Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich ogłasza przetarg
- Adres: 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 3783100, 22 3783111 , fax. 22 2019725
- Data zamieszczenia: 2017-11-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
ul. Domaniewska 39 a
02-672 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 3783100, 22 3783111, fax. 22 2019725
REGON: 14168145600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpe.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe usługi utrzymania czystości dla komórek organizacyjnych Centrum Projektów Europejskich - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości: Część I: w siedzibie Centrum Projektów Europejskich w Warszawie; Część II: w siedzibie Centralnego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Warszawie; Część III: w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja w Krakowie, Część IV: w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Programu Interreg Południowy Bałtyk w Gdańsku, Część V: w siedzibie Wspólnego Sekretariatu Programu Współpracy Interreg Polska – Saksonia we Wrocławiu. 2. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy (załącznik nr 1 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919100-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium, przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1) Część I: 4.300,00 zł brutto (słownie: cztery tysiące trzysta złotych) 2) Część II: 570,00 zł brutto (słownie: pięćset siedemdziesiąt złotych) 3) Część III: 690,00 zł brutto (słownie: sześćset dziewięćdziesiąt złotych) 4) Część IV: 580,00 zł brutto (słownie: pięćset osiemdziesiąt złotych) 5) Część V: 750,00 zł brutto (słownie: siedemset pięćdziesiąt złotych.)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną