Przetargi.pl
Kompleksowe ubezpieczenie majątku Gminy Tarnowskie Góry

Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, Rynek 4
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3933600, 3933855 , fax. 032 3933602
  • Data zamieszczenia: 2016-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry
    Rynek 4 4
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3933600, 3933855, fax. 032 3933602
    REGON: 00052721000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tarnowskiegory.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe ubezpieczenie majątku Gminy Tarnowskie Góry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot i zakres ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności Zamawiającego zostaje podzielony na trzy zadania: ZADANIE nr 1: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk: A. ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk, B. ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, C. ubezpieczenie mienia w transporcie, D. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, E. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków, ZADANIE nr 2: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk: A. obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów; B. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym (ZK), C. ubezpieczenie auto-casco, D. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych, E. ubezpieczenie Assistance na terytorium RP, F. ubezpieczenie Assistance na terytorium Europy, ZADANIE nr 3: Przedmiot zamówienia obejmuje ubezpieczenie w zakresie następujących ryzyk: A. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP - wariant imienny, B. ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP - wariant bezimienny, Zamawiający wymaga, aby wykonawca udzielał pełnomocnikowi Zamawiającego - Nord Partner Sp. z o.o. informacji na temat bieżącej likwidacji szkód Zamawiającego lub innego wskazanego brokera, jeśli taki broker zostanie wskazany. Zamawiający wymaga, aby wykonawca działający w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych posiadał statut, z którego wynika, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby nie będące członkami towarzystwa. Zamawiający (jednostki Zamawiającego) będzie traktowany przez takiego wykonawcę jako osoba nie będąca członkiem towarzystwa, a co za tym idzie nie będzie zobowiązany do udziału w pokrywaniu strat towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. z 2015r. poz. 1206 z późniejszymi zmianami) zwana dalej ustawą o działalności ubezpieczeniowej. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. Szczegółowy zakres zamówienia w tym wszystkie ryzyka ubezpieczeniowe wraz z wymaganymi warunkami ubezpieczenia, sumami ubezpieczenia, okresami ubezpieczenia oraz fakultatywnymi warunkami zostały określone w załącznikach 3 - 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665100008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegóry.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach