Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa techniczna Centralnego Wydarzenia z okazji Światowych Dni Młodzieży w dn.23 lipca 2016 r.

Katowice Miasto Ogrodów-Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek ogłasza przetarg

  • Adres: 40-032 Katowice, Plac Sejmu Śląskiego 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 609 03 00
  • Data zamieszczenia: 2016-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Katowice Miasto Ogrodów-Instytucja Kultury im. Krystyny Bochenek
    Plac Sejmu Śląskiego 2 2
    40-032 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 609 03 00
    REGON: 36363440400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto-ogrodow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa techniczna Centralnego Wydarzenia z okazji Światowych Dni Młodzieży w dn.23 lipca 2016 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa obsługa techniczna Centralnego Wydarzenia z okazji Światowych Dni Młodzieży w dn.23 lipca 2016 r. Wydarzenie objęte postępowaniem przetargowym odbędzie się w dniu 23 lipca 2016 r. na terenie miasta Katowice -Muchowiec(lotnisko) Program wydarzenia: ŚWIATOWE DNI MŁODZIEŻY KATOWICE-MUCHOWIEC CENTRALNE WYDARZENIE 23 lipca - sobota -15:00 - 22:30 Katowice - Lotnisko Muchowiec -12:00 - 15:00 Posiłek -15:00 Rozpoczęcie, Koronka do Bożego Miłosierdzia, koncert - prezentacja kilku wspólnot międzynarodowych -16:15 Góra Karmel - Eliasz prorok jak ogień - widowisko -17:30 Msza św. -19:00 Posiłek -20:30 Koncert zespołów(zgodnie z riderami) -22:30 Zakończenie i wyjazd do parafii -23:00-00:00 Powrót do miejsca zakwaterowania Wymienione wyżej godziny wydarzeń mogą ulec zmianie. Estrada i konstrukcje - Jednolita, zadaszona estrada o wymiarze o 40 x 15 m składająca się z głównej części o wymiarze 20 x 15 m na której występować będą artyści oraz z dwóch dodatkowych powierzchni o wymiarze 10 x 15 m na każdym jej boku z przeznaczeniem na sprzęt backline występujących artystów. Wysokość okna scenicznego minimum 8 m. - wieże nagłośnieniowe zbudowane w oparciu o system Layher - 6szt - reżyserka frontowa wielopoziomowa (trzy poziomy) o powierzchni każdego poziomu min 5 x 2m zbudowana w odległości 50 m od frontu estrady - Zarówno scenę jak i wieże nagłośnieniowe oraz reżyserkę frontową należy zabezpieczyć przy użyciu balastów zgodnie z obowiązującymi normami bezpieczeństwa. - Należy zapewnić łącznie podesty ruchome na kołach w następującej konfiguracji: 4 szt. podest 3x2, 4 szt. podest 2 x 2, 1 szt. podest 6x 4 m, 4 szt. Podest 2 x 1m Ustala się wejście do budowy sceny- godz.5.00 w dniu 18 lipca 2016 r. Demontaż-do dnia 25.07.2016 do godz.24.00 Nagłośnienie ogólne: 3.Poszczególne systemy dźwiękowe użyte do nagłośnienia powinny być jednolite sprzętowo. 4.Systemy powinny być rozmieszczone z wykorzystaniem przewidzianych dla nich wież nagłośnieniowych. 5.Średni szerokopasmowy poziom dźwięku bezpośrednio generowany przez system elektroakustyczny powinien być większy od 102 dB (A) z odchyleniem + -2dB dla całego audytorium 6.Planowana ilość uczestników - 60000 osób 7.Akceptowane systemy nagłośnieniowe : L-Acoustics K1-K2, Adamson Energy-Y18, JBL VTX, Meyer Sound Leo 8.Główne grona systemu powinny składać się z minimum 16 modułów na stronę włączając w to podwieszone systemy niskotonowe natomiast tzw. linie opóźniające mogą składać się z min. 8 modułów w każdym gronie, (ilość kolumn dobrana odpowiednio do miejsca zdarzenia - proszę załączyć projekt (SPL) w dedykowanym do nagłośnienia programie) 9.Konsolety frontowa oraz monitorowa powinny mieć możliwość podłączenia min 96 fizycznych kanałów oraz w przypadku konsolety monitorowej powinna posiadać min 24 fizyczne wysyłki. Zarówno konsoleta frontowa jak i monitorowa powinna mieć backup. 10. Spliter 96ch powinien mieć możliwość podebrania sygnału na zewnątrz 11. Monitory sceniczne w ilości min 12 szt. wedge (tylko systemy biamp), 2 x sidefill, 2 x drumfill powinny być również jednolite - Ekipa techniczna odpowiedzialna za nagłośnienie tj. realizator frontowy, realizator monitorowy oraz technicy sceny muszą porozumiewać się w stopniu komunikatywnym w języku angielskim Oświetlenie ogólne: - Do realizacji oświetlenia konieczne jest zapewnienie minimum następującego sprzętu oświetleniowego: a) głowy ruchome typu Spot min 700 W lub LED- 24 szt b) głowy ruchome typu Wash min 700 W lub LED - 30 szt c) głowy ruchome typu Beam min 300 W - 14 szt. d) reflektory typu PC lub fresnel lub reflektor profilowy - 20 szt. e) blindery 4 x 650 W - 8 szt. f) maszyna do dymu - 2 szt. g) wentylator do dymu - 2 szt. i) regulatory mocy 14ch x 2300W j) sterownik GrandMa 2 fullsize/light k) reflektor prowadzący Robert Juliat min 1200W - 2 szt - Należy zapewnić doświadczonego realizatora oświetlenia znającego sterownik GrandMa 2, który będzie mógł zrealizować oświetlenie w trakcie koncertów zespołów nie posiadających własnego realizatora -Należy zapewnić dwóch doświadczonych operatorów reflektorów prowadzących potrafiących w stopniu komunikatywnym porozumiewać się w języku angielskim - Należy zapewnić łączność pomiędzy stanowiskiem realizatora oświetlenia a stanowiskami operatorów reflektorów prowadzących -Wszystkie wykorzystywane urządzenia muszą być znanych marek (Martin, Robe, ClayPaky, Ayrton). Nie dopuszcza się wykorzystania urządzeń nie uznawanych na świecie jako urządzenia profesjonalne -Wszystkie urządzenia muszą być zamontowane na konstrukcjach posiadających ważne atesty z wykorzystaniem oryginalnych dedykowanych do nich haków i zawiesi oraz zabezpieczone linkami stalowymi - Dodatkowo należy zabezpieczyć oświetlenie terenu imprezy z 6 wież nagłośnieniowych Multimedia Należy zapewnić następujące elementy: - ekran diodowy o powierzchni 50m2 i pixelu 10mm umieszczony w świetle estrady - dwa ekrany diodowe o powierzchni 24m2 każdy i pixelu 10mm umieszczone po bokach estrady - realizator wizji wraz z mikserem wizji - okablowanie sygnałowe oparte o światłowody - kamera wraz z operatorem - 3 szt. Garderoby - Należy zapewnić 30 garderób z podstawowym wyposażeniem dla występujących artystów o minimalnym wymiarze 6 x 3 m -Garderoby muszą posiadać stabilną podłogę. -Należy zapewnić oświetlenie garderób -W garderobach musi znajdować się dostęp do energii elektrycznej - minimum 2 gniazdka 230 V 16 A Garderoby muszą być zamykane a dostęp do nich kontrolowany Zasilanie W celu realizacji technicznej wydarzenia należy zapewnić zasilanie z 2 agregatów prądotwórczych o mocy 400 kW w odległości nie większej niż 40 m od miejsca ustawienia estrady.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799521003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.miasto-ogrodow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach