Ministerstwo Obrony Narodowej ogłasza przetarg
- Adres: 00-911 Warszawa, al. Niepodległości
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48261840007 , fax. +48261840642
- Data zamieszczenia: 2018-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ministerstwo Obrony Narodowej
al. Niepodległości 218
00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48261840007, fax. +48261840642
REGON: 014872806 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mon.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja i przeglądy techniczne urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych znajdujących się w obiektach urzędu MON – II części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na wykonywaniu konserwacji oraz przeglądów technicznych urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych znajdujących się w obiektach urzędu MON przy ul. Klonowej 1, Klonowej 2, Rakowieckiej 4a, Rakowieckiej 2, Puławskiej 4a oraz Al. Niepodległości 218 w Warszawie – II części: 1) Część I: wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych oraz utrzymywanie w stałej sprawności technicznej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych znajdujących się w pomieszczeniach lub obiektach niewymagających posiadania przez Wykonawcę uprawnień do dostępu do informacji niejawnych; 2) Część II: wykonywanie okresowych przeglądów serwisowych oraz utrzymywanie w stałej sprawności technicznej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz wentylacyjnych znajdujących się w pomieszczeniach lub obiektach wymagających posiadania przez Wykonawcę uprawnień do dostępu do informacji niejawnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - 3.500,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące pięćset 00/100); Część II – 5.500,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy pięćset 00/100); 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek Bankowy Zamawiającego nr 16 1010 1010 0041 8313 9120 0000 Wadium w formie pieniężnej musi być opisane w sposób umożliwiający jego identyfikację, poprzez podanie znaku sprawy: 62/ZP/17. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przypadku cz. I, Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie; W przypadku cz. II, Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: Posiada ważne świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego co najmniej trzeciego stopnia, wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego potwierdzające zdolność do ochrony informacji niejawnych o klauzuli co najmniej „poufne”.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Obsługa techniczna, eksploatacyjna oraz konserwacja urządzeń i instalacji znajdujących się w nieruchomości Sądów przy ul. Terespolskiej 15A w Warszawie.
Dodano: 2024-04-30 - Świadczenie usług przeglądów inst. urządzeń gaz., pogotowia techn. dla nagłych zdarzeń oraz usuwanie nieprawidłowości w inst. gaz. w zasobach ZGN Praga-Płd m.st. Wa-wy w 2023-24 r na terenie AN 1 i 6.
Dodano: 2023-12-06 - Wykonanie przeglądu i konserwacji instalacji sanitarnych (z wyjątkiem instalacji wentylacji mechanicznej) w placówkach oświatowych na terenie Dzielnicy Mokotów
Dodano: 2023-11-21 - Świadczenie usług konser. kotłowni gaz., inst. CO i CW w pom. kotłowni w budyn. admin. przez AN1, AN5, AN6 i AN7 ZGN Praga-Płd w 2023 i 2024 r. - zam. podobne 1 do umowy GN/PS/94/22/NZ z 21.11.2022 r.
Dodano: 2023-11-08 - Usunięcie nieprawidłowości występujących na jazie Bara w km 5+875 na rzece Rurzyca, zgodnie z decyzją nakazową WINB w Szczecinie
Dodano: 2023-08-16 - Świadczenie usług eksploatacji i konserwacji instalacji oraz przeglądu i konserwacji agregatów wody lodowej oraz klimatyzatorów
Dodano: 2023-07-03 - Wykonywanie bieżących prac i usług remontowych, w tym konserwacyjnych, ...(............)branży ogólnobudowlanej (....) znajdujących się w II Rejonie - DOM Wierzbno,
Dodano: 2023-05-29 - Konserwacja i usuwanie awarii automatyki budynkowej oraz systemu BMS w budynku należącym do Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy ul. Rektorskiej 4
Dodano: 2023-05-04 - świadczenie usługi konserwacji systemu elektroenergetycznego oraz sanitarnego w obiektach Zamawiającego
Dodano: 2023-04-27 - Wykonywanie przeglądów i konserwacja instalacji i urządzeń w obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości położonych w Warszawie
Dodano: 2023-03-29