Przetargi.pl
Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie”

Gmina Łukta ogłasza przetarg

  • Adres: 14105 Łukta, ul. Mazurska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 475 070 , fax. 896 475 070
  • Data zamieszczenia: 2018-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łukta
    ul. Mazurska 2
    14105 Łukta, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 475 070, fax. 896 475 070
    REGON: 51074322600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lukta.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowe prowadzenie usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn.: „Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej usługi nadzoru inwestorskiego budowy (nadzór w zakresie robót budowlanych wraz z robotami towarzyszącymi) - polegającej na koordynacji, organizacji, nadzorze w rozumieniu prawa budowlanego, rozliczeniu wykonanych przez wykonawcę robót budowlanych objętych zamówieniem i okresem gwarancyjnym na zadaniu pn. „Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łukcie”: Część 1 - Termomodernizacja budynku szkół w Łukcie, Część 2 - Termomodernizacja budynku szkoły w Mostkowie. 2. Informacje o zadaniu inwestycyjnym: 1. Sposób zapłaty wykonawcy robót budowlanych - wynagrodzenie ryczałtowe. 2. Dokumentacja projektowa na wykonanie robót budowlanych oraz SIWZ (wraz ze wzorem umowy) na wykonanie robót budowlanych jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego www.bip.lukta.com.pl w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych znak: ZP.271.5.2017: http://bip.lukta.com.pl/zamowienia_publiczne/110/39/Termomodernizacja_budynkow_Zespolu_Szkolno-Przedszkolnego_w_Lukcie/ 3. Szacowany termin zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych pod koniec stycznia 2018 r. 4. Termin umowny wykonania robót budowlanych do dnia 31.08.2018 r. 5. Miejsce realizacji: Część 1: Łukta, ul. Warszawska 17, Gmina Łukta, Część 2: Mostkowo nr 25, Gmina Łukta. 6. Zamawiający informuje, że zamówienie na roboty budowlane jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 4 – „Efektywność energetyczna", Działanie 4.3 - „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynków”, Poddziałanie 4.3.1 - „Efektywność energetyczna w budynkach publicznych. 7. Przedmiotem robót budowlanych jest w szczególności: Część 1 - Termomodernizacja budynku szkół w Łukcie obejmuje: • docieplenie ścian, stropodachu i ścian piwnic poniżej terenu, a także wymiany nieszczelnej stolarki okiennej i drzwiowej, • modernizację instalacji c.o., • montaż instalacji solarnej, • modernizację wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła, • modernizację oświetlenia na energooszczędne. Część 2 - Termomodernizacja budynku szkoły w Mostkowie obejmuje: • docieplenie ścian, stropodachu i ścian piwnic poniżej terenu, a także wymiany nieszczelnej stolarki okiennej i drzwiowej, • modernizację instalacji c.o. wraz z wymianą kotła na biomasę, • montaż instalacji solarnej, • modernizację oświetlenia na energooszczędne. 3. Przedmiot zamówienia (usługa) obejmuje także, w szczególności: - zarządzanie i koordynację realizacji budowy; - świadczenie usług zarządzania, kontroli i nadzoru inwestorskiego nad budową realizowaną w ramach umowy na roboty budowlane. 4. Szczegóły opis przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWIZ. 5. Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: CPV 71520000-9 – usługi nadzoru budowlanego, 71540000-5 usługi zarządzania budową, 71248000-8 - nadzór nad projektem i dokumentacją. 6. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, Zamawiający nie wymaga, aby osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym świadczeniu usług zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1a i/lub 1b do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ 4) Pisemne zobowiązania lub inne dokumenty, w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności do podpisania i złożenia oferty. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców- podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach