Przetargi.pl
Komenda Powiatowa Policji w Mławie – zmiana wejścia w PdOZ, montaż bramy, utwardzenie terenu, remont garaży w trybie zaprojektuj i wybuduj. Nr sprawy 24 /17

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, 11 Listopada
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483453103 , fax. 483452002
  • Data zamieszczenia: 2017-06-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    11 Listopada 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483453103, fax. 483452002
    REGON: 670897379
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Komenda Powiatowa Policji w Mławie – zmiana wejścia w PdOZ, montaż bramy, utwardzenie terenu, remont garaży w trybie zaprojektuj i wybuduj. Nr sprawy 24 /17
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania remontowego pn.: „Komenda Powiatowa Policji w Mławie – zmiana wejścia do PdOZ, montaż bramy, utwardzenie terenu, remont garaży” Adres, którego dotyczy zamówienie: 06 – 500 Mława, ul. H. Sienkiewicza 2 3.1 NAZWA I KODY CPV CPV- 71240000- 2 – Usługi architektoniczne inżynieryjne i planowania CPV- 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe CPV- 45410000- 4 - Tynkowanie CPV- 45420000- 7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej CPV- 45430000- 0 - Pokrywanie podłóg i ścian CPV- 54440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie CPV- 45310000- 3 -Roboty instalacji elektrycznej CPV- 45340000- 2 - Instalowanie ogrodzeń, potów i sprzętu ochronnego CPV- D- 01.02.04.23.01 - Rozebranie nawierzchni z betonu CPV- D- 01.02.04.22.01 - Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno – bit. CPV- D- 01.02.04.21.01 - Rozebranie podbudowy z tłucznia CPV- D- 04.02.01.13.01 - Wykonanie koryta CPV- D- 04.02.01.12.01 - Wykonanie warstwy odsączającej CPV- D- 04.04.01.11.01 - Wykonanie podbudowy CPV- D- 05.03.23.15.03 - Wykonanie nawierzchni z kostki gr.8 c CPV- D- 03.02.01.11.01 - Wykonanie kanalizacji deszczowej 3.2 OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania opisu przedmiotu zamówienia - Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa , Gospodarki Morskiej z dnia 25.04.2012r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U. z 2012r., poz. 462, - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie z dnia 12.04.2002r (t.j. Dz.U. z 2015r.poz. 1422) - inwentaryzacja stanu istniejącego, - obowiązujące normy i przepisy krajowe i europejskie . Zakres robót 1. Projekt budowlany obejmujący wszystkie branże - 5 egz. 2. Projekt wykonawczy dla wszystkich branż (o ile konieczne będzie uszczegółowienie projektu budowlanego) - 5 egz. 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż -3 egz. 4. Przedmiary robót budowlanych - 2 egz. 5. Kosztorys inwestorski szczegółowy – 2 egz. 6. Całą w/w dokumentację w wersji elektronicznej – 2 egz. 7. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, pozwoleń, zgłoszeń, itp. 8. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację. 9. Wykonanie robót towarzyszących. 10. Przekazanie dokumentacji powykonawczej ( w dwóch egz. w wersji papierowej i elektronicznej ). Obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych ( w dwóch egz. w wersji papierowej i elektronicznej ) na dzień rozpoczęcia odbioru spoczywa na Wykonawcy. 3.3 WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO WYKONANIA: 1. Projekt budowlany obejmujący wszystkie branże - 5 egz. Projekt budowlany powinien zawierać: - projekt wykonania robót budowlanych dla zadania „Komenda Powiatowa Policji w Mławie – zmiana wejścia w P d O Z, montaż bramy, utwardzenie terenu , remont garaży” z uwzględnieniem wszystkich robót podstawowych i robót towarzyszących dla wszystkich branż, w tym: rysunki, opis, zestawienie materiałów, informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2. Projekt wykonawczy dla wszystkich branż (o ile konieczne będzie uszczegółowienie projektu budowlanego) - 5 egz. 3. Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych dla wszystkich branż -3 egz. 4. Przedmiary robót budowlanych - 2 egz. 5. Kosztorys inwestorski szczegółowy – 2 egz. 6. Całą w/w dokumentację w wersji elektronicznej – 2 egz. 7. Uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, warunków zabudowy pozwoleń, zgłoszeń, itp. 8. Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację. 9. Wykonanie robót towarzyszących. 10. Przekazanie dokumentacji powykonawczej.- 2 egz. 11.Przekazanie dokumentacji powykonawczej w wersji elektronicznej – 2 egz. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić przed odbiorem końcowym, po wcześniejszym sprawdzeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. 3.4 WYMAGANIA DOT. ZATRUDNIENIA PRZEZ WYKONAWCĘ NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ OSÓB WYKONUJACYCH WSKAZANE PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO CZYNNOŚCI stosownie do zapisu art. 29 ust. 3a ustawy PZP 1. Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia w rozumieniu art.22 § 1 ustawy z dnia 26.06.1974r. Kodeks pracy ( tj. Dz.U. 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) lub analogicznych przepisów państw członkowskich UE, EOG, przy realizacji zamówienia, w pełnym wymiarze czasu pracy osób wykonujących czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym, czyli pracowników wykonujących w tym zakresie prace fizyczne w szczególności z branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, w całym okresie realizacji zamówienia na czas zapotrzebowania wykonywania prac przez fachowców w poszczególnych branżach. 2.W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę obowiązku, o którym mowa w ust. 1. Zamawiający w szczególności uprawniony jest do wezwania Wykonawcy do przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie dowodu spełnienia tego obowiązku w postaci pisemnego oświadczenia w tym zakresie zawierającego w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy. 3.Nie wywiązanie się Wykonawcy z obowiązku przedłożenia Zamawiającemu w wyznaczonym terminie oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 będzie traktowane jako niespełnienie obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o którym mowa w ust. 1. 4. Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w ust.1 zostanie spełniony również poprzez zatrudnienie już wcześniej, przed złożeniem przez Wykonawcę oferty na przedmiotowe zamówienie. 5. Zobowiązanie Wykonawcy do zatrudnienia osób na zasadach, o których mowa w ust.1 dotyczy również faktycznie zaangażowanych w realizację przedmiotu zamówienia podwykonawców. W tym przypadku zapisy umów Wykonawcy z podwykonawcami muszą regulować kwestię zatrudnienia osób analogicznie jak umowa Wykonawcy z Zamawiającym, by bezwzględnie umożliwić Wykonawcy realizację obowiązku przedłożenia oświadczenia, o których mowa w ust. 2 złożonego w tym przypadku przez podwykonawcę. Niespełnienie w tych okolicznościach wymienionych wymagań umów o podwykonawstwo pociągnie za sobą zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu stosownie do zapisów umowy Wykonawcy z Zamawiającym o realizację przedmiotu zamówienia. 6. Zatrudnienie przez podwykonawców lub dalszych podwykonawców na zasadach określonych w ust. 1 i ust. 2 osób do wykonywania czynności wskazanych w ust.1, jest równoznaczne ze spełnieniem przez Wykonawcę obowiązku zatrudnienia tych osób, określonego w ust.1 jedynie w odniesieniu do zakresu objętego umową o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo. 7.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania przez Wykonawcę lub podwykonawcę prawa pracy Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8. W przypadku nie wywiązania się Wykonawcy w obowiązku określonego w ust. 1 przez okres co najmniej 30 dni Zamawiający ma prawo wstrzymać realizację przedmiotu zamówienia do czasu, w którym Wykonawca lub Podwykonawca skieruje do wykonywania zamówienia osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę. 9.Obowiązek zatrudnienia osób, o którym mowa w ust. 1 nie dotyczy Wykonawcy i podwykonawcy realizującego samodzielnie czynności objęte przedmiotem zamówienia bez potrzeby pozyskiwania pracowników oraz realizacji w ramach tego przedmiotu zamówienia dostaw. 10.W przypadku zwłoki Wykonawcy w wywiązaniu się z obowiązku dostarczenia dokumentów, o których mowa w ust.2, Wykonawca zobowiązany jest do zapłaty Zamawiającemu kary umownej w wysokości 500,00 zł za każdy dzień zwłoki, licząc od terminu określonego odpowiednio w ust.2. 11.Zamawiający może odstąpić od umowy o realizację przedmiotu zamówienia w przypadku gdy Wykonawca przez okres co najmniej 2 miesięcy nie będzie wypełniał obowiązków wskazanych w ust.1 i 2. 12.Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej wraz z podaniem uzasadnienia pod rygorem nieważności. 13.Odstąpienie od umowy może nastąpić w terminie 30 dni kalendarzowych od powzięcia przez stronę dokonującą odstąpienia wiadomości o okolicznościach uzasadniających odstąpienie. 3.5 WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI Zgodnie z zapisami zawartymi w propozycji umowy ( Załącznik nr 4 do SIWZ ). Na przedmiot umowy Wykonawca udziela zamawiającemu na przedmiot zamówienia min. 60 miesięcy gwarancji licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu Umowy oraz zobowiązuje się do usuwania wad powstałych w okresie gwarancji na własny koszt, w terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych licząc od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. Bieg gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym, po bezusterkowym odbiorze końcowym przedmiotu umowy i obejmuje wady materiałowe oraz wady w robociźnie. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcy . Zamawiający wymaga od Wykonawcy informacji czy powierza podwykonawcy wykonanie zamówienia . W przypadku powierzenia podwykonawcy wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga wskazanie zakresu jaki będzie realizował przy jego udziale zgodnie z zapisami w SIWZ. 3.6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA zawiera Program Funkcjonalno – Użytkowy stanowiący ( Załącznik nr 8 do SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71240000-2

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach