Przetargi.pl
KMP/KWP z/s w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59 rozbudowa obiektów służbowych wraz z infrastrukturą. Nr sprawy 57/14

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2014-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KMP/KWP z/s w Radomiu przy ul. 11 Listopada 37/59 rozbudowa obiektów służbowych wraz z infrastrukturą. Nr sprawy 57/14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    KMP/KWP zs. w Radomiu przy ul.11 Listopada 37/59 rozbudowa obiektów służbowych wraz z infrastrukturą. Klasyfikacja robót wg. Wspólnego Słownika Zamówień CPV 45.11 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, CPV 45111000- 8 roboty ziemne CPV 45111200-0 45.2 Zbrojenie betonu CPV 45262310-7 Betonowanie CPV 45262300-4 45.22 Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali CPV 45223210-1 Roboty murowe CPV45262520- 2 Roboty pokrywcze CPV 45261210-9 45.3 Hydroizolacje CPV45320000- 6 45.3 Izolacje cieplne i akustyczne CPV 45321000-3 45.4 Ściany g-k i sufity podwieszane CPV 45410000-4 Tynki wewnętrzne, okładziny ścienne CPV 45410000-4,45431200-9 Posadzki CPV45430000-0 Stolarka i ślusarka CPV 45421100-5 Roboty malarskie CPV45442100-8 45.3 Bezspoinowy system dociepleń CPV 45320000-3 45.2 Instalowanie wind CPV 45233222-1 45.3 Wznoszenie ogrodzeń CPV 45342000-6 32.3 Urządzenia do nadzoru wideo CPV 32323500-8 32.4 Lokalna sieć komputerowa CPV 32410000-0 45.41Instalowanie systemów alarmowych i anten CPV 45312000-7 45.3Instalowanie pożarowych systemów alarmowych CPV45312100-8 Instalowanie okablowania komputerowego CPV 45314320-0 Instalacyjne roboty elektryczne CPV 45315100-9 Inne instalacje elektryczne CPV 45317000-2 45.2Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego CPV 45216110-8 45.2 Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych CPV 45231600-1 45.3 Instalowanie infrastruktury okablowania CPV 45314300-4 45.3 Roboty w zakresie okablowania elektrycznego CPV 45311100-1 45.3Roboty instalacyjne elektryczne CPV45315100-9 Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych CPV 45311000-0 ochrona odgromowa CPV 45312310-3 Instalowanie rozdzielni elektrycznych CPV 45315700-5 45.2 Roboty budowlane w zakresie budowy linii CPV45231400-9 energetycznych 45.3Instalowanie linii energetycznych CPV45315300-1 Instalowanie rozdzielni elektrycznych CPV45315700-5 Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego CPV45316110-9 45.3 Roboty instalacyjne hydrauliczne CPV 45332200-5 Instalowanie wentylacji CPV 45331210-1- Izolacje cieplne CPV 45321000-3 45.2Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody CPV 45232150-8 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej CPV 45232410-9 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej CPV 45232130-2 Stacje przesyłu ciepła CPV 45232142-9 45.3 Roboty instalacyjne kanalizacyjne CPV 45332300-6 Roboty instalacyjne hydrauliczne CPV 45332000-5 Instalacje centralnego ogrzewania i c.t. CPV 45331100-7 Instalowanie wentylacji CPV 45331210-1 Izolacje cieplne CPV 45321000-3 45232150-8, 45232410-9, 45232130-2, 45232142-9,Roboty budowlane w zakresie wykonania wewnętrznej sieci wodociągowej, wewnętrznej sieci kanalizacji sanitarnej, wewnętrznej sieci kanalizacji deszczowej, 3-funkcyjnegowymiennikowego węzła ciepłowniczego OPIS TECHNICZNY Podstawa opracowania specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót przedmiary robót obowiązujące normy i przepisy dokumentacja techniczna do wglądu w siedzibie Zamawiającego Zakres robót budowlanych: budowa obiektu szkoleniowo- gospodarczego( strzelnicy) wraz z infrastrukturą, technologia strzelnicy kulowej krytej, budowa parkingów służbowych wraz z infrastrukturą techniczną, budowa parkingu depozytowego, remont i częściowa wymiana ogrodzenia zewnętrznego, ogrodzenie wewnętrzne, przebudowa budynku nr 1 KWP przy ul. 11 Listopada 37/59 polegająca na dostosowaniu do aktualnych przepisów ppoż, wymiana wind w budynku nr1, 3 i 4 KMP/KWP, wykonanie elementów małej standaryzacji, zagospodarowanie terenu. Zakres robót sanitarnych: wykonanie instalacji wewnętrznej wod. kan.- instalacja hydrantowa wewnętrzna, wykonanie instalacji c.o, węzeł cieplny, wykonanie wentylacji pożarowej/ nawiewno- wywiewnej/, wykonanie klimatyzacji, wykonanie kanalizacji deszczowej zewnętrznej, przyłącze wodociągowe, wykonanie kanalizacji sanitarnej zewnętrznej. Zakres robót elektrycznych: obiekt szkoleniowo- gospodarczy: instalacja elektryczna, instalacja okablowania strukturalnego, system alarmu pożarowego( SAP), system oddymiana grawitacyjnego, system sygnalizacji włamania i napadu, system telewizji użytkowej. teren: przebudowa kanalizacji teletechnicznej, oświetlenie parkingów i dróg dojazdowych wewnętrznych. dostosowanie istniejącego budynku nr1 do aktualnych przepisów ppoż.: przebudowa instalacji elektrycznej, system alarmu pożarowego (SAP), system oddymiania grawitacyjnego, system kontroli dostępu, system telewizji dozorowej. Szczegółowy opis robót z uwzględnieniem ilości robót, obmiarem, rodzajem materiałów ujęty jest w przedmiarze robót i STW i ORB. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zakresem opisanym w dokumentacji technicznej i przedmiarze robót. UWAGI OGÓLNE Wszystkie materiały, produkty i technologie budowlane użyte do realizacji muszą posiadać aktualne atesty i aprobaty techniczne ITB, PZH lub innej upoważnionej instytucji dopuszczające je do zastosowania w obiektach budowlanych. Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonać zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej profesjonalnej wiedzy, zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i normami pod nadzorem osób uprawnionych. Roboty budowlane wykonywane są na terenie zamkniętym. Dokumentacja techniczna do wglądu w siedzibie Zamawiającego budynek nr1KWP p.806. Dane projektowe budynku szkoleniowo - gospodarczego: powierzchnia wewnętrzna całkowita Pwc=1 826,6m2, kubatura budynku Kb=8 118,2m3, ilość kondygnacji nadziemnych-1, ilość kondygnacji podziemnych-1, powierzchnia zabudowy Pz=993,63m2 Parametry powierzchniowo- kubaturowe istniejącego budynku nr1 KWP: Obiekt 11 kondygnacyjny, w całości podpiwniczony. Ściany zewnętrzne wypełniające murowane z bloczków gazobetonowych oraz prefabrykowane żelbetowe płyty ścienne. Stropy żelbetowe kanałowe prefabrykowane. Stropodach wentylowany z płyt dachowych korytkowych na ściankach ażurowych ustawionych na płycie stropowej kanałowej. Pokrycie dachu papą asfaltową termozgrzewalną. Budynek posiada trzy klatki schodowe, jedną centralną i dwie skrajne przy ścianach szczytowych. Ponadto budynek posiada sześć wind, w tym cztery usytuowane centralnie oraz dwie skrajne przy ścianach szczytowych Pow. użytkowa 7.270,20m2 Pow. komunikacji 3.011,97m2 Pow. zabudowy 1 131,40m2 Pow. całkowita 12 869,50m2 Kubatura 43 131,80m3 WYKONAWCA ZOBOWIĄZANY JEST DO: koordynacji prac realizowanych przez podwykonawców, przygotowania obiektu i wymaganych dokumentów odbiorowych, Na Wykonawcy spoczywa obowiązek skompletowania i dostarczenia dokumentów odbiorowych w 3 egz. Dokumenty odbiorowe winny być skompletowane, ponumerowane kolejne strony, spięte oraz sporządzone spisy dokumentów. Przekazanie dokumentów odbiorowych Zamawiającemu winno nastąpić zgodnie z zapisami w umowie, zgłaszania robót do odbioru i uczestnictwo w odbiorach, zapewnienie kierownictwa nad robotami przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia zawodowe, zapewnienie sprzętu spełniającego wymagania norm technicznych, utrzymania terenu robót w należytym porządku, zabezpieczenie placu budowy w czasie prowadzenia prac przed dostępem osób trzecich oraz przestrzegania przepisów BHP, zorganizowanie placu budowy oraz wszelkich czynności niezbędnych do właściwego wykonania prac, likwidacja placu budowy i zaplecza własnego Wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu prac, lecz nie później niż do daty dokonania odbioru końcowego. zapewnienie własnym staraniem i na swój koszt na czas budowy wszelkich mediów oraz ponoszenie kosztów tych mediów, ponoszenia odpowiedzialności w stosunku do osób trzecich za szkody powstałe w związku z realizacją prac, skutki kradzieży i wandalizmu w okresie od dnia przejęcia placu budowy do odbioru końcowego usuwa i ponosi odpowiedzialność Wykonawca, utrzymanie stałego kontaktu z przedstawicielem Zamawiającego tj. inspektorami nadzoru inwestorskiego, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za teren budowy od chwili przejęcia placu budowy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót w okresie trwania realizacji zawartej umowy tj. od rozpoczęcia aż do odbioru końcowego robót, wykonać wygrodzenie obszaru robót, przejścia w zasięgu robót, zabezpieczyć i wyraźnie oznakować, prace nie mogą zakłócać ruchu na drogach i chodnikach publicznych, a ewentualne utrudnienia ruchu na terenie Komendy Wojewódzkiej Policji/ Komendy Miejskiej Policji muszą być uzgodnione z administratorem obiektu, sposób wygrodzenia terenu robót i terenu Komendy Wojewódzkiej Policji Komendy Miejskiej Policji oraz ewentualnego zaplecza robót Wykonawca uzgodni z administratorem obiektu budowlanego, ekipy Wykonawcy będą mogły przebywać na obiekcie po uprzednim uzyskaniu od administratora obiektu budowlanego zgody zarówno na pobyt jak i na wjazd na parking.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 250 000,00 zł Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 49 1010 1010 0022 1913 9120 0000 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto podając w tytule przelewu numer postępowania przetargowego na które Wykonawca składa ofertę. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy składać w oryginale wraz z ofertą. W przypadku wpłat na konto za dotrzymanie terminu uważa się uznanie rachunku Zamawiającego. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, zgodnie z zapisem art. 24 ust 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone 1) w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, 2) w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w oryginale łącznie z ofertą, może być w oddzielnej kopercie. Gwarant nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia jakichkolwiek dodatkowych warunków lub też od przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji Warunki zwrotu wadium: 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4 a. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3. Zamawiający zatrzymuje wadium w okolicznościach i na zasadach o których mowa w art. 46 ustawy-Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach