Przetargi.pl
Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM w Cannes, Francja

Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-12-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań - Urząd Miasta Poznania
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 631257822
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.poznan.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa organizacja stoiska Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM w Cannes, Francja
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja stoiska targowego Miasta Poznania na Międzynarodowych Targach Nieruchomości i Inwestycji MIPIM w Cannes we Francji, odbywających się w dniach 12-15 marca 2024 r., polegająca na:1) Wykonaniu projektu graficznego stoiska targowego Miasta Poznania o powierzchni 58 m2. Zamawiający wymaga przedstawienia jednego projektu stoiska wraz z opisem, który musi uwzględniać:a) kolorystykę nawiązująca do logo Miasta zgodnie z miejskim CI;b) logo Miasta zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ;c) logotypy dziesięciu Partnerów, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWZ;d) podłączenie oraz ustawienie interaktywnego stołu z ekranem dotykowym (szacowany rozmiar: 140x84x86);e) ekrany LED, na ekranach – równolegle – będą wyświetlane filmy promocyjne, prezentacje multimedialne oraz prezentacje w formie pdf. Ekrany powinny być wkomponowane w stoisko oraz mają być podłączone do urządzenia odtwarzającego ww. nagrania. Urządzenie odtwarzające zapewnia Wykonawca;f) miejsce na materiały promocyjne Miasta oraz firm-Partnerów;g) miejsce na wizualizacje maks. 12 Partnerów stoiska- grafiki dostarczy Zamawiający po zawarciu umowy;h) zapewnienie, odpowiedniego dla liczby Partnerów stoiska, miejsca do rozmów, w tym, duży stół lub kombinacja 2-3 stołów kwadratowych o wysokości min. 80 cm lub wyższy, który pomieści co najmniej 10 osób. Ponadto inne miejsca do siedzenia dla prowadzenia rozmów; i) zaplecze kuchenno-magazynowe;j) bar;k) żywe zielone rośliny doniczkowe.Zamawiający wymaga, by Wykonawca w wykonanym projekcie graficznym uwzględnił dostępność stoiska dla osób ze szczególnymi potrzebami, w szczególności dla osób niepełnosprawnych ruchowo.2) Wykonaniu i dostawie zabudowy stoiska targowego Miasta Poznania na podstawie wybranego w niniejszym postępowaniu projektu graficznego.3) Wykonaniu instalacji elektrycznej oraz montażu oświetlenia stoiska.4) Zamówieniu dostępu do energii elektrycznej oraz pokryciu kosztów jej zużycia.5) Ułożeniu pokrycia podłogi (panele) oraz zabezpieczeniu go przed uszkodzeniem i zabrudzeniem do czasu podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego stoiska.6) Zaopatrzeniu stoiska w przyłącza wodno-kanalizacyjne oraz elektryczne.Zaopatrzeniu stoiska w odpowiednią liczbę gniazdek elektrycznych w tym: gniazdko na ekran multimedialny; gniazdko z listwą-przedłużaczem dla 3-5 wtyczek w ladzie informacyjnej zamykanej na klucz; w barze listwa z przedłużaczem na 3-5 gniazdek- poza gniazdkami niezbędnymi do prawidłowej obsługi baru.7) Demontażu stoiska oraz usunięciu ze stoiska wszelkich dostarczonych przez Wykonawcę elementów, niezwłocznie po zakończeniu imprezy targowej (nie później niż następnego dnia po zakończeniu imprezy targowej), przy czym w przypadku niewykonania, nienależytego wykonania lub zwłoki w wykonaniu wskazanych wyżej obowiązków odpowiedzialność ponosi wyłącznie Wykonawca (w szczególności w zakresie ewentualnych roszczeń Organizatora targów lub innych podmiotów).8) Zaprojektowaniu i wyposażeniu zaplecza cateringowo-magazynowego i baru zgodnie z treścią załącznika nr 2 do umowy.9) Zapewnienie obsługi technicznej w czasie eksploatacji stoiska;10) Transporcie materiałów promocyjnych Zamawiającego z Poznania do miejsca,gdzie odbywają się targi MIPIM oraz transporcie pozostałych po targach materiałów do Poznania.11) Zapewnieniu wejściówek osobom reprezentującym Wykonawcę na targach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79950000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że Wykonawca samodzielnie lub jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub inny podmiot, na którego zdolnościach technicznych lub zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się), w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie minimum trzy stoiska targowe na targach za granicą RP (rozumiane jako kompleksowa zabudowa stoiska łącznie z obsługą techniczną), w tym co najmniej jedno na targach branży nieruchomościowej, o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto każde.UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, przedmiotową usługę realizować będą ci Wykonawcy, którzy posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotowego zamówienia– wskazać odpowiednio w Załączniku nr 4 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-01-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach