Przetargi.pl
Konserwacja, nadzór eksploatacyjny i naprawy bieżące dźwigów zainstalowanych w budynkach podległych I Oddziałowi ZUS w Łodzi

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2012-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja, nadzór eksploatacyjny i naprawy bieżące dźwigów zainstalowanych w budynkach podległych I Oddziałowi ZUS w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Numer postępowania: 210000/370/21/2012/ADR/ZAP-22. 2.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, nadzór eksploatacyjny i naprawy bieżące nw. dźwigów zainstalowanych w budynkach podległych I Oddziałowi ZUS w Łodzi: 1) cztery dźwigi w budynku siedziby I Oddziału w Łodzi, ul. Zamenhofa 2, 2) dwa dźwigi w budynku Wydziału Poligrafii w Łodzi, ul. Wólczańska 225, 3) jeden dźwig w budynku Inspektoratu w Zgierzu, ul. Długa 43, 4) jeden dźwig w budynku Inspektoratu w Kutnie, ul. Jagiełły 12. 3. Wykaz i opis techniczny dźwigów zawiera Załącznik Nr 1 do Wzoru umowy (III część SIWZ). 4. Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia i jego zakres określa Wzór umowy (III część SIWZ). 5. Wymagany minimalny okres gwarancji: 1) na wykonaną naprawę -12 miesięcy, 2) na zakupione i użyte do naprawy części zamienne - 12 miesięcy lub okres gwarancji producenta, jeśli będzie on dłuższy. 6. Wielkość zamówienia: wartość niniejszego zamówienia wynosi 21 137,68 euro. 7. Wymagany okres realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.12.2012 r. do 30.04.2014 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505314000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Stawka (brutto) za 1 roboczogodzinę wykonywania naprawy podana w Formularzu ofertowym
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach