Przetargi.pl
Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi zamówień centralnych realizowanych przez Sąd Apelacyjny w Krakowie na potrzeby jednostek administracyjnych podległych i nadzorowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości wraz z przygotowywaniem raportów z danych zgromadzonych w systemie

Sąd Apelacyjny w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 31-547 Kraków, ul. Przy Rondzie 3
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 41 75 423 , fax. 12 41 75 426
  • Data zamieszczenia: 2013-02-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Krakowie
    ul. Przy Rondzie 3 3
    31-547 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 41 75 423, fax. 12 41 75 426
    REGON: 00389466000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.sa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja i rozbudowa systemu informatycznego służącego do obsługi zamówień centralnych realizowanych przez Sąd Apelacyjny w Krakowie na potrzeby jednostek administracyjnych podległych i nadzorowanych przez Ministerstwo Sprawiedliwości wraz z przygotowywaniem raportów z danych zgromadzonych w systemie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Analiza potrzeb klienta i opracowywanie na ich podstawie koncepcji rozwiązań softwareowych. 2.Projektowanie i implementacja obsługi nowych funkcjonalności w systemie, zgodnie z ustalanymi wspólnie z klientem priorytetami. 3.Rozbudowanie systemu o moduły zapewniające kompleksowe zarządzanie procesami logistycznymi, w szczególności zbieranie zamówień, realizację dostaw, obsługę reklamacji i zwrotów oraz kontrolę stanów magazynowych. 4.Wdrażanie przygotowanych rozwiązań na serwery klienta. 5.Wsparcie użytkowników w zakresie pomocy i rozwiązywania zgłaszanych awarii systemu informatycznego. 6.Obsługę katalogu artykułów. 7.Opiekę nad serwerami (monitorowanie stanu, usuwanie ewentualnych awarii, nadzór kopii zapasowych). 8.Natychmiastową pomoc merytoryczną w zakresie obsługi administracyjnej serwisu z czasem reakcji zespołu u klienta (analityk + administrator + projektant) do max. 15 min w siedzibie zamawiającego, ul. Przy Rondzie 3, Kraków. 9.Szkolenia z zakresu działania i obsługi systemu przygotowujące do pracy z systemem. 10.Stała asysta technika analitycznego w siedzibie Zamawiającego na wniosek Zamawiającego złożony nie później niż 24 godziny (1 dzień roboczy) przed rozpoczęciem pracy technika. 11.Zamawiający przewiduje rozliczenie godzinowe za świadczone usługi zakładając, że maksymalna ilość godzin niezbędnych do wykonania zamówienia nie przekroczy 5500 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 720000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.sa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach