Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Jemielnica i jej jednostek organizacyjnych

Gmina Jemielnica ogłasza przetarg

  • Adres: 47-133 Jemielnica, Strzelecka 67
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jemielnica
    Strzelecka 67
    47-133 Jemielnica, woj. opolskie
    REGON: 531413231
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jemielnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Jemielnica i jej jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest wykonywanie bankowej obsługi budżetu Gminy Jemielnica i jej jednostek organizacyjnych w okresie od dnia 01.08.2023 r. do dnia 31.07.2027 r.1.1. Otwarcie, prowadzenie i zmykanie rachunków bankowych w zależności od potrzeb Zamawiającego:a) rachunku budżetu Gminy Jemielnicab) rachunków bankowych jednostki Urzędu Gminy Jemielnica,c) rachunków bankowych nw. jednostek organizacyjnych Gminy Jemielnica:o Publiczny Żłobek w Jemielnicyo Publiczna Szkoła Podstawowa w Jemielnicy.o Publiczna Szkoła Podstawowa w Piotrówce.o Publiczne Przedszkole w Jemielnicy.o Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Jemielnicy.o Gminna Biblioteka Publiczna w Jemielnicy.1.2. Możliwość złożenia dyspozycji stałego otwierania lokat typu „overnight”.1.3. Nieodpłatne zakładanie dodatkowych rachunków dla wskazanych przez Zamawiającego operacji bankowych.1.4. Nieodpłatne potwierdzanie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych.1.5. Sporządzanie potwierdzenia sald oraz wnioskowanych przez Zamawiającego zaświadczeń.1.6. Realizacja transakcji poprzez system bankowości elektronicznej w ramach którego posiadacz rachunku będzie miał zapewnione:a) aktywizację i całodobowe korzystanie z systemu bankowości elektronicznej bez opłat,b) autoryzację transakcji przez uprawnione osoby,c) generowanie wyciągów bankowych wraz z załącznikami, drukowanie potwierdzeń przelewów,d) możliwość konfigurowania uprawnień do rachunków i konkretnych operacji dla poszczególnych użytkowników,e) informowanie bieżące o wszystkich istotnych sprawach związanych z systemem (np. awarie, aktualizacje, przelewy odrzucone przez Bank),f) bezpłatne przeszkolenie pracowników w zakresie obsługi systemu,g) w sytuacji, gdy nie będzie możliwe dokonanie przelewu elektronicznie, możliwość złożenia przelewów w formie dyspozycji pisemnej bez ponoszenia z tego tytułu dodatkowych opłat, niezależnie od ilości przelewów,h) umożliwienie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi wglądu do sald rachunków bankowych jednostek organizacyjnych Gminy wymienionych w pkt. 3.1.i) przekazywanie w formie pisemnej na wniosek Zamawiającego informacji dotyczących godziny wpływu środków na rachunek bankowy.1.7. Terminową realizację poleceń przelewów wewnętrznych we wszystkie dni robocze.1.8. Realizację poleceń przelewów do innych banków w systemie ELIXIR lub SORBET.1.9. Przyjmowanie wpłat i dokonywanie wypłat gotówkowych – wydawanie blankietów czeków gotówkowych.1.10. Wypłata gotówkowa w placówce banku świadczeń pieniężnych dla świadczeniobiorców na podstawie przedłożonych list wypłat przygotowanych przez GOPS w Jemielnicy.1.11. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia oddziału/placówki lub filii na terenie gminy Jemielnica, a w przypadku ich braku zobowiązany jest do utworzenia oddziału/placówki lub filii na terenie gminy w ciągu 30 dni od rozstrzygnięcia przetargu. 1.12. Cotygodniowego odbioru gotówki w każdy piątek z kasy znajdującej się w siedzibie Zamawiającego, w godzinach od 13.00 do 14.00 lub w innym wspólnie uzgodnionym dniu.1.13. Postawienie (udostępnienie) Zamawiającemu środków do dyspozycji w dniu, w którym wpłynęły na rachunek.1.14. Możliwość udzielenia w miarę potrzeb, w rachunku bieżącym Gminy odnawialnego kredytu krótkoterminowego bez kosztów, prowizji i opłat jednorazowych do wysokości określonej w każdym roku przez Radę Gminy Jemielnica w uchwale budżetowej (w Budżecie Gminy na rok 2023 r. jest to kwota 500 000 zł.). Zamawiający przeznaczy kredyt na pokrycie przejściowego deficytu w trakcie roku budżetowego, a jego spłata następować będzie codziennie z dochodów wpływających na ten rachunek. Jedynym kosztem kredytu będą odsetki od faktycznie wykorzystanej jego kwoty – oprocentowane wg stawki WIBOR 1M powiększone o marżę Wykonawcy NIE WYŻSZĄ NIŻ 1%.Oprocentowanie kredytu ustalone będzie na podstawie stawki WIBOR 1M wyliczonej jako średnia arytmetyczna z notowań miesiąca poprzedzającego miesiąc za który naliczone są odsetki skorygowane o marżę Banku. Spłata nastąpi do 31 grudnia danego roku budżetowego.1.15. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach.1.16. System elektronicznej obsługi rachunków bankowych musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego. Bezpłatna obsługa systemu bankowości elektronicznej (serwis, oprogramowanie, itp.).1.17. Wykonawca zobowiązuje się do codziennego automatycznego przeksięgowania salda wskazanych rachunków pomocniczych na rachunek bieżący Gminy.1.18. Usługę wyzerowania wskazanych rachunków na dzień 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek Gminy.1.19. Bank nie będzie pobierał innych prowizji i opłat z tytułu przedmiotu zamówienia poza wymienionymi w formularzu ofertowym.1.20. Oferta nie obejmuje realizacji przelewów zagranicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że posiada zezwolenie Komisji Nadzoru Finansowego uprawniające do prowadzenia działalności w zakresie przedmiotu zamówienia, o której mowa w art. 36 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2022 r. poz.2324 z późn, zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 Prawo bankowe – inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.3) uprawnień sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Zamawiający uzna, iż warunek ten został spełniony w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje należycie co najmniej jedną usługę polegającą na prowadzeniu obsługi bankowej budżetu jednostki samorządu terytorialnego lub jednostki administracji publicznej, trwającej nieprzerwanie przez okres minimum 1 roku,wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach