szp.Pow.ZP.22/2010 Wykonanie czyszczenia urządzeń, instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z wszelkimi niezbędnymi robotami towarzyszącymi w obiekcie Szpitala Powiatowego im. Marii Skłodowskiej - Curie w Ostrowi Mazowieckiej
Dodano: 2010-09-15