Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg
- Adres: 95-070 Aleksandrów Łódzki, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 712 74 40 , fax. 42 712 74 40
- Data zamieszczenia: 2009-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika
ul. Marii Skłodowskiej-Curie 5 5
95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie
tel. 42 712 74 40, fax. 42 712 74 40
REGON: 00022887800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oaleksandrow.szkoly.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
kompleksowy remont węzła szatniowo- sanitarnego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
kompleksowy remont węzła szatniowo- sanitarnego przy sali gimnastycznej składającego się z dwóch szatni, dwóch sanitariatów, dwóch korytarzy, jednego pomieszczenia z natryskiem oraz korytarza przy sali gimnastycznej o powierzchni 40,00 m2- Szkoła - Liceum Ogólnokształcące im. M. Kopernika w Aleksandrowie Łódzkim przy ul. Skłodowskiej Curie 5 - zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącej załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - zał. nr 1 oraz dokumentacją projektową w zakresie obejmującym: rysunki i ilości robót ujęte w przedmiarach robót - zał. nr 2/I; 2/II) polegających na wykonaniu : robót rozbiórkowych, robót zabezpieczających, wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, robót murowych, robót tynkarskich, sufitów podwieszanych, robót posadzkowych, robót glazurniczych, montażu luster, wieszaków, robót malarskich, robót instalacyjnych - elektrycznych (wymiany instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, oprawami oświetleniowymi i pomiarami elektrycznymi), robót instalacyjnych - hydraulicznych (wymiany części instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z podłączeniem odbiorników i elementów instalacji centralnego ogrzewania), uprzątnięcia miejsca prowadzenia robót wraz z wywozem gruzu i rumowia na składowisko odpadów, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142208
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium wysokości: 3 000,00 zł słownie: trzy tysiące zł 00/100
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art.22 ustawy PZP o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.a. i 1d wymagane jest prowadzenie działalność gospodarczej zgodnej z przedmiotem zamówienia, który należy potwierdzić dokumentami , zaświadczeniami i oświadczeniem. Ocena spełnienia w/w warunku (spełnia /nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów, o których mowa w punkcie V specyfikacji, b) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.b. powinien złożyć oświadczenie, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz dokumenty, które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia warunku (spełnia/ nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów o których mowa w punkcie V specyfikacji, c) w zakresie warunku wskazanego w punkcie 1.c. każdy Wykonawca powinien złożyć oświadczenie , że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz dokumenty , które potwierdzają spełnienie tego warunku. Ocena spełnienia warunku (spełnia/ nie spełnia) nastąpi na podstawie załączonych przez każdego z Wykonawców tych dokumentów i oświadczeń , o których mowa w punkcie V specyfikacji,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dokumentów i oświadczeń jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.dokumenty potwierdzające posiadanie przez Wykonawcę, bądź kierownika robót (oryginał oświadczenia kierownika robót o wykonywaniu usług nadzoru na rzecz Wykonawcy) uprawnień budowlanych - zgodnie z RMTiB z dnia 28.04.2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie: a/ w specjalności konstrukcyjno-budowlanej Roz. 4 § 17 ust.1 oraz Prawo Budowlane art. art.14 ust.1 pkt.2, 4, 5, art.13 ust.1 pkt.2, b/w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych Roz 4 § 23 ust.1 c/ w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Roz 4 § 24 ust.1 d/ aktualne zaświadczenie o przynależności do (O.I. Inż. Bud)osób, które będą pełnić funkcję kierowników robót, 3.zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4.zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz zamówień budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonanych w ostatnich pięciu latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy z tego okresu wyrażające się tym, że jako główny Wykonawca budowlany wykonał co najmniej trzy przedsięwzięcia budowlane o charakterze i trudności wykonania takie samo jak zamówione roboty na kwotę min. 100 000,00 zł oraz dokumenty potwierdzające, że wykazane w załączniku roboty zostały wykonane z należytą starannością - zał. Nr 3 do SIWZ; 6.wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (co najmniej: czterech pracowników budowlanych w zawodach: murarz-tynkarz, malarz, stolarz i posadzkarz, min. jednego pracownika w zawodzie elektryk, którzy posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji, urządzeń i sieci elektroenergetycznych o napięciu do 1KV oraz min. jednego pracownika w zawodzie instalator-hydraulik, którzy posiadają ważne świadectwa kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją instalacji i urządzeń c.o, c.w.u, oraz obsługą węzłów cieplnych- zał. Nr 4 do SIWZ wraz z załączeniem kserokopii kwalifikacji wykazanych pracowników, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 7.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od Odpowiedzialności Cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 150 000,00 zł. W przypadku załączenia dokumentu zawartego na okres krótszy, do oferty należy dołączyć zobowiązanie o przedłużeniu ważności ubezpieczenia. 8.podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o którym mowa w art.22 ust.1 i art. 24 ustawy Pzp zał. nr 5 do SIWZ. 9. Dokument potwierdzający wykonanie przelewu wadium - oryginał lub jego kopię (kserokopię)poświadczoną (za zgodność z oryginałem) przez Wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oaleksandrow.szkoly.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Samorządowych im. Wł. St. Reymonta w Pątnowie
Dodano: 2016-07-18 - Termomodernizacja Publicznego Gimnazjum Nr 12 przy ul. ks. Stanisława Brzóski 23 w Łodzi
Dodano: 2014-08-25 - Termomodernizacja Publicznego Gimnazjum Nr 31 przy ul. Gen. Stefana Grota - Roweckiego 1 i Publicznego Gimnazjum Nr 33 przy ul. Janosika 136 w Łodzi
Dodano: 2014-06-10 - Termomodernizacja Publicznego Gimnazjum Nr 41 przy ul. Bohdanowicza 11 i Publicznego Gimnazjum Nr 42 przy ul. Dubois 7/9
Dodano: 2014-06-10 - Wykonanie robót termomodernizacji i remontu budynku Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 im. Dr A. Troczewskiego w Kutnie
Dodano: 2013-05-28 - Roboty inwestycyjno - remontowe budynku Zespołu Szkół Ponadgimanazjalnych w Drzewicy ul. Staszica 5 polegające na: - przebudowie węzłów sanitarnych wraz z wymiana instalacji wod. - kan., - wymianie wewnętrznej instalacji c.o. wraz z modernizacją węzła cieplnego
Dodano: 2010-06-30 - Roboty inwestycyjno - remontowe budynku Zespołu Szkół Ponadgimanazjalnych w Drzewicy ul. Staszica 5 polegające na: - przebudowie węzłów sanitarnych wraz z wymiana instalacji wod. - kan., - wymianie wewnętrznej instalacji c.o. wraz z modernizacją węzła cieplnego
Dodano: 2010-06-10 - Termomodernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego w Krośniewicach, ul. Łęczycka 19a
Dodano: 2010-01-29 - Modernizacja boiska Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie w ramach projektu pn. Podniesienie jakości kształcenia poprzez modernizację infrastruktury edukacyjnej i sportowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Ozorkowie, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Dodano: 2009-09-16