Przetargi.pl
KOMPLEKSOWY REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KPP W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM - ETAP II

Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 65
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 670 31 37 , fax. 85 670 28 42
  • Data zamieszczenia: 2015-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Białymstoku
    ul. Sienkiewicza 65 65
    15-003 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 670 31 37, fax. 85 670 28 42
    REGON: 05025282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podlaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWY REMONT BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO KPP W WYSOKIEM MAZOWIECKIEM - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy remont budynku administracyjnego Komendy Powiatowej Policji w Wysokiem Mazowieckiem. Roboty będą wykonywane na terenie posesji będącej w ciągłym użytkowaniu - należy przewidzieć roboty zabezpieczające i utrudnienia w ich realizacji. Roboty ogólnobudowlane a)remont elewacji budynku w zakresie: - wymiana drzwi zewnętrznych, - malowanie elewacji po uprzednim umyciu i usunięciu grzybów, glonów i pleśni, - montaż plafonu z logiem POLICJA, b)remont pokrycia części dachu budynku administracyjnego, wymiana ogrodzenia posesji, c) wymiana nawierzchni placów manewrowych i parkingów, d) likwidacja stacji paliw, e)remont budynku gospodarczego i rozbiórka wiaty przy budynku garażowym. Roboty elektryczne a) wymiana wewnętrznych linii kablowych elektroenergetycznych zasilających budynek garażowy, do agregatu prądotwórczego i oświetlenia zewnętrznego (w tym wymiana słupów oświetleniowych i opraw), b)wymiana rozdzielni elektrycznych, wymianę SZR, c)wymiana części instalacji elektrycznych oświetleniowych i gniazd wtykowych, d)wykonanie instalacji teletechnicznych; okablowania strukturalnego, monitoringu zewnętrznego, i systemu sygnalizacji pożaru, e)wykonanie pomiarów elektrycznych i logicznych. Roboty sanitarne a)wymiana instalacji wod.-kan. wraz z przyłączem sanitarnym w budynku dla psów służbowych, b)montaż osadnika na istniejącej sieci kanalizacji sanitarnej, c)montaż separatora lamelowego wraz z podłączeniem do sieci kanalizacyjnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają dołączone do SIWZ: przedmiary robót, dokumentacja techniczna w zakresie objętym przedmiarami robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 8 SIWZ). Szacunkowa wartość zamówienia netto: 1.916.633,19 zł w tym wartość przewidywanych zamówień uzupełniających netto: 638.877,73 zł
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 5 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy zł 00/100). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275) Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Komendy Wojewódzkiej Policji w Białymstoku: NBP Oddział Okręgowy w Białymstoku Nr 25101010490008661391200000 Kserokopię przelewu bankowego zaleca się dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w formach niepieniężnych, stosowny dokument wadialny (oryginał) należy złożyć w: Zespole ds. Zamówień Publicznych KWP w Białymstoku 15-003 Białystok, ul. Sienkiewicza 65 od poniedziałku do piątku w godz.: 8.00 - 15.00 Do oferty zaleca się dołączyć kserokopię tegoż dokumentu. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi wyraźnie określać, że wniesione w takiej formie podlega zatrzymaniu na rzecz Zamawiającego w okolicznościach podanych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Z treści dokumentu wadialnego powinno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych musi zapewniać jego obowiązywanie na okres nie krótszy niż czas związania ofertą. Dokumenty potwierdzające wniesienie wadium powinny zawierać numer przetargu, którego dotyczą lub jego nazwę. Wadium musi być wniesione nie później niż do dnia 15.04.2015 r. do godz. 09.30. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty wadium, w wysokości oraz formie wskazanej w niniejszej SIWZ zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta odrzucona. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. ZWROT WADIUM: 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 2) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 3) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 4) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość okresu gwarancji na przedmiot zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.podlaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach