Przetargi.pl
Kanał przerzutowy Odra - Odrzyca

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych ogłasza przetarg

  • Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 55
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. (077) 442-57-42 , fax. (077) 442-57-42, 4425726
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych
    ul. Katowicka 55 55
    45-061 Opole, woj. opolskie
    tel. (077) 442-57-42, fax. (077) 442-57-42, 4425726
    REGON: 00010051785953
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kanał przerzutowy Odra - Odrzyca
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia: opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Kanał przerzutowy Odra - Odrzyca Cel projektu: Celem projektu jest opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej pn. Kanał przerzutowy Odra - Odrzyca wraz z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień, opinii oraz decyzji administracyjnych w tym m.in. decyzji środowiskowej, decyzji na wycinkę drzew, pozwolenia wodnoprawnego i decyzji o pozwoleniu na budowę, pozwalającej na wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu kanału łączącego rzekę Odrę z rozlewiskiem cieku Odrzyca we wsi Kościerzyce, gmina Lubsza. Zadaniem kanału będzie grawitacyjne zasilenie zlewni cieku Odrzyca wodą z rzeki Odra. OPIS STANU ISTNIEJACEGO W trakcie przeprowadzonej 2004 roku modernizacji wału przeciwpowodziowego, został wykonany przepust wałowy o średnicy 600 mm i długości 50 m, z przyczółkami żelbetowymi z zasuwą nożową na wlocie. Celem budowy tego przepustu było stworzenie możliwości grawitacyjnego przerzutu wody z Odry do końcówki cieku Odrzyca. Wał przeciwpowodziowy oddalony jest od brzegu rzeki Odry 73 m. Na zawalu w odległości 44 m za wylotem przepustu wałowego jest istniejący rów będący przedłużeniem cieku Odrzyca. Rów ten jest jednak zbyt płytki, aby można go było wykorzystać do grawitacyjnego przerzutu wody z Odry do rozlewiska cieku Odrzyca. Istniejący na tym rowie przepust pod drogą wojewódzką nr 457 również posadowiony jest zbyt wysoko. Przepust ten został wybudowany po powodzi w 1997 roku i został posadowiony na wzmocnionym gruncie po powstałej wyrwie. Teren pomiędzy wałem, a drogą wojewódzką jest zalesiony - dąb, olcha w wieku około 60-80 lat. W odległości około 160 m za drogą wojewódzką rów przechodzi w starorzecze Odry - ciek Odrzyca. Zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie dokumentacji technicznej dla zadania polegającego na wykonaniu kanału łączącego rzekę Odrę (km 191+920) z rozlewiskiem cieku Odrzyca (starorzecze rzeki Odry w km 14+820) we wsi Kościerzyce, gmina Lubsza. Zadaniem kanału będzie grawitacyjne zasilenie zlewni cieku Odrzyca wodą z rzeki Odra. Propozycja rozwiązań projektowych: - rurociąg w międzywalu, - rurociąg na zawalu + rów na końcowym odcinku przed ciekiem Odrzyca. Orientacyjna długość planowanego kanału wynosi ok. 490 mb, w tym istniejący przepust wałowy o dł. 50 m, który należy przeanalizować pod kątem przepustowości oraz stanu technicznego. Uwaga: Planowane do wykonania urządzenia winny mieścić się w pasie 2 m szerokości na działkach należących do Lasów Państwowych, co zwalnia Inwestora z obowiązków nałożonych przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych. Projektowane zagospodarowanie terenu rurociągu w międzywalu: Propozycja rozwiązań projektowych: Na wlocie rurociągu zaprojektować przyczółek ujęcia wody żelbetowy z zasuwą. Przyczółek zlokalizować na skarpie rzeki Odry. Przy przyczółku przewidzieć schody żelbetowe w celu umożliwienia bezpiecznego zejścia dla obsługi. Przewidzieć umocnienie stopy skarpy rzeki Odry poniżej płyty dennej ujęcia, skarpy rzeki Odry i teren wokół przyczółka. W międzywalu na połączeniu rurociągu z istniejącym przepustem wałowym umiejscowić studnię rewizyjną. W międzywalu po ułożeniu rurociągu teren przywrócić do stanu pierwotnego. Projektowane zagospodarowanie terenu rurociągu na zawalu Propozycja rozwiązań projektowych: Rurociąg na zawalu umiejscowiony zostanie od przyczółka wylotowego istniejącego przepustu wałowego do cieku Odrzyca. Na trasie rurociągu na zawalu przewidziano przejście pod drogą wojewódzką w rurze osłonowej. Wykonanie przejścia pod drogą przewidzieć bez naruszania korpusu drogi (przewiertem). Na wylocie rurociągu do cieku Odrzyca proponuje się wykonanie przyczółka żelbetowego z zasuwą. Po ułożeniu rurociągu teren przywrócić do stanu pierwotnego. Na trasie całego rurociągu przewidzieć wykonanie studni rewizyjnych z włazami żeliwnymi typu ciężkiego. Długość projektowanego kanału wyniesie ok 440 mb + długość istniejącego przepustu o dł. 50 m stanowić będzie łącznie dł. ok 490 mb. Powyższy opis stanowi tylko propozycję rozwiązań założoną przez Zamawiającego. Do rozpatrzenia przez Projektanta trasa przebiegu kanału oraz sposób rozwiązań projektowych, przy uwzględnieniu uwagi: Planowane do wykonania urządzenia winny mieścić się w pasie 2 m szerokości na działkach należących do Lasów Państwowych, co zwalnia Inwestora z obowiązków nałożonych przepisami ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych. W ramach zamówienia w gestii Wykonawcy będzie leżało: opracowanie dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego, projektu zagospodarowania terenu, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, informacji BIOZ, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wszelkich innych opracowań niezbędnych do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z późn. zm.), uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych (ostatecznych) umożliwiających wykonanie projektowanych robót budowlanych: w tym uzyskania m.in. decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji pozwolenie wodnoprawne, decyzji ustalającej warunki prowadzenia robót (w przypadku konieczności jej uzyskania), decyzji o pozwoleniu budowę, decyzji zwalniającej z zakazów (w przypadku konieczności jej uzyskania) itp., wykonanie wszelkich opracowań niezbędnych do uzyskania ostatecznych decyzji administracyjnych umożliwiających wykonanie robót budowlanych, które będą realizowane na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej np. raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko lub karta informacyjna przedsięwzięcia w tym ocena wpływu przedsięwzięcia na cele RDW, operat wodnoprawny, wykonanie inwentaryzacji drzew i krzewów przewidzianych do usunięcia zgodnie z wymogami ustawy o ochronie przyrody, wykonanie prac geodezyjno - pomiarowych oraz wykonanie lub pozyskanie wraz z aktualizacją opracowań geodezyjno - kartograficznych do celów projektowych obejmujących przygotowanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do wykonania projektu budowlanego, uzyskanie wymaganych przepisami szczególnymi pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów w rozumieniu ustawy Prawo budowlane jak również wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań wymaganych przez jednostki opiniujące i uzgadniające dokumentację projektową, uzgodnień z Lasami Państwowymi. opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej (odrębny projekt budowlany jeżeli będzie wymagany) wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych w zakresie przełożenia istniejących w terenie obiektów infrastruktury technicznej, a kolidujących z projektowanym zamierzeniem budowlanym. Dokumentacja projektowa powinna zawierać następujące części składowe (elementy) w ilości podanej poniżej: 1. Koncepcja rozwiązań projektowych - 3 egzemplarze, 2. Karta Informacyjna Przedsięwzięcia/Raport o oddziaływaniu na środowisko jeżeli będzie wymagany/ - 4 egzemplarze, 3. Dokumentacja geologiczna - 4 egzemplarze 4. Operat wodnoprawny - 4 egzemplarze, 5. Projekt budowlany - 7 egzemplarzy 6. Projekt wykonawczy - 7 egz. 7. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych-5 egzemplarzy, 8. Przedmiar robót - 7 egzemplarzy. 9. Kosztorys inwestorski - 3 egzemplarz. 10. Inwentaryzacja drzew i krzewów przewidzianych w projekcie do wycinki z ich lokalizacją i podziałem na gatunki - 7 egzemplarze 11. Projektant zobowiązany będzie do opracowania niezbędnych ekspertyz bądź innych niewymienionych w przedmiocie zamówienia opracowań wymaganych obowiązującymi na dzień przekazania dokumentacji projektowej przepisami Wykonawca zamówienia oprócz wersji papierowej w/w składników dokumentacji projektowej zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wersję elektroniczną w formatach - odpowiednio dla plików graficznych w formacie AutoCad (*dwg) lub równoważnie oraz plików nieedytowalnych (pdf); dla plików tekstowych DOC oraz dodatkowo w formie plików nieedytowanych (pdf ). Wymagania ogólne w stosunku do wszystkich części składowych dokumentacji projektowej. 1) Każda część składowa (element) dokumentacji projektowej ma być przedłożony Zamawiającemu w formie jednolitego, trwale spiętego lub zszytego skoroszytu (opracowania), obejmująca całość przedmiotu zamówienia 2) Ostatecznie przekazywana dokumentacja winna być spakowana w teczki z twardej tektury z uchwytem, pozwalające na skompletowanie i spakowanie wszystkich opracowań wchodzących w skład zamówienia. Wymagania szczegółowe w stosunku do części składowych dokumentacji projektowej. Ad. 1 Koncepcja rozwiązań projektowych zakładająca trzy warianty Należy przyjąć minimum trzy warianty rozwiązań projektowych wraz z zestawieniem szacunkowych kosztów planowanych robót budowlanych dla każdego przyjętego wariantu. Należy przedstawić najbardziej korzystne rozwiązania ze względu na kryteria ekonomiczne, społeczne i środowiskowe. Koncepcja winna zawierać porównanie zalet i wad proponowanych wariantów. Rozwiązania projektowe przedstawione w koncepcji winny być poparte wynikami prac geodezyjnych i geologicznych. W razie potrzeby Wykonawca zorganizuje okazanie rozwiązań projektowych z udziałem społeczeństwa, właścicieli przewidzianych pod inwestycję działek, w szczególności przedstawicieli Lasów Państwowych. Wykonawca usług projektowych powinien przedstawić szczegółowe rozwiązania projektowe zawarte w koncepcji, do akceptacji przez Zamawiającego w jego siedzibie przed przystąpieniem do stosowania ich w pracach projektowych. Akceptacja i wybór przez Zamawiającego jednego z proponowanych wariantów jest warunkiem pozwalającym Wykonawcy dokumentacji przystąpić do opracowywania kolejnych elementów dokumentacji projektowej. Ad. 2 Badania geotechniczne obejmujące teren wykonania kanału - projektant ponosi pełną odpowiedzialność za zakres badań. W przypadku, gdy na etapie realizacji inwestycji zostanie stwierdzona konieczność wykonania dodatkowego zakresu badań geotechnicznych, zostaną one wykonane na koszt Projektanta. Jeżeli dodatkowe badania spowodują konieczność dokonania zmian projektowych, Projektant wykona je w ramach ceny umownej. Powyższe opracowanie należy wykonać zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych (Dz. U. 2012 poz. 463) oraz Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 8 maja 2014 r. w sprawie dokumentacji hydrogeologicznej i dokumentacji geologiczno-inżynierskiej (Dz. U. 2014 poz. 596). Ad. 3 Mapa do celów projektowych - wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz.U. 1995 nr 25 poz. 133 z późn. zm.) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania aktualnej mapy sytuacyjno-wysokościowej z geodezyjną inwentaryzacją urządzeń nadziemnych i podziemnych zgodnie ze standardami przyjętymi w geodezji oraz uzyskanie przyjęcia mapy do państwowego zasobu geodezyjno - kartograficznego. Mapa sytuacyjno - wysokościowa powinna posiadać pieczęcie ośrodka dokumentacji geodezyjnej potwierdzające, że mapa nadaje się do celów projektowych. Mapa do celów projektowych powinna zawierać aktualny stan prawny obowiązującej mapy ewidencyjnej i wszystkie elementy mapy zasadniczej na dzień złożenia wniosku o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę oraz czas wymagany do przeprowadzenia postępowania administracyjnego o wydanie tej decyzji. W przypadku konieczności dokonania aktualizacji mapy przed złożeniem wniosku o wydanie pozwolenia na budowę, bądź na wcześniejszym etapie prac projektowych, koszty tej aktualizacji pokryje Wykonawca dokumentacji. Ad. 4 Operat wodnoprawny z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie decyzji - pozwolenie wodnoprawne, opracowany zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001r. Prawo Wodne (Dz. U. z 2012r., poz. 145 z późn. zm.). Ad. 5 Karta informacyjna przedsięwzięcia opracowana zgodnie z ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227). Ad. 6 Raport oddziaływania na środowisko zadania inwestycyjnego /jeżeli będzie wymagany/ z waloryzacją przyrodniczą zgodnie z przepisami ustaw z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013, poz. 1235). Ad. 7 Projekt budowlany wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami umożliwiającymi realizację zadania inwestycyjnego, opracowany zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniający wymagania Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012r., poz. 462) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072). W niniejszym opracowaniu należy przedstawić dokładny opis technologii wykonania robót projektowych. Dokumentacja ta powinna zawierać dane hydrologiczne dotyczące obiektu, opis stanu istniejącego (warunki glebowo - wodne) w formie badań geotechnicznych. W opracowaniu dokumentacji geotechnicznej należy uwzględnić wymogi zawarte w instrukcjach, normach oraz wytycznych odnoszące się do przedmiotowego zadania inwestycyjnego. Ponadto dokumentacja powinna zawierać kierunki rozwiązań projektowych zawarte w koncepcji projektowej, a dokładnie dla wariantu wybranego przez Zamawiającego. Dokumentacja powinna zawierać wszystkie niezbędne rysunki i opisy umożliwiające wykonanie robót budowlanych, a w szczególności rysunki konstrukcyjne. Ad. 8 Informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia BIOZ - zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409, z 2014 r. poz. 40, 768, 822, 1133, 1200.) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. 2003 nr 120 poz. 1126 z późn. zm.). Ad. 9 Wniosek o wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę wraz ze wszystkimi materiałami niezbędnymi w celu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. Do wniosku należy również dołączyć oryginały aktualnych wypisów z ewidencji gruntów i budynków oraz mapy ewidencyjne dla obszaru objętego inwestycją. Wykonawca zobowiązany jest do dokonywania wszelkich uzupełnień braków we wniosku oraz wyjaśnień. Wykonawca winien uzyskać pozwolenie na budowę z klauzulą ostateczności. Ad. 10 Projekt wykonawczy - Wykonawca zobowiązany jest do opracowania projektów wykonawczych (część opisowa i graficzna) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi, normami technicznymi, ustaleniami z Zamawiającym. Projekt wykonawczy winien uzupełniać i uszczegóławiać projekt budowlany w zakresie i stopniu dokładności niezbędnym do sporządzenia przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego i realizacji robót. W przypadku stwierdzenia błędów w dokumentacji lub braku rysunków szczegółowych rozwiązań projektowych, które wynikną na etapie wykonywania robót budowlanych, Wykonawca dokumentacji projektowej usunie te błędy oraz sporządzi dodatkowe szczegółowe rysunki do projektu na polecenie Zamawiającego w terminie wskazanym przez siebie. Ad. 11 Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja winna być opracowana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z dnia 2 września 2004 r. Nr 202, Poz.2072 z późn. zm.). Ad. 12 Przedmiar robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania i wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis robót i nakłady rzeczowe głównie w oparciu o KNR-y, z wyliczeniem i zestawieniem ilości nakładów robocizny, materiałów i sprzętu. Ponadto należy dołączyć obmiary robocze według mas ziemnych (wykopy, nasypy), czy powierzchni itp. Przedmiary należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dn. 2 września 2004 r.w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. 2004 nr 202 poz. 2072) Ad. 13 Kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U. 2004 nr 130 poz. 1389). Ad. 14 Inwentaryzacja drzew i krzewów przewidzianych do wycinki. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania inwentaryzacji gatunkowej drzew i krzewów (wg gatunków). Inwentaryzacja winna posiadać m.in. dokładne i czytelne zaznaczenie (kolorem i numerem ) drzew do usunięcia; krzewy do usunięcia - z podaniem wielkości powierzchni, z której zostaną usunięte. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało: wszelkie decyzje, opinie i pozwolenia wydane przez właściwe organy administracji publicznej Wykonawca przekaże w liczbie 2 egzemplarzy uzyskanych od tych organów brać udział w radach technicznych związanych z przedmiotowym opracowaniem (na wniosek Zamawiającego) aktualizować na żądanie Zamawiającego kosztorys inwestorski reprezentować Inwestora w postępowaniach administracyjnych związanych z zamówieniem do momentu uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę. organizować oraz brać czynny udział w okazaniu rozwiązań projektowych z udziałem społeczeństwa uzyskanie w toku opracowania dokumentacji wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i zatwierdzeń m.in. uzgodnień branżowych, uzgodnienia z ZUD, uzgodnień z właścicielami urządzeń, uzgodnień z Zarządem Dróg Wojewódzkich. uzyskanie niezbędnych zgód właścicieli działek w tym Lasów Państwowych na stałe i czasowe zajęcie terenu w celu realizacji zaprojektowanych robót, zgody uwzględniające dojazd na teren budowy oraz składowanie materiałów budowlanych. W przypadku dróg gminnych, powiatowych, wojewódzkich i krajowych uzgodnienie z administratorem drogi oraz opracowanie wszelkich dokumentów/opracowań spełniających warunki uzgodnienia (jeżeli zajdzie potrzeba należy opracować projekt organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej, zatwierdzony przez właściwy organ). Przed złożeniem oferty zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej w terenie oraz uzyskanie, na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Wizję lokalną Wykonawca dokona na swój koszt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od żądania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wzmiuw.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach