Przetargi.pl
Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach ogłasza przetarg

  • Adres: 48-340 Głuchołazy, ul. Karłowicza 40
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 77 4080159 , fax. 77 4393861
  • Data zamieszczenia: 2015-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach
    ul. Karłowicza 40 40
    48-340 Głuchołazy, woj. opolskie
    tel. 77 4080159, fax. 77 4393861
    REGON: 53117213500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmsw-glucholazy.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa dostawa energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne (Dz.U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) obejmująca - sprzedaż i dystrybucję energii elektrycznej dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSW w Głuchołazach w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2016 r. Rozpoczęcie przez Wykonawcę kompleksowej dostawy energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia nie może nastąpić wcześniej, niż po skutecznym rozwiązaniu umowy, na podstawie której dotychczas Zamawiający nabywał energię elektryczną oraz skutecznym przeprowadzeniu procesu zmiany sprzedawcy u Operatora Systemu Dystrybucyjnego i wejściu w życie umowy. 2. Energia elektryczna powinna spełniać parametry techniczne zgodne z zapisami ustawy Prawo energetyczne oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami. 3. Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach zawartej umowy. Wykonawca dokonywać będzie bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia o mocy umownej określonej w umowie. Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie energii elektrycznej podanej w formularzu ofertowym. 4. Zamawiający informuje, że posiada umowę kompleksową (połączoną sprzedaż z dystrybucją energii elektrycznej). Umowa zawarta jest na czas nieokreślony, termin wypowiedzenia umowy wynosi 14 dni. 5. Energia elektryczna pobierana będzie w następujących punktach poboru: 1) SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, ul. M. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy Rozdzielnia główna, sekcja I Identyfikator PPE: PROD_376001177421 Numer licznika: 97794323 Moc umowa: 150kW 2) SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSW w Głuchołazach, ul. M. Karłowicza 40, 48-340 Głuchołazy Rozdzielnia główna, sekcja II Identyfikator PPE: PROD_376001177511 Numer licznika: 97794618 Moc umowa: 120kW 6. Zamawiający posiada obiekt w grupie taryfowej C21. 7. Punkty poboru energii elektrycznej znajdują się na terenie Operatora Systemu Dystrybucyjnego- TAURON Dystrybucja S.A. 8. Miejscem dostawy energii elektrycznej jest budynek podmiotu leczniczego, pomieszczenia administracyjno- biurowe, zaplecza techniczno- magazynowe. 9. Wymienione punkty poboru energii elektrycznej zasilają jeden obiekt. Szacunkowa ilość dystrybucji i dostarczonej energii elektrycznej dla obu punktów poboru wynosi 250 000 kWh. 10. Określona powyżej ilość energii elektrycznej jest ilością szacunkową i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy w zależności od bieżącego zużycia. Określenie przez Zamawiającego szacunkowego zużycia energii elektrycznej nie stanowi z jego strony zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanej ilości ani nie jest maksymalną ilością zakupu. Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii elektrycznej wg cen określonych w ofercie Wykonawcy. 11. Zamawiający posiada własne dodatkowe źródło energii elektrycznej o mocy 30 kW. Praca tego źródła w układzie normalnym pracy sieci została uwzględniona w oszacowaniu wielkości zakupu energii elektrycznej. 12. Zamawiający posiada koncesję na wytwarzanie energii elektrycznej i w związku z tym będzie dokonywał płatności za podatek akcyzowy oraz posiada umowę sprzedaży energii elektrycznej Nr 148/OP/KOG/2013 zawartą z TAURON Sprzedaż Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie. 13. Zamawiający informuje, że układy pomiarowo-rozliczeniowe dla punktów poboru energii elektrycznej są dostosowane do TPA. 14. Zamawiający informuje, że procedura zmiany sprzedawcy energii elektrycznej będzie przeprowadzona po raz pierwszy. 15. Zamawiający przekaże Wykonawcy przed zawarciem umowy niezbędne dane do przeprowadzenia procedury zmiany operatora w wersji elektronicznej. 16. Rozliczenie za energię elektryczną odbywać się będzie w jednomiesięcznym okresie rozliczeniowym na podstawie odczytu wskazań układu pomiarowo- rozliczeniowego, pozyskanego od Operatora Systemu Dystrybucyjnego, w terminie płatności wskazanym w formularzu ofertowym. 17. W przypadkach przewidzianych ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2004r. Nr 54. poz. 535 z późn. zm.), gdy podatnikiem zgodnie z przepisami tej ustawy jest Zamawiający, z Wykonawcą zostanie zawarta umowa wg zaoferowanej ceny netto, a podatek VAT od towarów i usług rozliczać będzie Zamawiający.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 090000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.szpitalmsw-glucholazy.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach