SĄD REJONOWY W ŻARACH ogłasza przetarg
- Adres: 68-200 Żary, ul. Spokojna 20
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-04-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: SĄD REJONOWY W ŻARACH
ul. Spokojna 20
68-200 Żary, woj. lubuskie
REGON: 000325587 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zary.sr.gov.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń budynku Sądu Rejonowego w Żarach. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości pomieszczeń budynku stanowiącego siedzibę Sądu Rejonowego zlokalizowanego przy ul. Spokojnej 20 w Żarach. Przedmiotem zamówienia objęta jest część pomieszczeń budynku o powierzchni 3858,24 m2.Przedmiot zamówienia obejmuje m.in. cykliczne odkurzanie i czyszczenie na mokro podłóg, polimeryzację wykładzin PCV,wycieranie kurzu z zewnętrznych powierzchni mebli oraz sprzętu biurowego, opróżnianie i czyszczenie koszy na śmieci, wymiana worków na śmieci w koszach oraz w zasobnikach niszczarek, utrzymanie czystości w sanitariatach, mycie okien i drzwi. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który w okresie ostatnich trzech lat licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku usług ciągłych również wykonywanych wykonuje należycie, co najmniej dwa zamówienia, z których każde polega na sprzątaniu pomieszczeń o powierzchni nie mniejszej niż 2000 m2 w budynku użyteczności publicznej lub budynku zamieszkania zbiorowego i było realizowane w sposób ciągły przez okres co najmniej 6 miesięcy.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia oraz gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, wymóg wykonania dwóch zamówień winien wykazać samodzielnie odpowiednio co najmniej jeden wykonawca oraz podmiot udostępniający swoje zasoby.Pod pojęciem budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek, o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. (Dz. U. z 2022 poz. 1225) w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tzn. budynek przeznaczony dla administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy i socjalny.Pod pojęciem budynek zamieszkania zbiorowego należy przez to rozumieć budynek przeznaczony do okresowego pobytu ludzi, w szczególności hotel, motel, pensjonat, dom wypoczynkowy, dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, internat, dom studencki, budynek koszarowy, budynek zakwaterowania na terenie zakładu karnego, aresztu śledczego, zakładu poprawczego, schroniska dla nieletnich, a także budynek do stałego pobytu ludzi, w szczególności dom dziecka, dom rencistów i dom zakonny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-10
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prace porządkowe na parkingach miejskich oraz na terenie Giełdy Samochodowo-Towarowej w Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-03-23 - Prace porządkowe na parkingach miejskich oraz na terenie Giełdy Samochodowo-Towarowej w Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2024-03-23 - SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ GORZOWSKIEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
Dodano: 2024-01-21 - „Kompleksowe sprzątanie budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Strzelcach Krajeńskich”
Dodano: 2023-12-06 - SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ GORZOWSKIEGO CENTRUM POMOCY RODZINIE
Dodano: 2023-12-06 - Prace porządkowe na parkingach miejskich oraz na terenie Giełdy Samochodowo-Towarowej w Gorzowie Wielkopolskim
Dodano: 2023-12-05 - Usługa sprzątania i kompleksowego utrzymania w czystości siedziby WUP w Zielonej Górze oraz Oddziału Zamiejscowego WUP w Gorzowie Wielkopolskim (w roku 2024)
Dodano: 2023-11-23 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymania w czystości pom. biurowych oraz otoczenia zewn. wraz z zimowym utrzymaniem obiektów użytkowanych przez LOR i BP ARiMR w części pół. i poł. woj. lubuskiego
Dodano: 2023-11-14 - Usługa sprzątania budynków oraz utrzymania czystości na terenach zewnętrznych Jednostek należących do Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze do końca 2023 w Słubicach, Świecku i Rzepinie
Dodano: 2023-10-02 - „Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonia Gorzowska oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku ..."
Dodano: 2023-06-28