Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA HALI SZKOLNEJ POZNAŃSKIEGO CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ I PRAKTYCZNEJ W POZNANIU

Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 60-161 Poznań, ul. Jawornicka 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6606600 , fax. 061 6606601
  • Data zamieszczenia: 2012-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Centrum Edukacji Ustawicznej i Praktycznej
    ul. Jawornicka 1 1
    60-161 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6606600, fax. 061 6606601
    REGON: 30007602800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA HALI SZKOLNEJ POZNAŃSKIEGO CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ I PRAKTYCZNEJ W POZNANIU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA HALI SZKOLNEJ POZNAŃSKIEGO CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ I PRAKTYCZNEJ W POZNANIU Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Przedmiot główny: Roboty remontowe i renowacyjne - 45453000-7, przedmiot dodatkowy Roboty rozbiórkowe 45111300-1 Roboty malarskie 45442100-8 Roboty konstrukcyjne 45223200-8 Instalacje zasilania elektrycznego 45315300-1 Roboty izolacyjne 45320000-6 Roboty sanitarne 45232460-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45421000-4 2 Przedmiot zamówienia obejmuje zakres: 1) Roboty rozbiórkowe a) demontaż drzwi drewnianych i stalowych b) demontaż częściowy ścianek działowych c) demontaż konstrukcji kanałów posadzkowych wraz z pokrywami d) demontaż prowizorycznego magazynku e) demontaż istniejących posadzek drewnianych i betonowych f) nacinanie posadzek piłą diamentową g) wykuwanie otworów w ścianach i stropie h) demontaż desek odbojowych i) wywóz i utylizacja gruzu 2) Roboty budowlane a) wykop pod ściankę wysoką gr. 12 cm b) wykonanie ławy fundamentowej żelbetowej c) izolacja pozioma w/w fundamentu d) wykonanie ścianki gr. 12 cm z gazobetonu, zbrojonej wys. 4,8 m e) wykonanie żeber żelbetowych usztywniających w/w ścianki f) nadmurowanie ścianek istniejących gazobetonem do wysokości 2,3 m g) zamurowanie otworów po demontażu drzwi h) przemurowanie pęknięć istniejących ścianek z wykonaniem dylatacji i) wymurowanie nowych ścianek z gazobetonu gr. 12 cm j) wykonanie podłoża i izolacji pod nowe posadzki zgodnie z projektem k) wykonanie posadzek zgodnie z projektem l) usunięcie starej farby emulsyjnej ze zmyciem podłoża m) gruntowanie podłoży surowych i z wymalowaniami olejnymi n) szpachlowanie ścian pod emulsję i lamperie o) malowanie ścian 2x farbą emulsyjną p) malowanie lamperii 2x farbą olejną półpołysk q) dostawa i montaż drzwi PCV zwykłych oraz z odpornością ogniową zgodnie z projektem r) frezowanie powierzchni betonowych korytarzy s) wykonanie warstwy wyrównującej zacieranej na korytarzach t) wykonanie w rejonie umywalek i zlewów fartuchów z płytek glazurowanych u) pomalowanie istniejących drzwi 3) Roboty sanitarne a) montaż instalacji co - tylko instalacja grzejnikowa wraz z zasilaniem b) montaż instalacji wod.-kan. 4) Roboty elektryczne a) zmodernizowanie rozdzielnic R1, R2, R3, R7 b) instalację siły, oświetlenia i gniazd wtykowych c) instalację połączeń wyrównawczych d) instalację ochrony od porażeń 3 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki do niniejszej SIWZ: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych - 2) Przedmiary 3) Projekty Spis dokumentów stanowi znajduje się w pliku pt. Spis zawartości 4 Realizacja przedmiotu zamówienia objętego niniejszą SIWZ jest związana z dostawą sprzętu realizowanego w ramach projektu unijnego: Zakup wyposażenia pracowni odnawialnych źródeł energii w ramach realizacji projektu Poznański Klaster Edukacyjny - wzmocnienie konkurencyjności przedsiębiorstw zaangażowanych w procesie wspomagania kształcenia współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2007-2013, priorytet I, działanie 1.6 Odbiór urządzeń zamawianych w ramach równolegle prowadzonego zamówienia jest możliwy po ich zamontowaniu i uruchomieniu w przebudowanej hali w ramach niniejszego zamówienia. Opóźnienie prac budowlanych w ramach niniejszego zamówienia będzie dla Zamawiającego podstawą dochodzenia odszkodowania za utracone środki na realizację projektu, niezależnie od kar umownych. 5 Na całość wykonanych prac Wykonawca udzieli 36 miesięcy gwarancji i rękojmi, licząc od dnia bezusterkowego protokołu odbioru końcowego. 6 Informacje dodatkowe: Ilekroć SIWZ wskazuje znak towarowy materiału, patent lub pochodzenie, Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny materiał spełniający wymogi techniczne wskazanego oraz posiadający właściwości użytkowe zgodne z wymogami określonymi w Polskich Normach przenoszących normy europejskie lub normach innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 (słownie: dwanaście_tysięcy_00/100) złotych 2. Forma wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancjach z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Miejsce, sposób i termin wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy 96 1050 1520 1000 0023 5031 6374 na przelewie należy umieścić informację KOMPLEKSOWA PRZEBUDOWA I MODERNIZACJA HALI SZKOLNEJ POZNAŃSKIEGO CENTRUM EDUKACJI USTAWICZNEJ I PRAKTYCZNEJ W POZNANIU. 2) wadium w pozostałych akceptowanych formach należy składać w oryginale w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Czerwonak, ul. Źródlana 39, pok. 103, w terminie do dnia składania ofert, tj. 19 czerwca 2012r. do godziny 11:00, 3) do oferty należy dołączyć kserokopię wnoszonego wadium, 4) wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Zwrot wadium 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 6 ppkt 2) SIWZ; 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli było wymagane; 3) Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5. Ponowne wniesienie wadium Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 4) ppkt 1), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6. Zatrzymanie wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Pzp, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach