Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych

Zarząd Powiatu w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. Józefa Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 37 800 , fax. 18 33 37 880
  • Data zamieszczenia: 2015-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Limanowej
    ul. Józefa Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 37 800, fax. 18 33 37 880
    REGON: 49189332200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Limanowskiego, w tym następujących jednostek organizacyjnych: 1) Starostwo Powiatowe w Limanowej 2) Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego 3) Powiatowy Zarząd Dróg w Limanowej 4) Dom Pomocy Społecznej w Limanowej 5) Dom Pomocy Społecznej w Mszanie Dolnej 6) Dom Pomocy Spolecznej w Szczyrzycu 7) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Limanowej 8) Dom Wczasów Dziecięcych w Porębie Wielkiej 9) Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej 10) Powiatowy Urząd Pracy w Limanowej 11) Zespół Placówek Oświatowych w Limanowej 12) Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Dobrej 13) I Liceum Ogólnokształcące w Limanowej 14) Zespół Szkół im. KEN w Tymbarku 15) Zespół Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Limanowej 16) Zespół Szkół Techniczno - Informatycznych w Mszanie Dolnej 17) Zespół Szkół nr 1 w Mszanie Dolnej 18) Zespół Szkół nr 1 w Limanowej 19) Zespół Szkół Ponadgimanazjalnych w Mszanie Dolnej 20) Zespół Szkół w Szczyrzycu Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących, rachunków pomocniczych i subkont dla Powiatu Limanowskiego i jego jednostek organizacyjnych oraz rachunków funduszy celowych (w tym rachunków Państwowego Funduszu Rehabilitacji osób Niepełnosprawnych i Funduszu Pracy wg odrębnej umowy zawartej przez kierownika jednostki organizacyjnej Powiatu wg właściwości merytorycznej odpowiedzialności), depozytowych oraz innych rachunków wynikających z przepisu prawa, w tym rachunków związanych z realizacją zadań finansowanych ze środków pochodzących z budżetu UE i ze źródeł zagranicznych nie podlegających zwrotowi w walutach PLN lub walutach wymienialnych, istniejących w dniu udzielenia zamówienia oraz utworzonych w okresie trwania umowy, 2) otwarcie i prowadzenie rachunków depozytowych w walutach wymienialnych, istniejących w dniu udzielenia zamówienia oraz utworzonych w okresie trwania umowy. 3) realizację poleceń przelewu, 4) przyjmowanie wpłat gotówkowych, 5) dokonywanie wypłat gotówkowych, w tym na rzecz osób trzecich - wypłat z PFRON-u z tyt. Refundacji poniesionych kosztów sprzętów ortopedycznych i materiałów higienicznych (dot. PCPR), 6) codzienne sporządzanie wyciągów bankowych z rachunków za każdy dzień roboczy i dostarczanie ich Posiadaczowi rachunku, 7) dostarczanie obsługiwanym jednostkom druków obowiązujących w Banku oraz dostarczanie blankietów czekowych, 8) zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej poprzez odpowiedni program, w ramach którego umożliwiona będzie: realizacja przelewów, sprawdzanie stanu rachunków, uzyskiwanie informacji i historii o wszystkich operacjach wykonywanych w dniu bieżącym i w dniach poprzednich na rachunkach bankowych, w tym: instalacja systemu, obsługa systemu, bezpłatne przeszkolenie pracowników, serwis systemu bankowości elektronicznej, bezpłatnego świadczenia usług konsultacyjno - doradczych w sprawach związanych z obsługą bankową, 9) zapewnienie, że system obsługi elektronicznej o którym mowa w pkt 8, zostanie zainstalowany: a) na maksymalnie ośmiu stanowiskach komputerowych w siedzibie Starostwa Powiatowego w Limanowej, b) na jednym stanowisku komputerowym w każdej jednostce organizacyjnej wymienionej w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, z tym że w PCPR i PUP dwa stanowiska, 10) lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokaty terminowe, a) na rachunkach lokat krótkoterminowych, b) na lokaty over night lub weekendowe na kwotę sald rachunków zamawiającego, w przypadku gdy oprocentowanie lokaty będzie korzystniejsze od oprocentowania rachunku, c) lokowanie środków na innych lokatach krótkoterminowych (z wyjątkiem over night i weekendowej) i długoterminowych dostępnych w ofercie banku, na warunkach każdorazowo ustalanych w wyniku indywidualnych negocjacji, 11) wydawanie opinii i zaświadczeń o prowadzonych rachunkach bankowych na potrzeby Posiadacza rachunku, 12) możliwość wglądu w rachunki bankowe jednostek organizacyjnych Powiatu przez Starostę i Skarbnika Powiatu oraz innych osób upoważnionych przez Starostę, 13) zapewnienie konwoju bankowego do dostarczania gotówki średnio dwa razy w miesiącu dla jednostek organizacyjnych Powiatu w miejscowościach, w których brak jest siedziby, oddziału, filii, Punktu Obsługi Klienta Banku, 14) prowadzenie punktu bankowego w siedzibie Zamawiającego, który Wykonawca uruchomi nie później niż do 3 dni od dnia przejęcia obsługi bankowej i prowadził będzie do upływu terminu obowiązywania umowy; punkt winien być czynny w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Limanowej, tj. w godz. Od 7.30 do 15.30. Zamawiający zastrzega, że w punkcie tym niedopuszczalne jest prowadzenie działalności innej niż bankowa, np. ubezpieczeniowej, 15) zapewnienie możliwości obsługi w punkcie bankowym o którym mowa w pkt.14 urządzeń (obsługujących maksymalnie 3 numery kont bankowych) do transakcji bezgotówkowych ( za pomocą kart kredytowych, zbliżeniowych lub za pomocą telefonu komórkowego). 16) usługę wpłat za pośrednictwem wrzutni w formie zamkniętej, Wykonawca umożliwi dokonywanie wpłat zamkniętych w formie wrzutów nocnych w tym celu udostępniając portfele i klucz do drzwiczek wrzutowych wrzutni, których zużycie będzie na bieżąco kontrolował i w przypadku stwierdzenia ich zużycia udostępni nowe, a także zapozna Zamawiającego ze sposobem korzystania z wrzutni, 17) wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunków wynikających z przepisów prawa bankowego. W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych Zamawiającego lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją posiadacza rachunku. Wykonawca zapewni kompleksową obsługę rachunku przez wytypowanego pracownika banku, jak również zapewni jego zastępcę Wykonawca zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w ofercie, ze wszystkimi jednostkami Powiatu oraz umowę generalną z Zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 13 000.00 PLN (słownie: trzynaście tysięcy 00/100 PLN). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Limanowej 57 8804 0000 0000 0012 2353 0013; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium w pozostałych akceptowanych formach (oryginał) należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - pokój 233, Biuro Zamówień Publicznych, II piętro, budynek B. Wadium musi być w posiadaniu Zamawiającego najpóźniej z chwilą upływu terminu składania ofert. Kserokopię dowodu wpłaty/wniesienia wadium można dołączyć do oferty. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.). 9.8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907, z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Oprocentowanie na wszystkich rachunkach
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.propublico.pl/ZamawiajacySzczegoly.aspx?id=178
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach