Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczeń komunikacyjnych Gminy Miasteczko Krajeńskie wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz Ochotniczej Straży Pożarnej

Gmina Miasteczko Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89350 Miasteczko Krajeńskie, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 873 196 , fax. 672 873 197
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasteczko Krajeńskie
    ul. Dąbrowskiego 16
    89350 Miasteczko Krajeńskie, woj. wielkopolskie
    tel. 672 873 196, fax. 672 873 197
    REGON: 57079145400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasteczko.kraj.nowoczesnagmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczeń komunikacyjnych Gminy Miasteczko Krajeńskie wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz Ochotniczej Straży Pożarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej, następstw nieszczęśliwych wypadków oraz ubezpieczeń komunikacyjnych Gminy Miasteczko Krajeńskie wraz z podległymi jednostkami organizacyjnymi oraz Ochotniczej Straży Pożarnej. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część pierwsza zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem oraz rabunku, 3) ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów szklanych, 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Część druga zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków a. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (wariant I) b. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP (wariant II) c. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków sołtysów d. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób wykonujących prace społecznie użyteczne Część trzecia zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie auto-casco, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w podziale na poszczególne części), uwzględniający wszelkie wymagania i zasady obowiązujące przy realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 – Opis przedmiotu zamówienia oraz we wzorach umów uwzględniających poszczególne części zamówienia – załącznik nr 4a, 4b, 4c do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada zezwolenie na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2015r. poz.1844).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Załączniki 1a, 1b, 1c – Formularze ofertowe 2. Załącznik 2 - Oświadczeni dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu 3. Załącznik 3 - Oświadczeni o grupie kapitałowej 4. Załączniki 4a, 4b, 4c - Umowy ubezpieczenia 5. Załącznik 5 – Dane jednostek organizacyjnych 6. Załącznik 6 - Opis przedmiotu zamówienia 7. Załącznik 7 - Wykaz budynków i budowli 8. Załącznik 8 - Wykaz środki trwałe 9. Załącznik 9 - Wykaz elektronika 10. Załącznik 10 - Szkodowość

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach