Przetargi.pl
KOMPLEKSOWY NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ROZBUDOWY, PRZEBUDOWY I REMONTU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. ŻOŁNIERZY AK II REJONU „CELKÓW” W MARKACH PRZY UL. SZKOLNEJ 9

Mareckie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-270 Marki, ul. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22)6767969, +48697723824
  • Data zamieszczenia: 2018-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Mareckie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
    ul. Kościuszki 46a
    05-270 Marki, woj. mazowieckie
    tel. (22)6767969, +48697723824
    REGON: 146071277
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.marki.pl;mareckieinwestycje.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWY NADZÓR INWESTORSKI NAD REALIZACJĄ ROZBUDOWY, PRZEBUDOWY I REMONTU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. ŻOŁNIERZY AK II REJONU „CELKÓW” W MARKACH PRZY UL. SZKOLNEJ 9
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I REMONT SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 2 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. ŻOŁNIERZY AK II REJONU „CELKÓW” W MARKACH PRZY UL.SZKOLNEJ 9. W ramach przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do kompleksowego świadczenia na rzecz zamawiającego w szczególności usług : -wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad pracami projektowymi, realizacją i rozliczeniem robót budowlanych (poprzez potwierdzenie zasadności płatności w protokołach odbioru robót) związanych z wykonaniem Inwestycji, w oparciu o Dokumentację Projektową i Umowę o roboty budowlane, zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Polskimi Normami, innymi obowiązującymi przepisami prawa i sztuką budowlaną w okresie realizacji Inwestycji; -bieżącej koordynacji kontaktów z osobami wykonującymi nadzór autorski nad wykonaniem Inwestycji oraz wykonawcą Inwestycji; -sprawowania nadzoru inwestorskiego w okresie trwania gwarancji lub rękojmi udzielonej przez wykonawcę Inwestycji, wynikającego z konieczności dokonywania przeglądów technicznych Inwestycji oraz nadzoru nad pracami mającymi na celu usunięcie wad stwierdzonych w okresie gwarancji lub rękojmi oraz przyczyn ich wystąpienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu wymagane jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3.Przy formach pieniężnych wpłacanych przelewem za termin wniesienia wadium uznaje się termin wpływu na rachunek zamawiającego nr 79124060741111001077310892 z adnotacją „wadium – NADZÓR SP 2”. 4.Skuteczne wniesienie wadium wnoszonego w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5.Przy wyborze formy pieniężnej wadium kopia dowodu dokonania wpłaty wadium przelewem musi znajdować się w kopercie z ofertą. 6.W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia, o którym mowa w pkt. 2, do oferty musi być dołączony oryginał dokumentu ustanawiającego wadium na okres związania ofertą. Z treści gwarancji musi wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach