Przetargi.pl
Kompleksowa usługa sprzątania na obiekcie Termy Bolesławiec na okres od I do VI 2024

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bolesławcu ogłasza przetarg

  • Adres: 59-700 Bolesławiec, Zgorzelecka 52
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 757322376
  • Data zamieszczenia: 2023-12-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Bolesławcu
    Zgorzelecka 52
    59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
    tel. 757322376
    REGON: 021412901
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.boleslawiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa usługa sprzątania na obiekcie Termy Bolesławiec na okres od I do VI 2024
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w zakresie sprzątania i utrzymania czystości na terenie pływalni z zespołem fitness przy ul. Zgorzeleckiej 52 ,59-700 Bolesławiec zwanego dalej Obiektem. Przedmiot zamówienia obejmuje: Sprzątanie i utrzymanie w czystości piwnicy ,parteru i 2 kondygnacji Obiektu o łącznej powierzchni użytkowej 2141,46 m2 Kompleksowe sprzątanie odbywa się w okresie trwania umowy z wyłączeniem dni świątecznych, w których obiekt jest nieczynny: 30 marca 2024 (Wielka Sobota) obiekt otwarty w godz. 08:00 - 14:00, 31 marca 2024 (Wielkanoc) zamknięte, 1 kwietnia 2024 (Wielkanoc) obiekt otwarty w godz. 14:00 - 21:00, 30 maja 2024 (Boże Ciało) obiekt otwarty w godz. 08:00 - 21:00 Zakres ww. prac, wykonywanych przed ponownym uruchomieniem pływalni, obejmujące w szczególności: oczyszczenie luster, powierzchni szklanych wraz z obudową, glazury, podłóg, drzwi wraz z obudową, grzejników, oświetlenia, mebli, szafek oraz ławek pływalni, oczyszczenie i dezynfekcję sanitariatów, natrysków pływalni; pomieszczenia ratowników; oczyszczenie i uzupełnienie podajników na mydło dolewane, papieru toaletowego; oczyszczenie schodów , poręczy oraz elementów metalowych; oczyszczenie kompleksu basenowego wraz z zespołem saunowym; oczyszczenie poręczy band, ławek, powierzchni szklanych, mebli oraz elementów oświetlenia umiejscowionego na ścianach pływalni; oczyszczenie sprzętu sportowego pływalni; oczyszczenie niecek basenowych wraz z atrakcjami wodnymi; oczyszczenie elementów metalowych hali pływalni oraz zespołu saunowego, oczyszczenie dostępnych powierzchni okiennych wraz z obudową od wewnątrz pływalni i zespołu saunowego. Szczegółowy opis przedmiotu oraz wykaz pomieszczeń stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy przed terminem składania ofert zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ,d) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich doświadczenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach