GWDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 64-920 Piła, ul. Na Leszkowie 4
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 67 212 48 98
- Data zamieszczenia: 2023-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: GWDA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
ul. Na Leszkowie 4
64-920 Piła, woj. wielkopolskie
tel. 67 212 48 98
REGON: 572051342 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwda.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kompleksowe przygotowanie oraz przeprowadzenie cyklu 19 działań edukacyjnych połączonych z warsztatami w ramach projektu „Miasto Piła z nową Energią!” - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia: Kompleksowe przygotowanie oraz przeprowadzenie cyklu 19 działań edukacyjnych połączonych z warsztatami w ramach projektu „Miasto Piła z nową Energią!”.2. Postępowanie jest częścią projektu „Miasto Piła z nową energią!”, realizowanego przez Gminę Piła w ramach Programu Rozwój Lokalny. Projekt finansowany jest ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego 2014-2021 i budżetu państwa na mocy umowy o dofinansowanie nr 8/2021/RL z dnia 10 grudnia 2021 r.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80500000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 7.500,00 zł (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych).2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, w zależności od wyboru Wykonawcy.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:3.1. w pieniądzu – przed upływem terminu do składania ofert należy dokonać wpłaty wadium – przelewem na konto 61 1500 1041 1210 4003 1323 0000 z adnotacją: „Wadium w postępowaniu GWDA/ZP/2/23/AO” (za skuteczny termin wniesienia wadium w formie pieniężnej Zamawiający przyjmie faktyczne uznanie rachunku bankowego przed terminem składania ofert - decyduje data i godzina wpływu pieniędzy na konto zamawiającego.3.2. gwarancjach bankowych,3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust, 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 359).4. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia musi zostać przekazane w oryginale w postaci elektronicznej.5. Wadium wnoszone w pieniądzu zostanie uznane za wniesione, jeżeli zostanie zaksięgowane przez bank na rachunku, o którym mowa w pkt 3 ppkt 3.1, przed upływem terminu składania ofert.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 3.2-3.4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Wadium wniesione w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 3.2-3.4 nie może zawierać żadnych ograniczeń sprzecznych z ustawą Prawo zamówień publicznych, w szczególności ograniczenia przyczyn zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1 i 2 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1.1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawiea) przesłanek wskazanych w art. 108 ust. 1;b) art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego;1.2. spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, tj.:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym - Wykonawca spełni ten warunek jeżeli wykaże, że w przypadku gdy występuje jako przedsiębiorca, jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów - Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;d) zdolności technicznej lub zawodowej: Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej dwie kompleksowe usługi związane z organizacją wydarzeń o tematyce ekologicznej, takich jak festyny rodzinne, festyny szkolne lub warsztaty ekologiczne, każda o wartości min. 30.000 zł za dzień trwania wydarzenia.W każdym z referencyjnych wydarzeń musiało brać udział co najmniej 250 osób. Liczba osób uczestniczących w wydarzeniach online nie jest uwzględniana.Jeśli Wykonawca odwołuje się do swojego doświadczenia w realizacji usług wspólnie z innymi Wykonawcami, to usługi muszą dotyczyć działań, w których Wykonawca bezpośrednio brał udział.Uwaga:• Dla celów niniejszego postępowania, Zamawiający definiuje jedną usługę jako kompleksową organizację jednego wydarzenia. W przypadku wykazywania kompleksowej organizacji kilku wydarzeń w ramach jednej umowy, wartość umowy musi być odpowiednio większa, tak aby każde z organizowanych wydarzeń osiągnęło wartość min. 30.000 zł za każdy dzień trwania wydarzenia, a w każdym z wydarzeń uczestniczyło co najmniej 250 osób.• Przez kompleksową organizację wydarzenia Zamawiający rozumie zrealizowanie przez Wykonawcę wszystkich elementów składających się na dane wydarzenie, włącznie z kwestiami związanymi z organizacją wydarzenia, takimi jak zaplecze techniczne, merytoryczne, informacyjno-promocyjne oraz kreacją wydarzenia.2) dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia osobą wyznaczoną do wykonania przedmiotu zamówienia – Koordynatorem Projektu, który w ciągu ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert był koordynatorem co najmniej dwóch wydarzeń, każde o wartości min. 30.000,00 zł brutto za każdy dzień trwania wydarzenia, związanego z tematyką ekologiczną, takiego jak festyny rodzinne, festyny szkolne lub warsztaty ekologiczne, z udziałem co najmniej 250 osób.Nie będą brane pod uwagę szkolenia, spotkania informacyjne ani konkursy. Liczba uczestników nie obejmuje uczestników online.Uwaga:• Wykonawca może wykazać kompleksową organizację kilku wydarzeń w ramach jednej umowy, pod warunkiem, że każde z organizowanych wydarzeń ma wartość min. 30.000 zł za każdy dzień trwania wydarzenia, a w każdym z nich uczestniczy co najmniej 250 osób.• Poprzez kompleksową koordynację Zamawiający rozumie organizowanie i kierowanie działaniami wykonywanymi przez wiele osób biorących udział w całym procesie prac nad organizacją wydarzeń, w tym związanych z kompleksową organizacją, zapleczem technicznym, merytorycznym, informacyjno-promocyjnym oraz kreacją wydarzenia.• Osoba wskazana przez Wykonawcę z imienia i nazwiska musi brać aktywny udział w realizacji zamówienia i być wyznaczona do koordynacji organizacji wydarzeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-04-14
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przeprowadzenia szkoleń z zakresu rozwoju umiejętności osobistych i interpersonalnych pracowników kadry administracyjnej i dydaktycznej UPP zgodnie z zakresem merytorycznym projektów.
Dodano: 2023-03-06 - Dostawa sprzętu, oprogramowania oraz przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu CYFROWA GMINA
Dodano: 2023-02-15 - Usługa przeprowadzenia warsztatów z kompetencji miękkich dla studentów Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
Dodano: 2023-02-07 - Kompleksowa usługa szkoleniowa - 3 cykle szkoleń specjalizacyjnych dla pracowników centrum usług społecznych.
Dodano: 2023-01-27 - Organizacja i przeprowadzenie kursów i szkoleń dla uczniów szkół ponadpodstawowych z terenu Powiatu Jarocińskiego
Dodano: 2022-12-15 - Przeprowadzenie w trybie indywidualnym szkolenia prawo jazdy kat. C wraz z kwalifikacją wstępną przyspieszoną.
Dodano: 2022-10-25 - sprzedawca z obsługą kas fiskalnych
Dodano: 2020-10-21 - wózek jezdniowy z UDT
Dodano: 2020-10-16 - florystka
Dodano: 2020-10-07 - Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Gnieźnie z tematu: Część I „Obsługa urządzeń fiskalnych i komputera” Część II „Obsługa wózka jezdniowego” Część III „Pracownik biurowy z obsługą urządzeń fiskalnych i komputera” Część IV „Spawanie blach i rur spoinami pachwinowymi metodą MAG/135/ i TIG/141/”
Dodano: 2019-05-16