Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do celów grzewczych oraz użytku kuchennego do budynków Domu Pomocy Społecznej w Psarskim

Dom Pomocy Społecznej w Psarskim ogłasza przetarg

  • Adres: 63100 Śrem, ul. Owocowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 834 421 , fax. 612 834 481
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Psarskim
    ul. Owocowa 8
    63100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 612 834 421, fax. 612 834 481
    REGON: 29437800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpspsarskie.srem.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do celów grzewczych oraz użytku kuchennego do budynków Domu Pomocy Społecznej w Psarskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa (sprzedaż oraz dystrybucja) gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) do celów grzewczych oraz użytku kuchennego do budynków Domu Pomocy Społecznej w Psarskim w okresie od 01.02.2018 r. do 31.01.2020 r., zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne, Kodeksu cywilnego oraz przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie. Gaz grupy E powinien być dostarczony całodobowo do trzech punktów zdawczo – odbiorczych (budynki : pałac, pawilon, portiernia), wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia), którym jest zespół urządzeń gazowych służących do przyłączenia sieci wewnętrznej, będącą własnością Zamawiającego z siecią gazową operatora systemu. Wielkość poboru gazu szacuje się na 2 611 906 kWh w ciągu 24 miesięcy dla wszystkich trzech punktów poboru wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szacunkowe zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartości zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Rzeczywista ilość zakupionego gazu wynikać będzie z bieżących potrzeb zamawiającego i faktycznego jego zużycia w okresie obowiązywania umowy. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy paliw gazowych, zgodnie z Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) w zakresie świadczenia i korzystania z usług dystrybucji paliwa gazowego - dane o umowach zawarte są w Załączniku nr 1 do SIWZ ( na podstawie ewentualnego odrębnie udzielonego pełnomocnictwa). Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa energetycznego. Winien zapewnić ciągłość dostaw bez jakichkolwiek przerw w dostawach i posiadać rezerwę gwarantującą ciągłość dostaw. Dostarczony gaz ziemny powinien spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 220 z późn. zm.) i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postępowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym (tj. Dz. U. z 2016 r poz. 1899 z późn. zm.). Zamawiający pobierany gaz przeznacza na cele opałowe (ogrzewanie obiektu, podgrzewanie wody oraz do urządzeń gazowych gospodarstwa domowego), objęte zwolnieniem z akcyzy, zgodnie z art. 31b ust. 2 ustawy z dn. 6 grudnia 2008 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2014 r., poz. 752). Należność Wykonawcy za dostarczony gaz w okresach rozliczeniowych stanowić będzie sumę opłat za faktyczne zużycie paliwa gazowego ustalone na podstawie wskazań urządzeń pomiarowych, opłatę abonamentową, opłatę sieciową stałą, opłatę sieciową zmienną. Zamawiający wymaga, aby rozliczenie ilości dostarczanego gazu odbywało się na podstawie odczytów miesięcznych (w przypadku pałacu) oraz dwumiesięcznych (w przypadku pawilonu i portierni) wskazań układów pomiarowo – rozliczeniowych, wg cen określonych w ofercie Wykonawcy. Termin płatności będzie każdorazowo określony w treści wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT i wyznaczony na 14 dni roboczych od daty prawidłowo wystawionej faktury.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09123000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj.: a) warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie obrotu gazem ziemnym wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) b) warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji gazem ziemnym objętą niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) – w przypadku Wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej; c) warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie objętym zamówieniem lub promesę umowy o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku Nr 2 do SIWZ; 2. W przypadku, gdy wykonawcę/wykonawców reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz dane mocodawcy (wykonawcy) i pełnomocnika, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy(-ów). Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w formie pisemnej (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach