Przetargi.pl
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szemud oraz jednostek budżetowych, a także samorządowych instytucji kultury oraz spółki komunalnej

Gmina Szemud ogłasza przetarg

  • Adres: 84217 Szemud, ul. Kartuska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 764 428 , fax. 586 764 428
  • Data zamieszczenia: 2017-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
    ul. Kartuska 13
    84217 Szemud, woj. pomorskie
    tel. 586 764 428, fax. 586 764 428
    REGON: 19167542200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szemud.pl/zamowienia-publiczne-i-inwestycje/zamowienia-publiczne/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szemud oraz jednostek budżetowych, a także samorządowych instytucji kultury oraz spółki komunalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Szemud oraz jednostek budżetowych, a także samorządowych instytucji kultury oraz spółki komunalnej w okresie od 1 stycznia 2018 r. do 31.12.2021 r. obejmującej Gminę Szemud oraz niżej wymienione jednostki: 1) Urząd Gminy w Szemudzie, 2) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie, 3) Zespół Szkolno - Przedszkolny w Szemudzie, 4) Zespół Szkolno – Przedszkolny w Koleczkowie, 5) Szkoła Podstawowa w Częstkowie, 6) Szkoła Podstawowa w Jeleńskiej Hucie, 7) Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie, 8) Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Łebnie, 9) Szkoła Podstawowa w Bojanie 10) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Bohaterów Westerplatte w Kielnie 11) Gminne Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Szemudzie (instytucja kultury), 12) Biblioteka Publiczna Gminy Szemud z siedzibą w Szemudzie (instytucja kultury), 13) Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne „Szemud” Sp. z .o.o. w Szemudzie. Liczba jednostek może ulec zmianie w następstwie zmian organizacyjnych w trakcie trwania umowy. W przypadku powołania nowych jednostek bądź wyodrębnienia nowych rachunków bankowych tych jednostek, ich obsługa bankowa będzie prowadzona na warunkach zgodnych z SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości prowadzonych w poszczególnych jednostkach rachunkach bankowych, bez konieczności zmiany umowy na obsługę bankową Gminy Szemud. Zamawiający oczekuje złożenia oferty w pełni spełniającej wymagania określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.2. Katalog czynności składających się na kompleksową obsługę budżetu Gminy Szemud i jednostek organizacyjnych Gminy Szemud, w tym: 2.2.1. Miesięczna obsługa bankowa obejmująca: 1) otwarcie, prowadzenie i likwidacja rachunków bieżących dla jednostek wymienionych w punkcie 2; 2) otwarcie, prowadzenie i likwidacja rachunków pomocniczych (m.in. sum depozytowych – 1 rachunek, Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych dla 11 jednostek, wyodrębnionych rachunków dla potrzeb obsługi pozyskiwanych środków zewnętrznych – ok. 20 rachunków, rachunek dochodów oświatowych – 2 jednostki (maksymalnie 8); Pracowniczej Kasy Zapomogowo – Pożyczkowej przy Urzędzie Gminy w Szemudzie – 1 rachunek). Liczba otwieranych i prowadzonych rachunków może ulegać zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego; Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zastrzega sobie prawo do: - otwarcia innych rachunków bankowych, w tym rachunków prowadzonych w walutach obcych, - likwidacji rachunków bankowych na pisemny wniosek, - potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych, 3) wykonywanie operacji gotówkowych: a) przyjmowanie wpłat gotówkowych w kasach banku: - przyjmowanie wpłat gotówkowych dokonywanych przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków; - przyjmowanie wpłat gotówkowych od osób trzecich na rachunki jednostek wymienionych w punkcie 2 i w tym zakresie nieobciążania wpłacających (podatników, płatników, pozostałych wpłacających) prowizjami od wpłat podatków, opłat, należności za wodę i ścieki oraz innych należności na rzecz jednostek; b) dokonywanie wypłat gotówkowych w kasach Banku: - przez osoby upoważnione, działające w imieniu posiadaczy rachunków za pomocą czeków oraz za pomocą zlecenia wypłaty gotówkowej, - na rzecz osób fizycznych, wskazanych przez posiadacza rachunku w zleceniach wypłaty gotówkowej; Usługą tą mogą być objęte w szczególności wypłaty zasiłków i świadczeń społecznych, świadczeń rodzinnych oraz inne wypłaty na zlecenie Zamawiającego. Wykonawca zapewni obsługę pracowników Zamawiającego (oraz pozostałych jednostek objętych zamówieniem) poza kolejnością podczas dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w imieniu Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy oraz podczas załatwiania innych spraw związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) wykonywanie operacji bezgotówkowych – realizowanie przelewów wewnętrznych i do innych banków w wersji elektronicznej i papierowej: - realizowanie w czasie rzeczywistym przelewów dokonywanych przy pomocy systemu bankowości elektronicznej, - realizowanie zbiorczych dyspozycji płatniczych (przelewów) przygotowanych na elektronicznym nośniku informacji w celu złożenia ich w Oddziale Banku, - realizowanie przelewów złożonych w formie papierowej w dniu ich złożenia lub w dniu wskazanym na dyspozycji jako data realizacji. W przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej, bank umożliwi realizację przelewów w formie papierowej. 5) zapewnienie systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych jednostek objętych postępowaniem przetargowym, w tym: Zapewnienie szyfrowanego dostępu do strony systemu bankowości internetowej, spełniające wymogi bezpieczeństwa, w okresie realizacji zamówienia w: a) Urzędzie Gminy w Szemudzie dla potrzeb obsługi rachunków Gminy Szemud i Urzędu Gminy w Szemudzie oraz jednostek oświatowych obsługiwanych w ramach Centrum Usług Wspólnych, b) Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej, c) Bibliotece Publicznej Gminy Szemud, d) Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji, e) Gminnym Przedsiębiorstwie Komunalnym Szemud Sp. z o.o., zwane w dalszej części SIWZ „jednostkami” bazującego na przeglądarce internetowej, która umożliwi w szczególności: 5.1. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na obsługiwanych rachunkach, 5.2. przeszukanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach wg nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji: a) export/import danych do innych systemów (np. do systemu finansowo – księgowego), składanie poleceń przelewu ze wszystkich dostępnych rachunków, b) czas otrzymywania wyciągów z załącznikami najpóźniej do godz. 10.00 następnego dnia roboczego, przy czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość drukowania wyciągów bezpośrednio przez użytkownika ze stacji roboczej; c) uznawanie i obciążanie rachunków w dniu operacji, d) monitorowanie operacji i sporządzanie z wybranego okresu obsługi wyciągów dla wszystkich operacji, 5.3. składanie poleceń przelewu z datą przyszłą, 5.4. import przelewów przygotowanych w systemie finansowo – księgowym wszystkich jednostek organizacyjnych do systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych, 5.5. umożliwienie pracy wielu użytkownikom w wersji jednostanowiskowej jak i sieciowej z przyznaniem uprawnień użytkownika na podstawie nazwy użytkownika i hasła, 5.6. generowanie i przechowywanie wyciągów bankowych jako zestawienia operacji na poszczególnych rachunkach bankowych w formie pliku elektronicznego, które nie wymagają podpisu ani stempla najpóźniej do godziny 10:00 następnego dnia roboczego; 5.7. przeszkolenie i doradztwo w zakresie obsługi systemu elektronicznej bankowości wyznaczonych pracowników jednostek w okresie realizacji zamówienia (bez dodatkowych opłat); 5.8. instalacja, serwis i konserwacja systemu w okresie realizacji zamówienia (bez dodatkowych opłat); W przypadku awarii systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych – nastąpi realizacja przelewów w formie papierowej (bez dodatkowych opłat); zaś usunięcie awarii nastąpi w ciągu 24 godzin; Bank zobowiązany jest do wdrożenia systemu elektronicznej obsługi rachunków bankowych (w jednostkach, które zadecydowały o korzystaniu z tego systemu) niezwłocznie od daty podpisania umowy na realizację zamówienia. Na dzień podpisania umowy Zamawiający przewiduje sześć instalacji (dwie w siedzibie Urzędu Gminy w Szemudzie oraz po jednej: w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Szemudzie, Bibliotece Publicznej Gminy Szemud z siedzibą w Szemudzie, Gminnym Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Szemudzie oraz w Gminnym Przedsiębiorstwie Komunalnym Szemud z siedzibą w Szemudzie) z możliwością korzystania wielostanowiskowego w ramach każdej z nich. Zamawiający zastrzega sobie też możliwość wdrożenia systemu w pozostałych jednostkach organizacyjnych w późniejszym terminie, w przypadku zmiany w trakcie obowiązywania umowy organizacji obsługi finansowej szkół. Bank zapewni bieżące doradztwo i pomoc z zakresu obsługi systemu oraz stałe świadczenie usług serwisowych. Bank zobowiązany jest zapewnić także szkolenie pracowników Zamawiającego i pracowników jednostek organizacyjnych z zakresu obsługi Systemu. Szkolenia pracowników jednostek muszą odbywać się w ich siedzibach. Po zakończeniu realizacji umowy Bank zobowiązany będzie przekazać jednostkom bazę danych z archiwum operacji na rachunkach oraz słowniki z danymi wprowadzonymi przez jednostki (w tym min. rachunki kontrahentów i dane adresowe), w formie uzgodnionym z Zamawiającym. 6) sporządzanie i przekazywanie wyciągów bankowych, przedstawiających obroty za okres jednodniowy na poszczególnych rachunkach bankowych. Bank zobowiązany jest przekazać wyciągi bankowe w formie elektronicznej na wskazane przez Zamawiającego adresy e-mail w każdym kolejnym dniu roboczym, w którym były dokonane operacje na rachunkach oraz udostępnić w formie elektronicznej dokumenty źródłowe, będące podstawą zapisu w wyciągach bankowych. a) wyciąg bankowy musi zawierać pełną nazwę rachunku, numer rachunku, walutę rachunku, pełną nazwę posiadacza rachunku; b) wyciąg bankowy musi zawierać informacje o wszystkich operacjach pieniężnych uznających i obciążających rachunek z dyspozycji właściciela pieniężnych uznających i obciążających rachunek z dyspozycji właściciela konta lub dyspozycji różnych kontrahentów, księgowania odsetek i prowizji, a także informację o saldzie początkowym i końcowym rachunku, c) wyciąg bankowy musi zapewniać możliwość identyfikacji źródeł przychodów, poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytuł płatności (wszystkie informacje jakie zostały umieszczone przez kontrahentów w opisie płatności), daty obciążenia rachunku kontrahenta bądź też daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłaty, kwoty wpłaty lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy jednostką a Bankiem. Zakres informacji nie będzie wykraczał poza dostępny w systemie rozliczeń międzybankowych, d) przekazane przez Bank wyciągi bankowe muszą zawierać informacje tożsame z danymi umieszczonymi w systemie bankowości elektronicznej. 7) prowadzenie przez Bank, na rzecz obsługi jednostek obsługi płatności masowych (wpłaconych w pieniądzu i przelewem), kierowanych na rachunek rozliczeniowy klienta, poprzez tzw. rachunki wirtualne, stanowiące identyfikatory płatności. Usługa ta polega na przyjmowaniu, przetwarzaniu, identyfikacji oraz konsolidacji płatności masowych (codziennie), wpływających na rachunki wirtualne i księgowaniu ich na rachunku rozliczeniowym jednostki, zbiorczymi kwotami przyjętych wpłat oraz przekazywaniu jednostce raportu (pliku analitycznego), zawierającego szczegółowe dane, dotyczące przyjętych wpłat, wpłaty na rachunki wirtualne są rejestrowane w systemie transakcyjnym banku i księgowane w godzinach sesji przychodzących. Środki wpływające na rachunki wirtualne, do momentu przekazania ich na rachunek jednostki nie są oprocentowane. Na dzień podpisania umowy Zamawiający przewiduje cztery rachunki pomocnicze z przypisaną maską płatności masowych, w tym trzy w Urzędzie Gminy w Szemudzie oraz jeden w Gminnym Przedsiębiorstwie Komunalnym Szemud Sp. z o.o. Zamawiający zastrzega sobie zwiększenie ilości rachunków pomocniczych w razie potrzeby. 8) pośrednictwo Banku, jeśli jest wymagane, w przypadku dochodzenia roszczeń z gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych i innych zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 9) Wykonywanie innych czynności bankowych, których potrzeba wynika ze specyfiki przedmiotu zamówienia, niezbędne do kompleksowej realizacji świadczenia w kształcie wynikającym ze stosunku zobowiązaniowego, 10) W razie potrzeb wydanie i możliwość korzystania z karty płatniczej i/lub kredytowej bez ponoszenia dodatkowych opłat 11) Zerowanie rachunków bieżących, zgodnie z dyspozycjami (jednostka określi konta, dla których ta usługa winna być dokonana), polegające na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na wyżej wymienionych rachunkach na rachunek bieżący budżetu Gminy 12) przechowywanie depozytów, 13) wydawanie książeczek czekowych, 14) zapewnienie dostępu do informacji telefonicznej o saldzie lub operacjach dnia na rachunku, 15) wydawanie zaświadczeń, potwierdzeń i opinii bankowych, 16) zapewnienie doradcy bankowego oraz doradcy technicznego dedykowanego do współpracy z Zamawiającym: a) Bank zobowiązany jest wyznaczyć osobę lub grupę osób, które będą współpracować z jednostkami w zakresie bankowej obsługi, bieżących kontaktów operacyjnych, realizacji zastrzeżeń jednostki, usuwania niezgodności itp., b) kontakt z doradcą bankowym będzie odbywał się w sposób osobisty, telefonicznie i mailowo, c) Bank zobowiązany jest również wyznaczyć doradcę technicznego odpowiedzialnego za współpracę w obszarze technicznym w zakresie systemu bankowości elektronicznej. W ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, Bank zobowiązany jest zapewnić także: a) możliwość otwarcia, na wniosek Zamawiającego, nieoprocentowanego rachunku bankowego i jednocześnie zwolnionego z opłaty miesięcznej za jego prowadzenie, b) możliwość dysponowania środkami pieniężnymi w dniu ich wpływu na rachunek bankowy, c) realizację przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie, w przypadku łączenia, przekształcenia lub powoływania nowych jednostek organizacyjnych Zamawiającego. 2.2.2. Kredyt w rachunku podstawowym budżetu Gminy Szemud 1) udostępnianie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy a) Bank zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Gminy Szemud, b) Kredyt krótkoterminowy będzie miał charakter odnawialny w każdym roku i będzie wynikał z Uchwały Rady Gminy Szemud (uchwały budżetowej); każdorazowo uruchamiany będzie na podstawie wniosku o udzielenie kredytu krótkoterminowego po przekazaniu do Banku stosownej uchwały oraz podpisaniu umowy o kredyt krótkoterminowy, c) w pierwszym roku obowiązywania umowy (2018) Bank zobowiązany jest udzielić kredytu krótkoterminowego do wysokości 1.000.000 zł (słownie: jeden milion złotych 00/100); w kolejnych latach wysokość kredytu wynikać będzie z określonego przez Radę Gminy Szemud w uchwale budżetowej, upoważnienia do zaciągania kredytów na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu, d) przeznaczeniem kredytu krótkoterminowego będzie pokrycie występującego w trakcie roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Szemud. Oznacza to, że będzie on spłacony najpóźniej ostatniego dnia roboczego danego roku, a w ostatnim roku obowiązywania umowy – ostatniego dnia obowiązywania umowy, e) pułap kredytu krótkoterminowego będzie w dyspozycji Zamawiającego przez cały okres obowiązywania umowy; faktycznie kredyt będzie uruchamiany w dowolnej wysokości bez wcześniejszej konieczności zawiadamiania o zamiarze jego uruchomienia, f) koszty kredytu stanowią: ­ zmienne oprocentowanie kredytu, które wyrażone będzie jako: suma średniej stawki WIBOR 1M z miesiąca poprzedzającego okres obrachunkowy i stałej w trakcie trwania umowy marży banku; g) średnie prognozowane zadłużeniu w ramach kredytu w rachunku bieżącym założono na poziomie 300.000 zł w okresie 90 dni w każdym roku obowiązywania, h) Bank będzie naliczał odsetki za okres od dnia powstania zadłużenia z tytułu udzielonego kredytu do dnia poprzedzającego jego spłatę włącznie. i) w okresie kredytowania odsetki będą naliczane za miesięczne okresy obrachunkowe. Za niepełne okresy obrachunkowe odsetki będą naliczane za okres faktycznego korzystania przez Zamawiającego z kredytu. j) odsetki będą naliczane od faktycznego salda zadłużenia a miesięczny okres obrachunkowy równy będzie miesiącowi kalendarzowemu, k) każdy wpływ na rachunek bieżący będzie powodował automatyczne zmniejszenie salda kredytu, l) spłata odsetek następować będzie w każdym ostatnim dniu miesiąca za dany miesiąc. W przypadku gdy ostatni dzień danego miesiąca jest dniem wolnym od pracy, spłata odsetek nastąpi w ostatnim dniu roboczym danego miesiąca, m) Zamawiający nie dopuszcza możliwości pobierania prowizji od udzielonego kredytu krótkoterminowego. 2.2.3. Oprocentowanie środków finansowych znajdujących się na rachunkach bankowych 1) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych: a) oprocentowanie środków na rachunkach bankowych będzie ustalane dla każdego miesięcznego okresu odsetkowego w oparciu o stawkę procentową WIBID 1M według ostatniego notowania w miesiącu poprzedzającym i stałą w trakcie trwania umowy (dodatnią) marżę Banku, b) przy naliczaniu odsetek przyjmuje się rzeczywistą liczbę dni w okresie odsetkowym i liczbę dni w danym roku – 365, c) odsetki naliczane od środków zgromadzonych na rachunkach bankowych dopisywane będą do kapitału w okresach miesięcznych, na koniec każdego miesiąca. 2) możliwość lokowania wolnych środków na lokatach terminowych negocjowanych a) lokowaniu podlegają środki pozostające na rachunkach bieżących i pomocniczych, w ramach lokat: ­ tygodniowych, ­ miesięcznych. b) waluta poszczególnych rodzajów rachunków lokat terminowych, okres lokaty, kwota oraz wysokość ich oprocentowania, określana jest każdorazowo w przelewie dokonywanym przy pomocy systemu bankowości elektronicznej, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego lokowania wolnych środków w innych bankach. 2.3. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) posiadania, na dzień rozpoczęcia realizacji zamówienia, na terenie miejscowości Szemud, oddziału, placówki lub filii banku, gwarantujące wykonywanie wszelkich czynności związanych obsługą bankową Zamawiającego. W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada na terenie miejscowości Szemud siedziby, siedziby oddziału lub filii, zobowiązany będzie do uruchomienia na terenie msc. Szemud w terminie dwóch miesięcy od daty podpisania umowy, swojego oddziału lub filii zapewniając pełną obsługę budżetu Gminy oraz pozostałych jednostek. W przypadku, gdy wybrany bank nie posiada swojej placówki w Szemudzie, do czasu uruchomienia placówki zobowiązany będzie do zapewnienia możliwości przeprowadzania wszystkich operacji bankowych bez ponoszenia dodatkowych kosztów ze strony Gminy (transport gotówki – przewóz, odbiór będzie dokonywany przez bank na jego koszt z i do siedziby UG w Szemudzie i pozostałych wskazanych w pkt III ppkt 2.1 jednostek). 2) nie pobierania opłat: a) od przelewów (zarówno w formie papierowej jak i elektronicznej) do innych banków, b) od wpłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe jednostek przez osoby fizyczne i prawnej oraz jednostki nieposiadające osobowości prawnej, w siedzibie, oddziałach i filiach Banku, c) od wpłat i wypłat gotówkowych dokonywanych przez osoby upoważnionej, działające w imieniu posiadaczy rachunków, d) od operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych na rachunkach wszystkich jednostek wymienionych w pkt III ppkt 2.1, e) od salda niewykorzystanej części kredytu w rachunku bieżącym, f) od przechowywania depozytów, g) od udostępniania i prowadzenia indywidualnych numerów rachunków wirtualnych oraz do wydania nośników pieniądza elektronicznego, h) wydawania na pisemne lub telefonicznej zlecenie jednostek zaświadczeń i opinii bankowych, i) za objęcie systemem bankowości elektronicznej wszystkich rachunków bankowych jednostek poprzez wyposażenie w oprogramowanie wraz z instalacją na sprzęcie komputerowym stanowiącym własność jednostek, przeszkolenie pracowników jednostek oraz zapewnienie prawidłowej pracy zainstalowanych urządzeń i oprogramowania, j) od wydawania książeczek (blankietów) czekowych. 3) zapewnienia wykonywania czynności związanych z obsługą kasową (realizacja wpłat i wypłat gotówkowych) budżetu Gminy Szemud oraz pozostałych jednostek w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku nie krócej niż w godzinach od 8.30 do 15.30. Wykonawca zapewni obsługę pracowników Zamawiającego poza kolejnością podczas dokonywania wpłat i wypłat gotówkowych w imieniu Zamawiającego w siedzibie Wykonawcy oraz podczas załatwiania innych spraw związanych z przedmiotem niniejszego zamówienia. 4) zapewnienia pełnej obsługi bankowej (w tym obsługa przelewów bankowych do innych banków) w ostatnim dniu roboczym roku co najmniej do godziny 12.30. 2.4. Wynagrodzenie Wykonawcy za realizację przedmiotu zamówienia: 1) Za świadczenie wszystkich usług objętych zamówieniem (dla budżetu gminy i jednostek) określonych w punkcie 2.2.1. Wykonawca będzie pobierał miesięczną opłatę ryczałtową, którą ponosić będzie: a) Urząd Gminy w Szemudzie w zakresie dotyczącym rachunków Gminy oraz Urzędu Gminy w Szemudzie; b) Urząd Gminy w Szemudzie w zakresie jednostek oświatowych obsługiwanych w ramach Centrum Usług Wspólnych, c) Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Szemudzie, d) Biblioteka Publiczna Gminy Szemud z siedzibą w Szemudzie, e) Gminne Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Szemudzie, f) Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Szemud Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością zgodną ze złożoną ofertą, z rachunków wskazanych przez jednostki. Bank zawrze indywidualne umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w ofercie ze wszystkimi w/w jednostkami. 2) Wykonawca nie będzie pobierał żadnych innych opłat i prowizji, w tym również od kontrahentów, za wyjątkiem miesięcznej opłaty ryczałtowej, o której mowa w podpunkcie 1. 3) Wykonawca wkalkuluje w miesięcznej opłacie ryczałtowej koszt świadczenia wszystkich usług wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem kosztu kredytu w rachunku bieżącym Gminy Szemud. 4) Miesięczna opłata ryczałtowa będzie wyrażona w wartości brutto i będzie opłatą ostateczną. 6) Miesięczna opłata ryczałtowa będzie pobierana przez Wykonawcę w ciężar wskazanego przez jednostki rachunku ostatniego dnia każdego miesiąca. 2.5. Wielkości przyjęte na potrzeby złożenia ofert: 1) Budżet Gminy Szemud na rok 2018 (w oparciu o projekt budżetu na rok 2018 z 15.11.2017 r.) a) dochody – 97.642.371,20 zł b) wydatki – 114.590.411,20 zł Jednostka Ilość rachunków bankowych podstawowych i pomocniczych (w szt.) Ilość rachunków z przypisaną maską płatności masowych (w szt.) Przelewy na rachunki bankowe w formie elektronicznej (w szt.) Wpłaty gotówkowe własne na rachunki w banku obsługującym (w zł) Wypłaty gotówkowe (w zł) Gmina Szemud i Urząd Gminy 10 3 8 300 1 600 000 310 000 Urząd Gminy – jednostki oświatowe (w ramach CUW) 27 0 6 100 0 0 GOPS 4 0 39 600 0 1.800.000 Biblioteka Publiczna Gminy Szemud 2 0 440 10 000 12 000 GCKSiR w Szemudzie 2 0 1 500 100 000 15 000 GPK Szemud Sp. z o.o. 1 1 1 400 0 0 8) wydanie książeczki czekowej – wg potrzeb, 10) wystawianie i wydawanie zaświadczeń związanych z prowadzeniem rachunków bankowych na wniosek jednostek – w zależności od potrzeb, 11) przechowywanie depozytów niepieniężnych – ok. 5 w skali roku, Ilości podane wyżej mają charakter szacunkowy i zostały określone w oparciu o przewidywane wykonanie z roku 2017. W trakcie trwania umowy ich ilość może ulec zmianie. Informacje finansowe dotyczące Budżetu Gminy Szemud (w tym sprawozdania, opinie RIO) są dostępne w BIP na stronie: www.bip.szemud.pl w zakładce: Budżet i Finanse
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66110000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiada zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Polski, a także realizacji usług objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29.08.1997 r. Prawo Bankowe (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1876) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo Bankowe. - złoży oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na druku załączonym do niniejszej specyfikacji (zał. nr 3 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach