Przetargi.pl
KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W KIELCACH

Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25516 Kielce, Aleja IX Wieków Kielc
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 421 534 , fax. 413 421 834
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa - Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
    Aleja IX Wieków Kielc 3
    25516 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 421 534, fax. 413 421 834
    REGON: 51426500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.uw.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW ŚWIĘTOKRZYSKIEGO URZĘDU WOJEWÓDZKIEGO W KIELCACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (symbol E) o łącznym szacunkowym wolumenie 2500 MWh w okresie 01.01.2018 r. – 31.12.2018 r., na potrzeby budynków Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach przy al. IX Wieków Kielc 3 i ul. Skrajnej 61. 2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowe zawierające elementy sprzedaży, dystrybucji oraz dostarczenia gazu ziemnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10.04.1997r. Prawo energetyczne (Dz. U. 2017, poz. 220) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy – dalej Prawo energetyczne. 3. Zamawiający podłączony jest do sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego: Polska Spółka Gazownicza Sp. z o.o., Oddział Tarnów. 4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo określony w Opisie przedmiotu zamówienia – Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia standardów jakości obsługi Zamawiającego zgodnie z postanowieniami Prawa energetycznego i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie. 6. Dostarczany gaz ziemny musi spełniać wymagania prawne i parametry techniczne zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 10.04.1997 r. Prawo energetyczne i aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie oraz ustawy z dnia 30.05.2014 r. o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego oraz zasadach postepowania w sytuacjach zagrożenia bezpieczeństwa paliwowego państwa i zakłóceń na rynku naftowym ( Dz. U. z 2014 poz. 900). 7. Wielkość poboru gazu szacuje się na 2500 MWh wciągu 12 miesięcy dla obiektów wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Szacowane zapotrzebowanie na paliwo gazowe przyjęte zostało do obliczenia szacunkowej wartość zamówienia, co może odbiegać od faktycznego wykorzystania paliwa gazowego i w żadnym razie nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Prognozowane zużycie gazu ma charakter orientacyjny, i nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu paliwa gazowego w podanej ilości. 8. Wykonawca dokona wszelkich czynności i uzgodnień z OSD niezbędnych do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy i skutecznego rozpoczęcia sprzedaży paliwa gazowego. Czynności te Wykonawca wykona na podstawie stosownych pełnomocnictw udzielonych przez Zamawiającego wraz z zawarciem umowy sprzedaży paliwa gazowego. W przypadku zmiany sprzedawcy, proces ten nie może wpłynąć na ciągłość dostawy gazu. 9. Zamawiający na wniosek wyłonionego Wykonawcy przekaże niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy w wersji elektronicznej, niezwłocznie po podpisaniu umowy. 10. Zamawiający informuje, że organy administracji publicznej zwolnione są z podatku akcyzowego na wyroby gazowe do celów opałowych na podstawie art. 31b ust. 2 pkt 2 Ustawy z dnia 6 grudnia 2008 r. (Dz.U. 2017 poz. 43).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09123000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów tj.: - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na obrót paliwami gazowymi wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki, zgodnie z przepisami prawa w szczególności ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.); - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki w zakresie dystrybucji gazem ziemnym objętą niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) – w przypadku Wykonawców będących właścicielami OSD; - warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zawartą umowę o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającym na terenie objętym zamówieniem lub promesę umowy o świadczenie usług dystrybucji gazu ziemnego – w przypadku Wykonawców nie będących właścicielami sieci dystrybucyjnej; Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: - ocena spełnienia tego warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 25a ust. 1 pkt 1 ustawy, dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykażą posiadanie powyższych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy – wg wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wypełniony Formularz cenowy - Załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Pełnomocnictwa powinny zostać złożone w formie oryginału albo w formie kserokopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach