Przetargi.pl
Kompleksowa termomodernizacja wraz z przebudową budynku Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego położonego w Łaziskach Górnych przy ul. Staszica 4 .

Zarząd Powiatu Mikołowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Żwirki i Wigury 4a
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 32-48-100, 32-48-125 , fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
  • Data zamieszczenia: 2014-02-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Mikołowskiego
    ul. Żwirki i Wigury 4a 4a
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. (032) 32-48-100, 32-48-125, fax. (032) 32-48-147, 32-48-132
    REGON: 27628477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mikolowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa termomodernizacja wraz z przebudową budynku Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego położonego w Łaziskach Górnych przy ul. Staszica 4 .
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem i zakresem zamówienia jest: kompleksowa termomodernizacja wraz z przebudową budynku Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego położonego w Łaziskach Górnych przy ul. Staszica 4, obejmująca swoim zakresem: -termomodernizację budynku wraz z robotami towarzyszącymi: - wymianę wewnętrznej instalacji c.o., wod.-kan. , wentylacji, klimatyzacji wraz z robotami budowlanymi i towarzyszącymi; - zabezpieczenie ogniochronne przepustów; - wykonanie instalacji solarnej wspomagającej wytwarzanie c.w.u., składającej się z 42 kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni 107,94 m2 (łączna powierzchnia czynna 96,6 m2) - część technologiczna, automatyka; - wykonanie nowego węzła wymiennikowego - montaż kompaktowej stacji wymiennika ciepła o mocy 220 kW wraz z robotami dostosowawczymi; - wymiana windy w istniejącym szybie; - Przebudowa budynku i dostosowanie pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Pielęgnacyjno -Opiekuńczy - architektura i konstrukcja; - wymiana instalacji elektrycznej. CHARAKTERYSTYKA BUDYNKU Podstawowe dane budynku powierzchnia zabudowy budynku 1011,6 m?; wysokość budynku 9,17 m kubatura budynku 8900,00 m? Przedmiotowy budynek zlokalizowany jest w Łaziskach Górnych przy ul. Staszica 4. Ma kształt litery L . Jest to obiekt o dwóch kondygnacjach naziemnych z pełnym podpiwniczeniem. Wykonany został w technologii tradycyjnej- ściany murowane z cegły, stropy gęsto żebrowe Ackermana, dużo elementów żelbetowych monolitycznych. Klatki schodowe ażurowe, żelbetowe, dwuwspornikowe. Stropodach żelbetowy niewentylowany. Konstrukcja budynku jest w dobrym stanie technicznym. Istniejąca stolarka okienne drewniana jednoramowa jest zużyta i nadaje się do wymiany, Drzwi zewnętrzne drewniane płytowe z uwagi na szerokość w świetle ościeżnicy nie spełniają aktualnych wymagań. Drzwi stalowe zewnętrzne również wymagają wymiany. Od zewnątrz budynek posiada elewację wykończoną tynkiem cementowo - wapiennym. Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy zajmuje się osobami wymagającymi opieki całodobowo, a niekwalifikującymi do leczenia szpitalnego. Zakres działalności ZPO normuje Rozporządzenie Ministra Zdrowia z dnia 30 sierpnia 2009 r., w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu świadczeń pielęgnacyjnych i opiekuńczych w ramach opieki długoterminowej. Obiekt jest wyposażony w instalacje: wod.-kan.; c.o.; elektryczną; odgromową budynek składa sie z dwóch segmentów: A i B. W segmencie A , na parterze usytuowany jest Środowiskowy Dom Samopomocy. Zajmuje on ok.15% obecnej powierzchni użytkowej całego budynku ( segmentu A i B). W związku z dwoma żródłami finansowania Zamawiający wyodrębnia dwa zakresy. 1.1.Zakres A obejmuje: 1. Wykonanie nowego węzła wymiennikowego, w którym przewiduje się zamontowanie kompaktowej stacji wymiennika ciepła o mocy 220 kW (wymiennik płytowy). Po stronie wysokiego parametru, stacja wyposażona zostanie w: - zawór regulacyjny z siłownikiem elektrycznym, - kołnierzowy filtroodmulnik magnetyczny, - armaturę odcinającą i pomiarową. Stacja wymiennika ciepła zasilać będzie: a) instalację c.o. pomieszczeń Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego, b) instalacje c.o. pomieszczeń terapeutycznych z zburzeniami psychicznymi c) węzeł przygotowania ciepłej wody. Każdy z obiegów wyposażony zostanie w pompę obiegową. Ponadto, na dwóch obiegach, zasilających instalacje c.o., przewiduje się zabudowę zaworów mieszających trójdrogowy z siłownikiem elektrycznym. 2. Wykonanie instalacji solarnej wspomagającej wytwarzanie c.w.u., składającej się z 42 kolektorów słonecznych o łącznej powierzchni 107,94 m2 (łączna powierzchnia czynna 96,6 m2) zamocowanych do konstrukcji wsporczej na dachu budynku, z których czynnik grzewczy doprowadzony będzie do dwóch modułów warstwowego ładowania (urządzenie składające się z płytowego wymiennika ciepła, pomp obiegowych systemu solarnego, armatury i układu sterowania) zamontowanych na zbiornikach warstwowych. W wymiennikowi przewiduje się zamontowanie łącznie ośmiu zbiorników warstwowych o pojemności V=920 dm3 każdy (na trzech z nich przewiduje się montaż modułów świeżej wody użytkowej zasilanych z kompaktowej stacji wymiennika) 3. Wykonanie nowej instalacji c.o. systemu zamkniętego z rur stalowych, wraz z wymianą grzejników stalowych płytowych typu C i oraz grzejniki typu Hygiene (w pomieszczeniach, w których będą przebywali pacjenci). Przewiduje się również wykorzystanie części istniejących grzejników. Na grzejnikach zamontowane zostaną zawory termostatyczne typu AV6P. 4. Wykonanie nowej instalacji c.w.u., wod.-kan., wentylacji, klimatyzacji 5. Docieplenie zewnętrznych przegród budowlanych (współczynniki przenikania ciepła docieplanych przegród dostosowano do wymagań obowiązujących od 1 stycznia 2017 (wg DZ.U. poz 926 z 13 sierpnia 2013 roku) polegające na: ociepleniu ścian zewnętrznych poniżej poziomu terenu, o łącznej powierzchni około 237,8 m2, warstwą styroduru o grubości 14 cm, ociepleniu ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu (oprócz filarków międzyokiennych) oraz podłogi wysuniętej części piętra, o łącznej powierzchni około 1 174,5 m2, warstwą styropianu o grubości 14 cm , ocieplenie stropodachu i stropodachu wejścia o łącznej powierzchni około 975,3 m2 styropapą o grubości 20 cm, ocieplenie podłogi na gruncie w modernizowanych pomieszczeniach w piwnicy styrodurem o grubości 8 cm, wymianie starych okien o łącznej powierzchni około 175,4 m2 na okna, o współczynniku U =1,10 W/m2K, wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych wymianie starych drzwi zewnętrznych o łącznej powierzchni około 20,5 m2 na drzwi, o współczynniku U =1,50 W/m2K. wypełnienie otworów po likwidowanym przeszkleniu budynku o łącznej powierzchni około 10,7 m2, razem z dociepleniem styropianem o grubości 14 cm. 1.2.Zakres B obejmuje: 1.Kompleksową wymianę instalacji elektrycznej wraz z rozdzielnicą główną zasilania normalnego TGN i zasilania rezerwowego,gwarantowanego TGG, osprzętem instalacjami gniazd wtykowych i komputerowych, oświetleniem zewnętrznym, podstawowym, rezerwowym, ewakuacyjnym, systemem monitorowania opraw oświetlenia awaryjnego, instalacja domofonowa, telefoniczna, przeciwporażeniowa. Wszystkie elementy instalacji elektrycznej szczegółowo opisuje projekt budowlano - wykonawczy, przedmiar robót. 1.2.1Architektura - konstrukcje. Celem projektu jest przebudowa budynku i dostosowanie pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy do Rozporządzenia Ministra Zdrowia. Na parterze segmentu A tego budynku znajduje się Środowiskowy Dom Samopomocy (zajmuje około 15% powierzchni budynku).Piętro segmentu A i parter segmentu B oraz znaczną część piwnic przeznaczono na potrzeby rozszerzenia działalności istniejącego Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego.Projektem budowlanym objęto zaadaptowanie i przebudowę całego piętra, parteru segmentu B oraz całą piwnicę.Niniejsza dokumentację należy rozpatrywać łącznie z projektem dotyczącym docieplenie przegród zewnętrznych oraz projektem zabudowy źródła ciepła i instalacji solarnej. Parter segmentu A użytkuje Środowiskowy Dom Pomocy przeznaczony dla osób niepełnosprawnych intelektualnie. Piętro segmentu A nie jest użytkowane. Część pomieszczeń nie jest użytkowanych. Na piętrze segmentu B znajduje się Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy. Zakład Pielęgnacyjno Opiekuńczy zajmuje się osobami wymagającymi opieki przez cały dzień, a niekwalifikującymi się do leczenia szpitalnego. Zakład funkcjonuje i zajmuje jedno skrzydło piętra budynku.Cały Zakład będzie się składał po modernizacji z trzech modułów (oddziałów) pielęgnacyjnych. Każdy oddział to zespół pomieszczeń zawierający pokoje chorych, pokój pobytu dziennego-jadalnię z kuchenką, brudownik, magazyn podręczny oraz pomieszczenia dla personelu. Przy każdym z projektowanych pokoi chorych przewidziano łazienkę. Dodatkowo w modernizowanym segmencie A na piętrze znajdzie się izolatka, pomieszczenie odwiedzin oraz kaplica. Na parterze segmentu B będzie gabinet lekarski i pomieszczenia administracyjno-biurowe. W piwnicach znajdą się pomieszczenia rehabilitacyjne dla pacjentów Zakładu, pomieszczenia socjalno -szatniowe dla personelu, a także pomocnicze i magazynowe.Prace będą prowadzone w użytkowanym czynnym budynku. W związku iż w obiekcie przebywa 30 pensjonariuszy i personel (24 osób). Wykonawca zobowiązany jest do rozwiązań logistycznych zapewniających ciągłość dostawy ciepłej wody i energii elektrycznej.W projekcie NR 1123.1/07/2013 - ARCHITEKTURA I KONSTRUKCJA pkt 6.9 na stronie 10 - Malowanie - nie uwzględniono malowania powierzchni 150 m? farbami zmywalnymi szorowalnymi. Powyższe należy uwzględnić w cenie oferty. W przypadku wykładziny homogenicznej PCV typu, TARKETT - w technologii wykonania należy przewidzieć wywinięcie na ścianie min. 20 cm. Pomieszczenia: gabinet lekarski,izolatka,punkty pielęgnacyjne, brudowniki,składziki porządkowe muszą spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26-06-2012 w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz.U. z 2012 roku, poz.739), w szczególności zapisy § 3.1 ust 2 , § 21.1 ROZDZIAŁ 4, Załącznik numer 1, punkt II - w szczególności zapisy rozdziału 4, odnoszące się do materiałów stosowanych w całym budynku. Przebudowa budynku będzie podzielona na etapy robót (strefy). 1.2.2. Do dnia 15.06.2014 rok Wykonawca zobowiązany jest do wykonania następującego zakresu: a)wykonanie robót budowlanych na I piętrze segmentu A w całości oraz wykonanie głównego wejścia do budynku, gabinetu lekarskiego, brudownika na parterze segmentu B. Roboty budowlane muszą obejmować również odpowiednią część robót instalacyjnych umożliwiających prowadzenie działalności medycznej. b) po wykonaniu ww. robót, część pacjentów, przebywająca na I piętrze segmentu B, zostanie przeniesiona na wykończony segment A - I piętro, zwalniając część segmentu B, na której przewidziano wykonanie nowej klatki schodowej. Klatkę tę należy wykonać od piwnic do I piętra, aby umożliwić komunikacje pionową dla wykonywania dalszych robót. Zakład Pielęgnacyjno - Opiekuńczy będzie prowadził bieżącą działalność i należy przewidzieć rozdział części czynnej (usługi zdrowotne) od części, na której będą prowadzone roboty budowlane. Należy wykonać w odpowiednich miejscach ścianki tymczasowe z płyt gipsowo-kartonowych z listwami uszczelniającymi, zapobiegającymi przed przedostawaniem się pyłu z części remontowanej na część czynną.. 1.2.3. Do dnia 15.08.2014 roku Wykonawca zobowiązany jest wykonać pozostałe roboty budowlane ,wewnętrzne, w tym roboty instalacyjne. 1.2.4. Do dnia 15.09.2014 roku Wykonawca zobowiązany jest wykonać wszystkie pozostałe roboty budowlane , w tym roboty termomodernizacyjne oraz instalację solarną i wymiennikownię. Przed rozpoczęciem robót Wykonawca zobligowany jest do ustalenia z Inwestorem Harmonogramu realizacji prac. Kolorystykę ścian, okładzin ściennych (płytek), PCV i innych materiałów wykończeniowych należy uzgodnić z Inwestorem/Zamawiającym. Wszystkie prace należy wykonywać zgodnie z przepisami BHP i Prawa Budowlanego, pod nadzorem uprawnionych osób.Cały obiekt będzie dostosowany dla osób niepełnosprawnych ruchowo. Dostęp do wszystkich kondygnacji zapewni istniejący dźwig osobowy. Główne wejście do budynku wyposażone jest w pochylnię. Ze względu na stan pacjentów niepełnosprawnych urządzenia w pomieszczeniach sanitarnych będą wyposażone w pochwyty (ubikacje, umywalki, prysznice), oraz stołeczki prysznicowe. W przypadku, gdy z załączonej dokumentacji wynika, iż zastosowano materiały i urządzenia z podaniem konkretnych znaków towarowych, patentów, nazw, pochodzenia to należy je traktować jako przykładowe i Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych przez projektanta, pod warunkiem, że będą one posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne i nie obniżą określonych standardów. Wszystkie zaproponowane przez wykonawcę równoważne urządzenia , materiały i inne elementy równoważne muszą posiadać stosowne dopuszczenia i atesty. W przypadku zastosowania materiałów,urządzeń równoważnych Zamawiający wymaga od wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów równoważnych w stosunku do dokumentacji przedmiarowej (opracowanie własne zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i ilość ). Niezłożenie takiego zestawienia oznacza, że wykonawca zastosuje materiały i rozwiązania podane w dokumentacji . Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. Przy sporządzaniu oferty należy wziąć pod uwagę, że roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie, w związku z tym prowadzone roboty nie mogą przeszkadzać w funkcjonowaniu obiektu. Szczegółowo przedmiot i zakres robót opisany jest w: Zakres A zał. nr 2 do SIWZ - Termomodernizacja budynku Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego docieplenie ścian zewnętrznych - (przedmiar robót, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych); zał. nr 3 do SIWZ - Wymiana wewnętrznej instalacji c.o., wod-kan., wentylacji - (przedmiar robót, projekt budowlano - wykonawczy, uzupełnienie do projektu, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych); zał. nr 4 do SIWZ - Wykonanie nowego węzła wymiennikowego i instalacji solarnej. Branża instalacyjna - (przedmiar robót, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót budowlanych); Branża budowlana - (przedmiar robót, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót budowlanych); Branża instalacyjna elektryczna - (przedmiar robót, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót budowlanych); Zakres B Zał. nr 5 do SIWZ - Branża instalacyjna elektryczna (przedmiar robót, projekt budowlano - wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót budowlanych) Zał. nr 6 do SIWZ- Branża architektura - konstrukcje (przedmiar robót, projekt budowlano - wykonawczy - uzupełnienie do projektu, specyfikacje techniczne wykonanie i odbioru robót budowlanych) Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na roboty budowlane na okres minimum 5 lat i rękojmi na okres minimum 5 lat, licząc od daty odbioru końcowego całości zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 120 000 złotych ( słownie: stodwadzieściatysiecyzłotych). 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w ING Bank Śląski, na rachunek: nr 03 1050 1214 1000 0022 9075 1375 Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 24.02.2014 r. do godz.900. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się, tj. zostanie zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. 5.Pozostałe formy wadium należy złożyć do depozytu w kasie Starostwa Powiatowego, ul. Żwirki i Wigury 4a, 43-190 Mikołów, pok. 146, najpóźniej do dnia 24.02.2014 r. do godz.900. W przypadku uchybienia ww. terminom, miejscom, treści lub formie wniesienia wadium, Zamawiający uzna, że wadium nie zostało skutecznie wniesione. 6.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym musi znaleźć się zapis, iż jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie Zamawiającego. W gwarancji nie mogą być zawarte jakiekolwiek warunki ograniczające zakres odpowiedzialności gwarancyjnej. Dokument wadialny musi obejmować wszystkie przypadki opisane w art.46 ust.4a i ust.5 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.. 7.W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie niepieniężnej, dokumenty je stanowiące powinny być złożone w formie umożliwiającej Zamawiającemu pozostawienie 30% jego wartości na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi. Dopuszcza się przedłożenie zabezpieczenia zarówno w formie jednego dokumentu, w którym rozgraniczone będą wartości i okresy zabezpieczenia na czas realizacji zadania oraz na okres obowiązywania rękojmi jak również złożenie dwóch odrębnych dokumentów. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz w dokumencie wadialnym, jako Beneficjenta/Zamawiającego należy wpisać : Powiat Mikołowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Mikołowskiego z siedzibą przy: ul. Żwirki i Wigury 4a 43-190 Mikołów działający w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz: Centrum Zdrowia w Mikołowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: z siedzibą przy: ul. Waryńskiego 2 43-190 Mikołów 8.Zgodnie z art. 46 ust 1 ustawy Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art.46 ustawy. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zgodnie z art. 46 ust. 2 ustawy Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.; Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolowski.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach