Przetargi.pl
KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2014-10-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna samorządu wojewódzctwa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KAMPANIA REKLAMOWA NA PORTALACH INTERNETOWYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i realizacja kampanii reklamowej na portalach internetowych, której celem jest promocja efektów działań dotyczących Europejskiego Funduszu Społecznego w aspekcie zadań Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach w perspektywie finansowej 2007-2013 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 2.1. Opis części zamówienia: 2.1 REKLAMA NA PORTALACH INTERNETOWYCH 2.2.1 Nośniki elektroniczne - typu billboard (double billboard) oraz boks śródtekstowy Formy ekspozycji : a) Billboard (double billboard) przynajmniej 750 na 200 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się na górze strony, wycentrowany pod nagłówkiem strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczonych w grupie informacji z zakresu: wiadomości, sport, biznes, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja), na stronie głównej oraz-lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem liczby wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. b) Boks śródtekstowy przynajmniej 300 na 250 pikseli. Animowany nośnik reklamowy wykonany w technologii flash (zaprojektowanie i wykonanie nośnika uwzględnione w cenie usługi), znajdujący się w środku artykułu lub w prawej kolumnie strony. Nośnik pojawiający się w głównych zakładkach tematycznych portalu (ograniczone w grupie informacji z zakresu np. wiadomości, sport, biznes, motoryzacja, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz-lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych (pod względem ilości wejść) zakładkach portalu. Zakładki tematyczne do akceptacji przez Zamawiającego. Kliknięcie na nośniki musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną podczas realizacji zamówienia. Emisja na dwóch informacyjnych portalach internetowych o zasięgu min. krajowym, których tematyka gwarantuje ich liczne odwiedzanie przez mieszkańców województwa śląskiego; portal musi znajdować się wśród pierwszych dziesięciu portali w aktualnym rankingu (sierpień 2014) Megapanel PBI-Gemius w kategorii informacje i publicystyka, znajdujący się pod adresem: https:www.gemius.plplaktualnosci2014-10-1601 uszeregowanych malejąco według wartości odsłony krajowe ogółem. Billboard powinien pojawiać się w głównych zakładkach tematycznych każdego z portali (ograniczonych do informacji z zakresu np.: sport, biznes, moto, kobieta, mężczyzna, pogoda, podróże, turystyka, kultura, gospodarka, edukacja) na stronie głównej oraz/lub innych atrakcyjnych, najczęściej odwiedzanych zakładkach portalu; zakładki tematyczne każdorazowo do akceptacji przez Zamawiającego. Ekspozycja billboardów oraz boksów śródtekstowych targetowana geograficznie do użytkowników Internetu zamieszkujących obszar województwa śląskiego (na podstawie adresów IP) Emitowany będzie jeden wzór boksu śródtekstowego i jeden wzór billboardu Czas nieprzerwanej ekspozycji każdego nośnika uzależniony od liczby odsłon na portalu, jednak nie dłuższy niż trzy tygodnie - mieszczący się w okresie: 1-19.12.2014 r. Oferta na przygotowanie i realizację kampanii reklamowej zawierać musi informację o portalach, na których Wykonawca zamierza przeprowadzić kampanię. 2.2.2 Nośnik elektroniczny - List mailingowy (mailing reklamowy) Wielkość listu minimum 40 kB. Nośnik wykonany w technologii html (projekt wykonania listu uwzględniony w cenie usługi - treść przekazana przez Zamawiającego). List mailingowy musi zostać wysłany na skrzynki mailowe użytkowników bezpłatnych kont pocztowych w ramach tych samych portali internetowych, na których zamieszczono billboardy oraz boksy śródtekstowe (jako uzupełnienie powyższej kampanii). Użytkownik poczty musi być mieszkańcem województwa śląskiego (identyfikacja na podstawie informacji podanych przez użytkownika podczas rejestracji konta). List reklamowy może być dostarczony podczas kampanii tylko raz na adres danego konta e-mail. Wysyłany będzie jeden wzór listu mailingowego. Wykonawca zapewnia wysyłkę listów w proporcjonalnej liczbie na 2 portalach informacyjnych, tzn. po 200 000 wysyłek na każdym z portali, łącznie 400 000. Kliknięcie na odnośnik w liście musi powodować automatyczne przekierowanie użytkownika na tematyczną podstronę internetową podaną przez Zamawiającego podczas realizacji zamówienia. 2.2.3 Uwagi ogólne do nośników elektronicznych: Wykonawca zapewni równomierne rozmieszczenie reklam na 2 portalach informacyjnych, tzn.: - Billboard- double billboard (po 150 000 odsłon na każdym z portali, łącznie 300 000) - Boks śródtekstowy (po 150 000 odsłon na każdym z portali, łącznie 300 000) - List reklamowy -mailling (po 200 000 wysyłek na każdym z portali, łącznie 400 000) Termin emisji billboardów i boksów śródtekstowych oraz wysyłki listów reklamowych ustalony zostanie między Zamawiającym i Wykonawcą na min. 7 dni kalendarzowych przed emisją-wysyłką. Kampania na portalach zintegrowana będzie czasowo z wysyłką listów reklamowych. Obowiązkowe dostarczenie przez Wykonawcę statystyk podsumowujących po zakończeniu każdego etapu kampanii. Statystyki muszą być dostarczone w wersji elektronicznej oraz papierowej, podpisanej przez Wykonawcę. Statystyki mają zawierać przynajmniej informację o liczbach wejść (kliknięć) użytkowników z województwa śląskiego oglądających reklamę na portalu podczas trwania kampanii oraz o liczbie wysłanych listów reklamowych do użytkowników poczty e-mail z terenu województwa śląskiego. Przedstawienie podpisanych statystyk w wersji papierowej jest podstawą do stwierdzenia wykonania usługi i zapłaty za nią. Wspólne wymagania dla wszystkich form reklamy: Wykonanie projektów graficznych, koszt nabycia praw do wszystkich materiałów wykorzystanych w projektach przez Wykonawcę musi być uwzględnione w cenie usługi. Projekt graficzny powinien być spójny dla wszystkich form reklamy, projekty powinny korespondować ze sobą wizualnie (zawierać pokrewne elementy, ale nie mogą być identyczne, dopuszcza się jednak możliwość, że Zamawiający zdecyduje, aby projekt był jednakowy dla wszystkich form reklamy). Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do akceptacji minimum 3 propozycje graficzne dla każdego nośnika reklamy w terminie 14 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wszystkie projekty graficzne muszą być opatrzone logotypami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Śląskie. Pozytywna energia, flagą UE z podpisem Unia Europejska Europejski Fundusz Społeczny, informacją o współfinansowaniu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz danymi teleadresowymi wraz z adresem strony internetowej Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Katowicach - ostateczny zakres informacji do akceptacji Zamawiającego. Oznaczenie publikacji zastosowane zgodnie z aktualnym dokumentem Wytyczne dotyczące oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Wykonawca musi dysponować zbiorami zdjęć i grafik możliwymi do wykorzystania podczas projektowania wszystkich form graficznych. W tym celu Wykonawca musi mieć możliwość skorzystania z serwisów dysponujących bazą zdjęć, grafik (jak np.: Fotolia, Photogenica) lub własnej bazy zdjęć. W cenie należy również uwzględnić możliwość realizacji sesji fotograficznej na terenie województwa śląskiego, z której zdjęcia zostaną wykorzystane do opracowania projektów form graficznych. Wykonawca przekazuje Zamawiającemu prawa do nieograniczonego dysponowania użytymi w materiałach formami graficznymi (layoutami), udzielając tym samym bezterminowej licencji do ich wykorzystania na wszystkich polach eksploatacji. Przekaże również layouty w formacie .cdr (wersja programu 12) lub .ai (wersja programu SC3). Wykonawca przekaże również wersję edytowalną projektów graficznych (pliki źródłowe), które umożliwią Zamawiającemu adaptację projektu do innych formatów reklamy. Zamawiający dokona jedynie niezbędnych, technicznych zmian w projekcie, nie naruszając tym samym istoty pierwotnego projektu graficznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793422005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Liczba wysyłek listów rekalmowych-mailing
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach