Przetargi.pl
Kampania promocyjno-medialna wspierająca rozwój turystyki w Gminie Czernichów

Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-311 Czernichów, ul. Żywiecka 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8661325 , fax. 033 8661287
  • Data zamieszczenia: 2010-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Czernichów z/s w Tresnej
    ul. Żywiecka 2 2
    34-311 Czernichów, woj. śląskie
    tel. 033 8661325, fax. 033 8661287
    REGON: 55316852690000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czernichow.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kampania promocyjno-medialna wspierająca rozwój turystyki w Gminie Czernichów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oraz realizacja kampanii promocyjnej oferty turystycznej Gminy Czernichów (dalej zwana również Gminą) oraz imprezy turystycznej - jako działań, których celem jest poprawa rozpoznawalności regionalnej oferty turystycznej, a szczególnie oferty turystycznej Gminy Czernichów, wzrost konkurencyjności turystycznej regionu oraz dalszy rozwój rynku turystycznego w Gminie Czernichów. Kampania musi być zgodna z założeniami: - Strategii Rozwoju Lokalnego Gminy Czernichów do roku 2015; - Planu Rozwoju Lokalnego Gminy Czernichów na lata 2004-2010; - Programu rozwoju i promocji produktu turystycznego Gminy Czernichów (Załączniki nr 8-10 do SIWZ Kampania realizowana będzie na całym obszarze województwa śląskiego, ale przede wszystkim na obszarze wiejskiej Gminy Czernichów, w powiecie żywieckim, w województwie śląskim. Koncepcja kreatywna kampanii powinna w szczególności uwzględniać następujące wytyczne: 1. Na tle bogatego potencjału turystycznego Gminy Czernichów oczekuje się szczególnego wyeksponowania unikalnych walorów przyrodniczo-krajobrazowych Gminy, obejmujących zarówno góry jak i jezioro (taki układ walorów nie występuje praktycznie nigdzie w regionie, co czyni ofertę turystyczną Gminy Czernichów wyjątkową i niezwykle atrakcyjną). W tym kontekście, należy zaprezentować główne atrakcje turystyczne (najpopularniejsze produkty turystyczne) Gminy - tj.: - Góra Żar wraz z infrastrukturą turystyczną: kolejka linowo-torowa, lotnisko, elektrownia szczytowo-pompowa Porąbka - Żar, park linowy, letni tor saneczkowy, wyciąg narciarski i sztucznie naśnieżany stok narciarski, szlak turystyczny pieszy; - Jezioro Międzybrodzkie wraz z infrastrukturą turystyczną: rejs stateczkiem, plaża, infrastruktura do windsurfingu, kajakarstwa, żeglarstwa, rowery wodne, infrastruktura gastronomiczna. 2. Wymienione powyżej, najpopularniejsze produkty turystyczne Gminy Czernichów winny zostać wyeksponowane w układzie czterech wymienionych poniżej pakietów, a to: a. weekendowy pakiet dla turysty aktywnego, obejmujący 2-dniowy wypoczynek na bazie atrakcji turystycznych Gminy Czernichów; b. weekendowy pakiet dla turysty preferującego krótki wypoczynek, relaks i wyciszenie poza szczytem sezonu turystycznego (np. na wiosnę i na jesień), obejmujący 2-dniowy wypoczynek na bazie atrakcji turystycznych Gminy Czernichów; c. pakiet obejmujący 2- lub 3-dniowy atrakcyjny program wycieczki dla dzieci i młodzieży szkolnej; d. pakiet obejmujący program turystyczny kilkunastodniowego pobytu w ramach tzw. zielonej szkoły oraz obozów/kolonii młodzieżowych; Komponenty określonych w pkt. a-d pakietów turystycznych powinny zostać szczegółowo zdefiniowane i opracowane przez Wykonawcę w ramach Zamówienia. 3. Kampania ma się koncentrować na promocji przyjazdów turystycznych do Gminy Czernichów, przede wszystkim w tzw. okresach martwych tj. wiosna i jesień - prezentując walory turystyczne Gminy, zachęcające do jej odwiedzenia właśnie w tym czasie. W ramach Zamówienia przewidziano przygotowanie oraz realizację następujących działań: Cel: zachęcenie turystów do wypoczynku na terenie Gminy w szczególności, poza szczytem sezonu turystycznego (tj. na wiosnę i na jesień). Grupy docelowe: młodzi turyści, osoby uprawiające turystykę aktywną, a nawet ekstremalną, turyści preferujący krótki, weekendowy wypoczynek, także poza szczytowymi okresami sezonu turystycznego. Zakres rzeczowy do realizacji: 1.Przygotowanie, opracowanie i produkcja instrumentów promocji: 1.1. Opracowanie scenariusza i produkcja 30-sekundowego spotu telewizyjnego - planowanego do emisji w Telewizji Polskiej Katowice w dwóch 1-tygodniowych kampaniach (III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r.). Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych koncepcji scenariusza spotu - do wyboru przez Zamawiającego. Ze względu na terminy emisji, scenariusz spotu powinien uwzględniać sezonowość oferty turystycznej Gminy Czernichów: zarówno walory oferty jesiennej, jak i wiosennej. 1.2. Opracowanie scenariusza i produkcja 30-sekundowego spotu radiowego - planowanego do emisji w Radio Katowice w dwóch 1-tygodniowych kampaniach (III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r.). Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych koncepcji scenariusza spotu - do wyboru przez Zamawiającego. Ze względu na terminy emisji, scenariusz spotu powinien uwzględniać sezonowość oferty turystycznej Gminy Czernichów: zarówno walory oferty jesiennej, jak i wiosennej. 1.3. Opracowanie i wykonanie bannera internetowego promującego ofertę turystyczną Gminy Czernichów, zawierającego linki do odpowiednich podstron na stronie internetowej Gminy Czernichów, gdzie znajdą się szczegółowe informacje o wybranych pakietach turystycznych - planowanego do emisji na portalach: www.naszemiasto.pl i www.super-nowa.pl w dwóch 1-tygodniowych kampaniach (III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r.). Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych projektów bannera - do wyboru przez Zamawiającego. Ze względu na terminy emisji, projekt bannera powinien uwzględniać sezonowość oferty turystycznej Gminy Czernichów: zarówno walory oferty jesiennej, jak i wiosennej. 1.4. Opracowanie i wykonanie bannera internetowego z przeznaczeniem do umieszczenia na portalach promujących turystykę aktywną, zawierającego linki do odpowiednich podstron na stronie internetowej Gminy Czernichów, gdzie znajdą się szczegółowe informacje o wybranych pakietach turystycznych, planowanego do emisji na dwóch wybranych przez Wykonawcę portalach internetowych skupiających miłośników turystyki ekstremalnej - w dwóch 1-tygodniowych kampaniach (III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r.). Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych projektów bannera - do wyboru przez Zamawiającego. Ze względu na terminy emisji, projekt bannera powinien uwzględniać sezonowość oferty turystycznej Gminy Czernichów: zarówno walory oferty jesiennej, jak i wiosennej. 1.5. Opracowanie testowe i graficzne artykułów sponsorowanych o objętości po ? strony w celu opublikowania na łamach Kroniki Beskidzkiej i Gazety Wyborczej - dodatek Gazeta Turystyka (Śląsk) a także, bez ustalonej wielkości - dla Dziennika Zachodniego. Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych wariantów tekstu - do wyboru przez Zamawiającego. Teksty powinny zostać uzupełnione atrakcyjnymi zdjęciami, których ostateczny wybór należy do Zamawiającego. Ze względu na terminy emisji artykułów prasowych, należy uwzględniać sezonowość oferty turystycznej Gminy Czernichów - w następujący sposób: teksty emitowane w III kwartale 2010 roku promować powinny walory jesienne oferty turystycznej, zaś teksty emitowane w II kwartale 2011 roku - walory wiosenne. 1.6. Produkcja 2-częściowej telewizyjnej audycji sponsorowanej - każda część o długości 5 minut - przeznaczonej do emisji w Telewizji Polskiej Katowice. Audycja powinna obejmować materiał zdjęciowy prezentujący ofertę turystyczną Gminy Czernichów oraz inne atrakcyjne elementy promocyjne np. krótkie wywiady, wypowiedzi etc. Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego jest zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych wariantów scenariusza audycji - do wyboru przez Zamawiającego. Ze względu na terminy emisji obu odcinków audycji sponsorowanej - powinny one uwzględniać sezonowość oferty turystycznej Gminy Czernichów - w następujący sposób: odcinek emitowany w III kwartale 2010 roku powinien promować walory jesienne oferty turystycznej, zaś odcinek emitowany w II kwartale 2011 roku - walory wiosenne. 1.7. Opracowanie i produkcja 5 tysięcy sztuk ulotek promujących walory turystyczne Gminy Czernichów, zawierających ogólne informacje o projekcie i dwóch wiodących produktach turystycznych oraz skrócone informacje o 4 pakietach turystycznych - z odesłaniem do stron internetowych poświęconych tej tematyce. Projekt ulotki powinien uwzględniać sezonowość oferty turystycznej Gminy Czernichów: zarówno walory oferty jesiennej jak i wiosennej. Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego jest zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych projektów ulotki - do wyboru przez Zamawiającego. Ulotka powinna mieć format kwadratu o boku 21 cm, objętość: 4 strony, pełny kolor. 1.8. Opracowanie graficzne, tekstowe i druk listów promujących ofertę turystyczną Gminy pod kątem wycieczek szkolnych i tzw. zielonych szkół, skierowanych do największych szkół na terenie całego kraju (1.000 egz., format A4). Zamówienie obejmuje również kolportaż listów (drogą pocztową). Do listów należy dołączyć ulotkę opisaną w pkt 1.7. oraz pocztówkę wraz z płytą DVD opisaną w pkt. 1.10. Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego jest zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych wariantów tekstu listów - do wyboru przez Zamawiającego. Ze względu na terminy wysyłki listów - powinny one uwzględniać sezonowość oferty turystycznej Gminy Czernichów - w następujący sposób: listy wysyłane w III kwartale 2010 roku powinny promować walory jesiennej oferty turystycznej Gminy Czernichów (wysyłka 500 sztuk), natomiast listy wysyłane w III kwartale 2010 roku powinny promować walory wiosennej oferty turystycznej (wysyłka 500 sztuk). 1.9. Opracowanie graficzne, tekstowe i druk listów promujących ofertę turystyki aktywnej i ekstremalnej na terenie Gminy Czernichów, skierowaną do organizacji i klubów hobbystycznych osób uprawiających turystykę aktywną i ekstremalną, a także organizatorów tego typu wypoczynku na terenie całego kraju (1.000 egz., format A4). Zamówienie obejmuje również kolportaż listów (drogą pocztową). Do listów należy dołączyć ulotkę opisaną w pkt 1.7. oraz pocztówkę wraz z płytą DVD opisaną w pkt. 1.10. Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych wariantów tekstu listów - do wyboru przez Zamawiającego. Ze względu na terminy wysyłki listów - powinny one uwzględniać sezonowość oferty turystycznej Gminy Czernichów - w następujący sposób: listy wysyłane w III kwartale 2010 roku powinny promować walory jesiennej oferty turystyki aktywnej i ekstremalnej w Gminie Czernichów (wysyłka 500 sztuk), natomiast listy wysyłane w III kwartale 2010 roku powinny promować walory wiosennej oferty turystyki aktywnej i ekstremalnej (wysyłka 500 sztuk). 1.10. Opracowanie projektu i dostawa pocztówek wraz z płytą DVD - pocztówka w formacie B6, nadruk 4/4 CMYK, lakier UV na 1 stronie pocztówki. Na pocztówkę wklejona płyta DVD w wymiarze odpowiadającym formatowi B6 pocztówki. Sposób wklejenia płyty powinien uwzględniać możliwość jej odtworzenia oraz ponownego wklejenia przez użytkownika pocztówki. W ramach Zamówienia, na płycie należy nagrać film promocyjny dostarczony przez Gminę Czernichów. Nakład pocztówek wraz z płytą - 5.000 sztuk. 1.11. Opracowanie podstron internetowych prezentujących pakiety ofert turystycznych, w tym 1 podstrony poświęconej Projektowi i dwóm wiodącym produktom turystycznym Gminy oraz odpowiednio czterech podstron internetowych dla czterech pakietów usług turystycznych. Wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego, jest zobowiązany do przedstawienia co najmniej dwóch alternatywnych projektów podstron - do wyboru przez Zamawiającego. Podstrony należy wykonać w technologii PHP, FLASH, JAVA. Podstrony powinny zawierać część statyczną, jak również banner flash (nie mniejszy niż ? gotowej podstrony - w oknie monitora). Wykonawca dla każdej podstrony powinien przygotować system jej prostej obsługi przez Gminę Czernichów (CMS), który pozwoli w dowolny sposób kształtować jej treść, a w szczególności dodawać do treści podstrony teksty, zdjęcia dobrej jakości oraz filmy w formacie *WMV, oraz *mpg 2. Przeprowadzenie kampanii promocyjnej i kampanii medialnej zgodnie z założeniami w pkt. 1, w tym realizacja następujących działań: 2.1. Doprowadzenie do emisji spotów radiowych w Radio Katowice - przeprowadzenie dwóch tygodniowych kampanii (III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r.) z zapewnieniem emisji co najmniej 4 spotów dziennie, w godz. 7:00 - 17:00, w tym co najmniej jeden w tzw. prime time. 2.2. Doprowadzenie do emisji spotów telewizyjnych w Telewizji Polskiej Katowice - przeprowadzenie dwóch, tygodniowych kampanii (III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r.) z zapewnieniem emisji co najmniej 4 spotów dziennie, w godz. 7:00 - 17:00, w tym co najmniej jeden w tzw. prime time. 2.3. Doprowadzenie do emisji bannera internetowego na portalu - www.naszemiasto.pl - przeprowadzenie dwóch, tygodniowych kampanii (III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r.). 2.4. Doprowadzenie do emisji bannera internetowego na portalu - www.supernowa.pl - przeprowadzenie dwóch, tygodniowych kampanii (III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r.). 2.5. Doprowadzenie do emisji bannera internetowego na pierwszym, wskazanym przez Wykonawcę portalu poświęconym turystyce aktywnej - przeprowadzenie dwóch, tygodniowych kampanii (III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r.). 2.6. Doprowadzenie do emisji bannera internetowego na drugim, wskazanym przez Wykonawcę portalu poświęconym turystyce aktywnej - przeprowadzenie dwóch, tygodniowych kampanii (III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r.). 2.7. Doprowadzenie do emisji artykułów prasowych sponsorowanych w Kronice Beskidzkiej - artykuł o objętości ? strony, dwie emisje: III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r., strony redakcyjne. 2.8. Doprowadzenie do emisji artykułów prasowych sponsorowanych w dodatku Gazeta Wyborcza Turystyka (Śląsk) - artykuł o objętości ? strony, dwie emisje: III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r., strony redakcyjne. 2.9. Doprowadzenie do emisji artykułów prasowych sponsorowanych w Dzienniku Zachodnim - artykuł o objętości ? strony, dwie emisje: III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r., strony redakcyjne. 2.10. Doprowadzenie do emisji audycji sponsorowanej w Telewizji Polskiej Katowice - dwa odcinki, każdy o długości 5 minut, dwie emisje w porze pomiędzy godz. 16:00 a 22:00: III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r. 2.11. Kolportaż pocztowy do największych szkół w Polsce listów promujących ofertę turystyczną Gminy pod kątem wycieczek szkolnych i tzw. zielonych szkół (wraz z ulotkami i pocztówkami z filmem na DVD) - dwie akcje kolportażowe listów po 500 sztuk III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r. Co najmniej na 14 dni roboczych przed planowanym przystąpieniem do kolportażu, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu do akceptacji listę wysyłkową zawierającą dane teleadresowe podmiotów adresatów listu - do zatwierdzenia. 2.12. Kolportaż pocztowy do wybranych grup docelowych listów promujących ofertę turystyczną gminy skierowanych do organizacji i klubów hobbystycznych osób uprawiających turystykę aktywną i ekstremalną a także organizatorów tego typu wypoczynku na terenie całego kraju (wraz z ulotkami i pocztówkami z filmem na DVD) - dwie akcje kolportażowe po 500 sztuk III kwartał 2010 r. i II kwartał 2011 r. Co najmniej na 14 dni roboczych przed planowanym przystąpieniem do kolportażu, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu do akceptacji listę wysyłkową zawierającą dane teleadresowe podmiotów adresatów listu - do zatwierdzenia. 3). Organizacja imprezy turystycznej. Cel: promocja oferty atrakcji turystycznych i produktów turystycznych Gminy Czernichów (głównie opisane w pkt. III.2. - cztery wiodące pakiety usług turystycznych wraz z informacją o atrakcjach turystycznych, bazie turystycznej i okołoturystycznej) w środowiskach związanych z korzystaniem z usług turystycznych (np. PTTK, media, organizatorzy szkoleń i konferencji oraz organizatorzy zbiorowego wypoczynku) w celu wzrostu liczby przedsięwzięć turystycznych na tym terenie (np. wypoczynek indywidualny i zorganizowany, szkolenia, obozy turystyczne, wycieczki szkolne itp.) oraz wzrostu liczby turystów odwiedzających Gminę Czernichów. Grupa docelowa: 100 osób uczestniczących, związanych zawodowo, bądź hobbystycznie z rynkiem turystycznym tj. przedstawiciele biur podróży, koordynatorzy oddziałów PTTK z całego kraju, przedstawiciele pozarządowych organizacji turystycznych, media, a także przedsiębiorcy organizujący wypoczynek zbiorowy np. zielone szkoły, obozy sportowe etc. Zakres rzeczowy do realizacji: Organizacja i przeprowadzenie 2-dniowej imprezy turystycznej z udziałem 100 przedstawicieli grupy docelowej Projektu - z następującym programem ramowym: a) Spotkanie promocyjne w wybranym obiekcie turystyczno-konferencyjnym, obejmujące prezentację multimedialną zawierającą ofertę turystyczną Gminy Czernichów, w tym, jej kluczowe atrakcje turystyczne oraz emisja filmu promocyjnego o walorach turystycznych Gminy i przekazanie uczestnikom imprezy informacji o różnego typu obiektach turystycznych na terenie Gminy. b) Prezentacja terenowa atrakcji turystycznych Gminy Czernichów zlokalizowanych na Górze Żar - z ukierunkowaniem na promocję turystyki aktywnej, w tym: przejazd kolejką linowo-torową na Żar, pobyt w parku linowym, elektrowni szczytowo-pompowej na Żarze oraz w szkole szybowcowej, przegląd bazy gastronomicznej, letniego toru saneczkowego, wyciągu narciarskiego i sztucznie naśnieżanego stoku narciarskiego oraz szlaku turystycznego pieszego. c) Prezentacja terenowa atrakcji turystycznych Gminy Czernichów zlokalizowanych na pozostałym jej obszarze, w tym wokół Jeziora Międzybrodzkiego, w tym: odbycie rejsu statkiem po jeziorze, prezentacja bazy sprzętowej do uprawnia turystyki wodnej (rowery wodne, żaglówki, kajaki, windsurfing), przegląd bazy gastronomicznej oraz prezentacja szlaków turystycznych na terenie Gminy np. na Żar. d) Prezentacja potencjału kulturowego Gminy Czernichów, historii, lokalnego folkloru i sztuki ludowej dostępnej w Izbie Regionalnej połączona z degustacją tradycyjnych potraw regionalnych. e) Wizytacja bazy noclegowej i gastronomicznej na terenie Gminy. Uczestnikom przekazane zostaną materiały promujące poszczególne pakiety w ramach oferty turystycznej Gminy Czernichów, w tym: ulotka, widokówka z płytą DVD oraz materiały przekazane przez inne podmioty z terenu Gminy np. pensjonaty, hotele itp. Zgodnie z przedstawionym planem imprezy do zadań Wykonawcy należeć będzie: 1. Przygotowanie szczegółowego scenariusza imprezy do akceptacji Zamawiającego. 2. Sporządzenie do akceptacji Zamawiającego listy gości zaproszonych do uczestnictwa w imprezie (500 osób). 3. Przygotowanie tekstu oraz pocztowa wysyłka zaproszeń (500 sztuk - o udziale w imprezie decyduje kolejność zgłoszeń). 4. Organizacja transportu zbiorowego uczestników imprezy do Czernichowa i z powrotem - punkty zbiorcze: Katowice, Częstochowa, Rybnik, Pszczyna. 5. Organizacja transportu po terenie Gminy Czernichów (dwa autokary). 6. Organizacja noclegów wraz z wyżywieniem dla uczestników imprezy. 7. Powiadomienie o imprezie przedsiębiorców turystycznych na terenie Gminy Czernichów oraz zaproszenie ich do udziału w prezentacji własnej bazy turystycznej. 8. Zapewnienie sali konferencyjnej wraz ze sprzętem nagłaśniającym oraz wszelkimi narzędziami i elementami koniecznymi do prawidłowej i zgodnie z celem Projektu prezentacji. 9. Przygotowanie prezentacji multimedialnej o projekcie oraz o ofercie turystycznej Gminy Czernichów. 10. Zapewnienie obsługi imprezy przez przewodników turystycznych i moderatorów (po 1 przewodniku i moderatorze do każdego z autokarów). 11. Organizacja: degustacji potraw regionalnych, przejazdu kolejką linową, wstępu do parku linowego i szkoły szybowcowej, zwiedzania elektrowni Żar oraz prezentacji innych atrakcji turystycznych w Gminie Czernichów zgodnie z planem imprezy. 12. Wykonanie dokumentacji zdjęciowej imprezy. 13. Sporządzenie listy obecności uczestników imprezy. Planowany termin organizacji imprezy: III kwartał 2010 roku. 4. Realizacja działań promocyjnych - informujących o realizacji projektu Zgodnie z wytycznymi Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla beneficjentów w zakresie informacji i promocji - prowadzenie przez Beneficjenta działań promocyjnych w projekcie wynika z konieczności informowania opinii publicznej o uzyskaniu wsparcia z funduszy europejskich. Jest to obowiązkiem nałożonym przez Komisję Europejską na beneficjenta projektu realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, na mocy artykułu 8 Rozporządzenia Komisji (WE) nr 1828/2006 z dnia 8 grudnia 2006 roku (rozporządzenie implementacyjne) określającego przepisy wykonawcze do Rozporządzenia (WE) nr 1083/2006 odnośnie obowiązków informacyjnych i komunikacyjnych stosowanych przez Państwa Członkowskie. Celem działań informacyjnych i promocyjnych będzie zwiększenie świadomości społeczeństwa Gminy Czernichów na temat udziału środków Unii Europejskiej w projekcie, zrealizowanym ze środków RPO WSL 2007-2013. Plan w/w działań promocyjnych dla projektu obejmował będzie: 1. Dwie tablice informacyjne typu roll-up o szerokości minimalnej 120 cm (4/0 CMYK) oraz 1 banner o minimalnej powierzchni 10 m2 (4/0 CMYK) , umieszczony w widocznym miejscu podczas imprezy. 2. Publikacje medialne - podnoszące świadomość społeczną na temat zaangażowania środków unijnych w to przedsięwzięcie. - Co najmniej 2 informacje na stronie internetowej Gminy Czernichów (przygotowanie tekstowe i graficzne informacji ) - 3 audycje 10 minutowe w telewizji regionalnej (np. TVS Silesia, TV Katowice) - 3 artykuły (całostronicowe) w prasie lokalnej bądź regionalnej 3. Ulotki (format - A4 składane na 3, 4/4 CMYK, folia matowa - 1000 sztuk), plakaty (format A3, kreda 150 gr, 4/0 CMYK) promujące projekt .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 635130008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł). 2. Wadium można wnieść w następujących formach: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Porąbce; Nr rachunku: 68 8124 0009 2001 0000 0172 0003 - z dopiskiem Wadium - Kampania promocyjno-medialna wspierająca rozwój turystyki w Gminie Czernichów, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216,poz. 1824). 3. Wadium wnoszone w formach niepieniężnych należy składać w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego - Urzędu Gminy Czernichów z siedzibą w Tresnej ul. Żywiecka 2, II piętro, pok. 22. Do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 4. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny. 5. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 6. W druku -Oferta - należy wpisać dla którego zadania, w jakiej wysokości i w jakiej formie wniesiono wadium. 7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, należy pamiętać, iż będzie ono wniesione skutecznie jedynie w przypadku uznania konta Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Pozostali Wykonawcy tracą wadium zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: ocena kreacji i ogólnej koncepcji kampanii
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czernichow.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną