Przetargi.pl
Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Iławie w ramach projektu p.n. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”

Gmina Miejska Iława ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Niepodległości
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 6490159, 6490101 , fax. (089) 649 26 31
  • Data zamieszczenia: 2017-10-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Iława
    ul. Niepodległości 13
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 6490159, 6490101, fax. (089) 649 26 31
    REGON: 52437000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umilawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Iławie w ramach projektu p.n. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) - polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym na zadaniu pn. Termomodernizacja budynku Samorządowej Szkoły Podstawowej nr 4 w Iławie. 2. Informacje o zadaniu inwestycyjnym: 1) Zadanie jest realizowane w systemie „buduj”. 2) Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie kosztorysowe 3) Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz z wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.umilawa.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.32.2017: http://bip.umilawa.pl/zamowienia_publiczne/101/339/Postepowanie_znak_ZP_271_32_2017_-_Termomodernizacja_budynku_Samorzadowej_Szkoly_Podstawowej_nr_2_i_4_w_Ilawie_w_ramach_projektu_pn___E2_80_9ETermomodernizacja_budynkow_uzytecznosci_publicznej_22/ 4) Szacowany termin zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych pierwsza dekada listopada 2017r. 5) Termin umowny wykonania robót budowlanych do dnia 30.11.2018r. 6) Miejsce realizacji: Iława, ul. Skłodowskiej 31 w Iławie, 7) Zamawiający informuje, że zamówienie na roboty budowlanej przewidziane jest do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Efektywność energetyczna RPWM.04.00.00, Działanie RPWM.04.03.00 Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków, Poddziałanie: RPWM.04.03.01 Efektywność energetyczna w budynkach publicznych 8) Przedmiotem robót budowlanych jest w szczególności: - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku, ocieplenie przegród stropodachów wentylowanych, - wymianę pokrycia dachu nad pomieszczeniem sali gimnastycznej, wymianę drzwi zewnętrznych i okien - częściową wymianę instalacji c.o i zastosowaniem systemu BMS, - wymianę instalacji c.w.u. - remont instalacji oświetleniowej, odgromowej i zasilającej elektroenergetycznej, - dostosowanie budynku dla potrzeb osób niepełnosprawnych - montaż platformy przyschodowej oraz remont sanitariatów w celu stworzenia toalet dla osób niepełnosprawnych wraz z remontem instalacji wodno - kanalizacyjnych w obrębie tych pomieszczeń 3. Przedmiot zamówienia (usługa) obejmuje także, w szczególności: 1) zarządzanie i koordynację realizacji budowy; 2) świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane. 4. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWIZ. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego 71540000-5 usługi zarządzania budową, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 8. Zamawiający informuje, że unieważni postępowanie na podstawie art. 93 ust.1a ustawy Pzp jeżeli środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegające zwrotowi środki z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 9. Zamawiający informuje, że przedmiotowe zamówienie przewidziane jest do dofinansowania ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa: Obszary wymagające rewitalizacji RPWM.08.00.00, Działanie RPWM.08.01.00 Rewitalizacja obszarów miejskich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach