Przetargi.pl
Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Podanin

Nadleśnictwo Podanin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, Podanin 65
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2828019, 2829897, 2810781 , fax. 067 2810785
  • Data zamieszczenia: 2013-10-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Podanin
    Podanin 65 65
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, fax. 067 2810785
    REGON: 57006446400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Podanin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Podanin. 2. Konserwacja będzie polegać na doraźnej poprawie przejezdności istniejących ciągów komunikacyjnych. Zakłada ona wykonanie: profilowania (wyrównanie nierówności podłużnych i poprzecznych), nadanie profilu poprzecznego wraz z wykonaniem zagęszczenia podłoża. 3. Roboty ziemne wynikają z konieczności przemieszczenia mas ziemnych w podłożu drogi i jej wstępnego wyrównania. 4. Warstwy gruntu spulchniane na całej swojej miąższości (10 - 20 cm), warstwy gruntu skrawane, należy zagęścić. 5. Nie zakłada się zakupu i transportu gruntu z zewnątrz. 6. Pomimo występowania różnych gruntów (m.in. organiczne, mineralne sypkie, grunty spoiste), nie planuje się ulepszenia podłoża poprzez wymianę gruntu, doziarnienie czy inne zabiegi. 7. Grunt należy zagęścić do uzyskania parametrów wskaźnika zagęszczenia dla: a. Górna warstwa o grubości 20 cm- 1,00 b. Na głębokości od 20 do 50 cm od powierzchni robót ziemnych - 0,97. 8. Podłoże należy wyrównać do wymaganego profilu poprzecznego - przekrój daszkowy 4% - 5% zapewniający szybki spływ wód opadowych. 9. Szerokość profilowania drogi 3,50 m. 10. Niweleta nawierzchni drogi gruntowej zachowuje istniejące spadki podłużne z drobnymi korektami będącymi wynikiem profilowania. 11. Nie przewiduje się wykonania robót ziemnych związanych z nasypami i wykopami. 12. Do wykonania usługi należy zastosować równiarkę oraz sprzęt do zagęszczenia, walec stalowo - gumowy o masie 10-11 ton z możliwością wibracji. 13. Zagęszczenie podłoża należy wykonywać w warunkach podłoża zbliżonych do wilgotności optymalnej. 14. Konsolidację gruntu oznaczyć należy metodą objętościomierza piaskowego lub objetościomierza wodnego. 15. W przypadku występowania gruntów gruboziarnistych zastosować należy metodę badania za pomocą obciążenia płytowego statycznego. 16. W przypadku, gdy w podłożu zalegają grunty sypkie (piaski drobne, średnie, grube lub pospółki) należy określić moduł odkształcenia dynamiczny przy użyciu płyty o średnicy 30 cm - moduł wymagany 30 MPa. 17. Metodę badania określi Inspektor nadzoru, w terenie. 18. Kontroli parametrów zagęszczeń należy wykonać w częstotliwości 2 szt./1 km w miejscach wskazanych przez Inspektora nadzoru. 19. Wykonawca zobowiązany jest ująć w swojej ofercie koszty wykonania badań dotyczących parametrów zagęszczenia. 20. Niweleta drogi nie będzie podlegała odbiorowi, gdyż konserwacja nie wymaga projektu ukształtowania wysokościowego nawierzchni. W związku z tym szczegółowa inwentaryzacja geodezyjna odcinków dróg leśnych nie podlega opracowaniu. 21. Drogi przeznaczone do konserwacji, zlokalizowane są w leśnictwach: a. Karczewnik w ilości ok. 14.200,00 m2, b. Oleśniczka w ilości 8.550,00 m2 c. Strzelecki Gaj w ilości 1.800,00 m2 d. Budzyń w ilości 16.400,00 m2 e. Drążki w ilości 12.250,00 m2 f. Piłka w ilości 9.100,00 m2 g. Jaktorówko w ilości 5.790,00 m2 h. Smogulec w ilości 18.660,00 m2. 22. Poglądowa lokalizacja ww. dróg została wskazana na mapie stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ. 23. Zamawiający wskaże Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, dokładne miejsca wykonania konserwacji dróg. 24. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2013 r. 907 z późn. zm.); b. ustawa z dnia 23.04.1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.), c. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); d. ustawa z dnia 28.09.1991 r. o lasach (Dz. U. z 2011 r., nr 12, poz. 59 z późn. zm.), e. przepisy i wytyczne branżowe. 25. Ewentualne odpady Wykonawca zobowiązany jest poddać utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001 r. (Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 z późn. zm.). Koszty utylizacji poniesie Wykonawca. 26. Wykonanie prac będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru końcowego robót przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru. 27. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu 6 - miesięcznej gwarancji na wykonane usługi, liczonej od dnia bezusterkowego odbioru końcowego robót potwierdzonego bezusterkowym protokołem zdawczo odbiorczym. 28. Konserwacje dróg należy wykonać zgodnie z wytycznymi określonymi w SIWZ oraz poleceniami Inspektora nadzoru. 29. Dopuszcza się urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w SIWZ. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w SIWZ, pod warunkiem, że zaproponowany rozwiązanie będzie spełniać parametry i standardy, co rozwiązanie podane przykładowo. Należy wówczas w ofercie podać proponowane rozwiązanie równoważne. 30. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 5 do SIWZ. 31. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 32. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 33. Organizacja wykonywania prac: a. organizacja miejsca i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich, c. uporządkowanie terenu po zakończeniu prac: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót, d. w przypadku uszkodzenia drzew (m.in. uszkodzeń kory, ścięcia drzewa) Wykonawca zostanie obciążony kwotą w wysokości 1.500,00 zł brutto za każdą sztukę drzewa. 22. Warunki rozliczania wykonania przedmiotu zamówienia: a. z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa za cenę kosztorysową obejmującą zakres rzeczowy określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b. Wynagrodzenie wykonawcy ustala się w formie wynagrodzenia kosztorysowego za wykonanie przedmiotu zamówienia wynikającego swoim zakresem z rozdziału IV niniejszej SIWZ. c. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany bezusterkowy protokół odbioru robót przez Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora nadzoru. d. Zamawiający przewiduje rozliczenie końcowe za wykonane roboty. Podstawą do wystawienia faktury końcowej będzie bezusterkowy protokół odbioru końcowego podpisany przez Wykonawcę, Zamawiającego i Inspektora nadzoru oraz kosztorys powykonawczy z ilością faktycznie wykonanych prac, zatwierdzony przez Inspektora nadzoru. e. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek. f. Podstawą wyceny oferty jest niniejsza SIWZ. g. Podstawą ustalenia wynagrodzenia (ceny brutto oferty) jest formularz Oferta wypełniony na podstawie wytycznych i zaleceń określonych w niniejszej SIWZ. h. Zapłata za fakturę nastąpi z wykorzystaniem terminu odroczonej zapłaty - do 30 dni licząc od dnia złożenia u Zamawiającego faktury prawidłowo sporządzonej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331419
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach