24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg
- Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
- Data zamieszczenia: 2016-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
ul. Nowowiejska 20 20
11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
REGON: 28060211800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.24wog.wp.mil.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KONSERWACJA BUDYNKU NR 13 PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ 20 W GIŻYCKU - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja budynku nr 13 przy ul. Nowowiejskiej 20 w Giżycku, w zakresie elewacji, dachu, stolarki, pomieszczeń wewnętrznych oraz bramy przy PST. 2. Budynek nr 13 to budynek magazynowy, wolnostojący, jednokondygnacyjny z poddaszem nieużytkowym o konstrukcji murowanej z dachem dwuspadowym w konstrukcji stalowej. Dach kryty dachówką ceramiczną. Budynek wyposażony w instalację elektryczną i odgromową, instalację wodno - kanalizacyjną. Stolarka drzwiowa zewnętrzna stalowa, okienna drewniana. Powierzchnia użytkowa - 518,50 m2. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i jej integralnych załącznikach. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 180 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, zgodnie z art. 45 Ustawy Pzp. 2. Przystępując do postępowania, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 13 000,00 zł słownie trzynaście tysięcy złotych zero groszy. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.. 5. Wadium wniesione w pieniądzu, Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy Zamawiającego: NBP O Olsztyn 51 1010 1397 0020 1713 9120 1000 z dopiskiem: wadium post. nr 31-2016 konserwacja budynku nr 13 przy ul. Nowowiejskiej 20 w Giżycku. 6. Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. UWAGA: W orzecznictwie Krajowej Izby Odwoławczej uznaje się, iż wniesienie wadium jest skuteczne tylko w przypadku uznania rachunku bankowego zamawiającego należną kwotą wadium. Kwota wadium wnoszonego w formie pieniężnej winna znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu złożenia oferty. Zlecenie przelewu kwoty wadium - przed upływem terminu składania ofert - nie ma znaczenia dla dotrzymania wymogów związanych z terminem jego wniesienia, liczy się termin zarachowania środków na koncie zamawiającego. Wykonawca, który nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert podlega bezwzględnie wykluczeniu z udziału w przetargu. Dzieje się tak nawet w sytuacji, gdy spóźnienie wynosi kilka minut i wynika z operacji bankowych związanych z uznaniem rachunku zamawiającego. 7. Szczegółowe informacje na temat wadium zawarto w SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.24wog.wp.mil.pl, www.bip.mon.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- KONSERWACJA POMIESZCZEŃ WEWNĘTRZNYCH W BUDYNKU NR 35 PRZY UL. NOWOWIEJSKIEJ 20 W GIŻYCKU
Dodano: 2016-04-14 - Budowa oświetlenia Biała Olecka.
Dodano: 2015-07-22 - Przebudowa drogi na zapleczu ul. Kolejowej - Osiedle Zielone w Olecku
Dodano: 2015-06-02 - Remontu długiego mostu na rzece Lega (kładka dla pieszych) w Olecku
Dodano: 2015-04-01 - Budowa drogi na Osiedlu Siejnik II Podkowa w Olecku.
Dodano: 2014-09-03 - Budowy oświetlenia ul. Nocznickiego w Olecku.
Dodano: 2014-07-25