Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Historii Żydów Polskich

Muzeum Historii Żydów Polskich ogłasza przetarg

  • Adres: 00157 Warszawa, ul. Anielewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 710 300 , fax. 224 710 398
  • Data zamieszczenia: 2018-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Historii Żydów Polskich
    ul. Anielewicza 6
    00157 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 710 300, fax. 224 710 398
    REGON: 14031376200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja kultury. Muzeum wpisane jest do rejestru instytucji kultury prowadzonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pod numerem RIK 89/2014.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Historii Żydów Polskich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Historii Żydów Polskich. Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie następujące części: Część I: ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Muzeum Historii Żydów Polskich. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia systemem od wszystkich ryzyk, w tym: • od kradzieży z włamaniem i rabunku, • przedmiotów szklanych od stłuczenia, 2) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego 3) ubezpieczenie utraty zysku- zwiększonych kosztów działalności i strat finansowych powstałych wskutek przerw w działalności 4) ubezpieczenie mienia w transporcie krajowym i międzynarodowym 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 6) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zarządcy nieruchomości Część II: ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków i podróży służbowych pracowników, wolontariuszy i gości Muzeum Historii Żydów Polskich. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków wolontariuszy 2) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pracowników 3) ubezpieczenie pracowników i innych osób podczas zagranicznych podróży służbowych 4) ubezpieczenie pracowników i innych osób podczas krajowych podróży służbowych 5) ubezpieczenie obcokrajowców (zaproszonych przez zamawiającego) podczas podróży
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca, którego oferta oceniona zostanie najwyżej, musi udowodnić, że posiada zezwolenie lub równoważne uprawnienie, od którego uzależnione jest prawo świadczenia objętych przedmiotem zamówienia usług ubezpieczeniowych (prowadzenia działalności ubezpieczeniowej)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wpisany do urzędowego wykazu zatwierdzonych Wykonawców lub Wykonawca certyfikowany przez jednostki certyfikujące spełniające wymogi europejskich norm certyfikacji może złożyć zaświadczenie o wpisie do urzędowego wykazu wydane przez właściwy organ lub certyfikat wydany przez właściwą jednostkę certyfikująca kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wskazujące na dokumenty stanowiące podstawę wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Pełnomocnictwodo występowania w imieniu Wykonawcy w przypadku, gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego; pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 2 i 3 powinno być przedstawione w formie oryginału, ewentualnie w formie poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii; 4. Oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej (zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ). Oświadczenie Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach